skaravelle wrote:Hvis du hadde lakket forhøyningen på Coach-panelene og fangerene svart tror jeg du hadde dempet det "hel-oransje" inntrykket en god del, og bilen hadde virket enda mer proff-restaurert. Tror jeg

Syns den svart-oransje comboen fungerer som et skudd!
Ja, det er planen å lakere de forhøyingene på panelene og fangerene. Det har blitt bare utsatt hele tida. Men det skal gjøres!
RuneK wrote:Hvis dette var plukket ut før du overtok bilen, eller etter, så kan det jo ha blitt en skade på printplata som du sier,regner med at du ikke ser noe skader på den?
Jeg skjønner fint lite av sånne plater selv, men det er nok sikkert tegninger å få tak i.
Forøvrig så kan sikkert en forhandler hjelpe deg med deler/tegninger, jeg har selv god erfaring med Oppegård Elektro Diesel,- søk på gulesider.no for tlf-nr.
Forøvrig så fant jeg en utfyllende "instruksjonsbok" med tegninger av alt i pdf format på nettet selv, men har byttet pc ett par ganger etter dette og finner den ikke igjen.
Gamle eieren påsto at Eber,en virker fint og jeg sjekket ikke den når jeg kjøpte. Bare par dager senere fant jeg ut at det var bare kalt luft som kom ut men jeg hadde ikke tid til å gjøre noe mer der og da. Så Eberen ble åpent bare nå i garasjen.
Som jeg skrev så ser man ingen skader eller feil på printplate. Alt ser fint ut. Det var også en elektriker som så på den men han kunne ikke hjelpe noenting.
Men takk for info, jeg skal prøve å kontakte Oppegård Elektro Diesel.
t21500 wrote:Det er ikke bare dårlige loddinger på printplata som gjør det da?
Kaskje men alt ser ok ut med mine øyne. Ingen løse eller oderlagte loddinger.
amubus wrote:
Den bilen blir flott... Håper eg ser den i Bergenstrafikken....Smile
Hvis alt går fint og bilen blir ikke slaktet i EU-kontroll så kommer den ut i Bergenstrafikken kort tid etter påske

Da blir det bare kjøring. Jeg føler litt at alt for lang bilens opphold i garasjen er ikke noe bra for sjelen