Kjempe bra lakk får du hos sandtech på ganddal...rett ved sia av den nedlagde esso'en....caravelleman wrote:Er ikke MECA bare en verksted-kjede? Men det er jo MECA her i nærheten, så det vil jeg jo prøve. Er litt redd for at det kan bli dårlig finish på min egen lakkering, men jeg får prøve meg frem![]()
Når jeg en gang setter i gang med dette skal jeg legge ut litt bilder.... ikke for mye bilder av rep på styling her inne - hehehe.....
Stian (caravelleman) - wolfsburg edt. T4
Harald Undheim..
Westcoastbus
Westcoastbus
ja den vet jeg hvor ligger! er det også sprayboxer, eller er det mer slik som du har i sprøytepistol? Er mest redd for at fargen skal skille seg fra resten av bilenTrænaren wrote:Kjempe bra lakk får du hos sandtech på ganddal...rett ved sia av den nedlagde esso'en....caravelleman wrote:Er ikke MECA bare en verksted-kjede? Men det er jo MECA her i nærheten, så det vil jeg jo prøve. Er litt redd for at det kan bli dårlig finish på min egen lakkering, men jeg får prøve meg frem![]()
Når jeg en gang setter i gang med dette skal jeg legge ut litt bilder.... ikke for mye bilder av rep på styling her inne - hehehe.....
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
MECA på Gjøvik blander i hvertfall lakk på boks. Husker ikke i farten hvor mye jeg betaler, men jeg har uansett ansatt rabatt via fatter'n så det blir feil priser å oppgi her.caravelleman wrote:Er ikke MECA bare en verksted-kjede? Men det er jo MECA her i nærheten, så det vil jeg jo prøve. Er litt redd for at det kan bli dårlig finish på min egen lakkering, men jeg får prøve meg frem![]()
-
Jørre
- -

- Car: T4 Transporter Syncro,
- Phone: nittisøttentolvti
Harru hørrt på f...

T5 4 Motion 07
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
T4 Transporter Syncro 03, lang utg
T4 Transporter Syncro 03, kort utg selges, reg som personbil.
T4 2001 med T5 Multivan Highline-seter, solgt, se link
http://vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=56&t=10504
Jørn
Ja, jeg er meget spent på hvordan det kjøpet utarter seg. Sjekket opp meninger om dette stedet på VACN og det var 98% positivt. noen ganske var fornøyd med pris, men klaget på lang lev.tid (2 ukersolrikioo wrote:Synes de er tøffe jeg da.
Dekkonline er helt rått. Der skal jeg bestille alt jeg trenger av dekk fremover iallefall.
En eller to var direkte missfornøyd med service og mulighet for telefonkontakt når varen ikke kom.
Jeg kunne jo kjøpt lik kvalitet hos lokale dekkforhandler, men da til DOBBEL pris. Da er det verdt å vente 2uker. Hadde jeg vært ute etter noe helt spesiellt ville jeg nok kanskje tatt det over disk, men dette er jo til Caravellen og det er ikke nødvendig med "hotte" merker eller høyhastighets-dekk
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Nå tror jeg snart jeg klikker azz!
Fruen var på veien med vellen. Over ei smal bru. Hu er nesen over (det går en velle i bredden der), men en annen knall (les; jævel) i en rød velle MÅ prøve seg og knuser mitt førerspeil og det blir skrapet av lakk på frammsiden....... Beste av alt; Han kjører likegodt videre.
Slike gubber skulle faen meg vært hengt oppned i spenn og blitt spjæra fra lysken til halsen......

Blir bare lei og sur. Det er så unødvendig!!!!!! Også er det slike skader som koster sure penger. Liten skade, men likevel må speilet lakkes for at ikke bilen skal bli et rullende sosialt tilfelle.....
FAAAAAAAEEEEEEN!!!!!
Fruen var på veien med vellen. Over ei smal bru. Hu er nesen over (det går en velle i bredden der), men en annen knall (les; jævel) i en rød velle MÅ prøve seg og knuser mitt førerspeil og det blir skrapet av lakk på frammsiden....... Beste av alt; Han kjører likegodt videre.
Slike gubber skulle faen meg vært hengt oppned i spenn og blitt spjæra fra lysken til halsen......
Blir bare lei og sur. Det er så unødvendig!!!!!! Også er det slike skader som koster sure penger. Liten skade, men likevel må speilet lakkes for at ikke bilen skal bli et rullende sosialt tilfelle.....
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Øøøh.... nei, men sjansen for å ta ham igjen der er liten. I tillegg var hun på vei til et møte på jobben, så en biljakt ville ikke gjort susen.Rudeboy wrote:Fikk hun motorhavari, ettersom han slapp unna, da ??![]()
mvh,
Yngve S
I tillegg hadde hun Tyra på 2mnd i sete. Om hun hadde klikka og fulgt etter tror jeg ikke jeg hadde likt det.....
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE
Idag var en GOD dag!!
Ut på dagen idag mens jeg stod ute og snekra litt på huset, kom jammen meg tollpost på tur i nabolaget. Jammen hadde de med seg en pakke til meg!!
Som dere ser av bildet var det ikke bare far som var happy!

Fire nye sommersko til gamlebilen. samme dim som de gamle, men ikke så slitte ... hehe.
Ut på dagen idag mens jeg stod ute og snekra litt på huset, kom jammen meg tollpost på tur i nabolaget. Jammen hadde de med seg en pakke til meg!!
Som dere ser av bildet var det ikke bare far som var happy!
Fire nye sommersko til gamlebilen. samme dim som de gamle, men ikke så slitte ... hehe.
Stian Korneliussen
2004 MULTIVAN HIGHLINE
2004 MULTIVAN HIGHLINE