Mitt Coach prosjekt :)

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

skal ikke være noe feste i karosseriet. festes bare i innfatningen rundt lykta...
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
robertberntsen

Post by robertberntsen »

Fått gjort litt med bilen i dag og, fikk fikset instrument belysningen og fikk satt på nye skiver på speedometeret. Litt stillig syntes jeg.

Dårlig bilde

Image
- 90 Caravelle Coach 2,1i
oyvinla
-
-

Post by oyvinla »

du føler du har behov for speedometer som går til 220!?! :lol: :lol: :lol:
Øyvin Lanner med orange multivan syncro 1,9tdk intercooler decoupler og 74 T2b
robertberntsen

Post by robertberntsen »

oyvinla wrote:du føler du har behov for speedometer som går til 220!?! :lol: :lol: :lol:
Ja, må jo ha det :) Bilen går jo som en kule he he
robertberntsen

Nye felger :)

Post by robertberntsen »

Nå har det skjedd litt med coachen, har fått nye felger. Byttet mine 19" med noen Azev A 8,5 og 10x17 tror det kommer til og passe bedre på en T3. Må også ut i dag og få kjøpt nytt eksosrør fra splitten til potta. Se om jeg kan få lagt inn noen bilder senere i dag :)
robertberntsen

Post by robertberntsen »

Fikk skiftet eksosen i dag, så nå er den 100% tett, er lei av lekkasjer alle veier. Fikk også levert inn felgene til en dekkforhandler for og få montert nye dekk. Nå blir det 235\45-17 fremme og 255\40-17 bak. Så det må bli bra nå. :)
robertberntsen

Post by robertberntsen »

Fått fikset litt til på bilen i dag, skiftet tre av boltene på bakhjulet. Jeg hadde fått noen muttere som hadde nesten like gjenger men ikke like nok, så boltene ble ødelagt. Fikk også kjøpt nye vinter dekk på coach felgene. Goodyear 185/80-14c, er veldig fornøyd me di. Venter ennå på og få igjen di nye Azev felgene, er spent på hvordan di blir på bilen.

Så på bilde av bilen til Espen som jeg byttet felger med at di stikker utenfor skjermen, noen som har prøvd di skjerm bredderene som di selger på Winkler ?? Lurer på og kjøpe et sett for og få hjulene innenfor skjermen.
erjo
-
-
Phone: 95134175

Post by erjo »

[quote="robertberntsen"]Da var dagens innsats over, fikk endelig tak i di savnede carat dekselene, og fikk montert di på, men jeg mangler di festene som står fast i karosseriet. Noen som har delenr. eller har di ligggende ???

Fikk ENDELIG fikset juksingen på motoren, det var F... bare en plugg ledning som var defekt. Typisk at jeg ikke sjekker det letteste først :)

Jeg har gjort samme erfaring. En 2,1 T3 jeg hadde for noen år siden gikk ikke godt, men startet alltid og var greit kjørbar. Så fant jeg ut at jeg skulle skifte til nye pluggledninger. Kjøpte originale pluggledninger på VAG til bøttevis med kronasje. Det gjorde susen! Gikk som en drøm etterpå. Nå er'n imidlertid solgt (solgt i 2001)!
Post Reply