Og denne sto på Flåm Camping

Du må ha en liten distansering (ca 4-5mm tykk) under rattet.Needforspace wrote:Jeg bytta ratt og ble oppmerksom på slakk i øvre del av rattstammen. Sikkert fordi den stussen som blinklys returen sitter på er kortere på det nye rattet. Jeg minnes at jeg har lest noe om et ekstra rør man monterer inni der. Er det løsningen eller er det rett og slett et lager nedi der som bør byttes?

samme problemet på trolljegeren, må av og til dra til meg rattstammen for at rattet ikke skal subbe i dekselet.OddN wrote:Du må ha en liten distansering (ca 4-5mm tykk) under rattet.Needforspace wrote:Jeg bytta ratt og ble oppmerksom på slakk i øvre del av rattstammen. Sikkert fordi den stussen som blinklys returen sitter på er kortere på det nye rattet. Jeg minnes at jeg har lest noe om et ekstra rør man monterer inni der. Er det løsningen eller er det rett og slett et lager nedi der som bør byttes?

Bruk hvit tusj og marker både på hjulene og på reima. Jeg har normalt flere markeringer for hvert hjul. så setter du ny og gammel reim ved sidenav hverandre og overfører markeringene og så setter du reima på. ER det så vanskelig da?Needforspace wrote:Jeg har en AAZ som jeg tenker å bruke i T3en, men den trenger i alle fall ny regreim. Dette har jeg teoretisk kjennskap til, men ønsker litt tips. Jeg har ikke noe spesialverktøy, får kjøpe om nødvendig. Men, hvor vanskelig kan det være da?![]()
Ser at hullet som tappen på veivhjulet har stått i er litt ovalt, men selve tappen så grei ut, er det noe problem?