1990 Syncro Diesel

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
perk
-
-
Posts: 272
Joined: 05 Nov 2003, 21:51
Location: Bergen
Contact:

1990 Syncro Diesel

Post by perk »

Da er bilen min til salgs. Har ikke lenger gode nok argumenter for å beholde den.

Altså: T3 Syncro. Sperre foran og bak. Har for tiden tatt av mellomaksling da jeg ikke var sikker på viscoen. Motoren er nettop skiftet. Den nye motoren (JX) er potte tett, er sprek og går fint. Den har gått ca 74000 km etter full overhaling hos vw-forhandler.

Litt rustflikking må påregnes. Den ene ytterkanalen må enten byttes eller fikses og sparkles (hadde planer om å fikse og legge steinsprutbeskyttelse rundt hele, men kom aldri så langt. Ellers steinsprutskader i front og et par b ulker som kan rettes ut hvis du gidder (på siden av bilen, type "kjørte for nærmt en mur).

I forbindelse med motorbytte kom det en lekkasje i servoen i den første koblingen etter motoren. Har ikke giddet å fikse det ennå, men systemet funker fint så lenge det blir tett.

Noe mer? Hmm. Ledningsbyttet i motoren er sprøtt etter at den gamle kokte over og var dårlig. Dette betyr dårlige kontakter etc. Dette bør byttes, men er en grei jobb. Legger ved følere for oljetrykk etc.

Bilen er godkjent. Neste EU-kontroll febr. 2010

BUD?
Asbjørn Sundal
Uten VW for tiden (kjører Skoda)
Ken Randem
Posts: 53
Joined: 28 Jul 2008, 08:21
Car: T3
Location: Oslo

Post by Ken Randem »

Varebil?
Caravelle?
Doka?
Pris?
Bilder?
perk
-
-
Posts: 272
Joined: 05 Nov 2003, 21:51
Location: Bergen
Contact:

Post by perk »

Ken Randem wrote:Varebil?
Caravelle?
Doka?
Pris?
Bilder?
6 seter (er vel caravelle det).
Pris er jeg ikke sikker på. Kom med bud. Regner vel med 7 - 10k.
Bilder kommer. Er på jobb og har dem ikke her. Blå med LT speil
Asbjørn Sundal
Uten VW for tiden (kjører Skoda)
Ken Randem
Posts: 53
Joined: 28 Jul 2008, 08:21
Car: T3
Location: Oslo

Post by Ken Randem »

Hei

Har sendt deg mail

Ken
Post Reply