Da er bilen min til salgs. Har ikke lenger gode nok argumenter for å beholde den.
Altså: T3 Syncro. Sperre foran og bak. Har for tiden tatt av mellomaksling da jeg ikke var sikker på viscoen. Motoren er nettop skiftet. Den nye motoren (JX) er potte tett, er sprek og går fint. Den har gått ca 74000 km etter full overhaling hos vw-forhandler.
Litt rustflikking må påregnes. Den ene ytterkanalen må enten byttes eller fikses og sparkles (hadde planer om å fikse og legge steinsprutbeskyttelse rundt hele, men kom aldri så langt. Ellers steinsprutskader i front og et par b ulker som kan rettes ut hvis du gidder (på siden av bilen, type "kjørte for nærmt en mur).
I forbindelse med motorbytte kom det en lekkasje i servoen i den første koblingen etter motoren. Har ikke giddet å fikse det ennå, men systemet funker fint så lenge det blir tett.
Noe mer? Hmm. Ledningsbyttet i motoren er sprøtt etter at den gamle kokte over og var dårlig. Dette betyr dårlige kontakter etc. Dette bør byttes, men er en grei jobb. Legger ved følere for oljetrykk etc.
Bilen er godkjent. Neste EU-kontroll febr. 2010
BUD?
1990 Syncro Diesel
1990 Syncro Diesel
Asbjørn Sundal
Uten VW for tiden (kjører Skoda)
Uten VW for tiden (kjører Skoda)
-
- Posts: 53
- Joined: 28 Jul 2008, 08:21
- Car: T3
- Location: Oslo
-
- Posts: 53
- Joined: 28 Jul 2008, 08:21
- Car: T3
- Location: Oslo