98' T4 VR6 lang med automat vurderes solgt

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
Pål_B
-
-
Phone: 91312444

98' T4 VR6 lang med automat vurderes solgt

Post by Pål_B »

Det dukker stadig opp nye, og mer spennende prosjektet, så jeg vurderer å la denne gå. Bil er rufsete i kantene, karosserimessig. Ingen rust, men mye riper og bulker i bl.a bakluke og skyvedør.
Motor og gir i god stand. Km-stand er rundt 250', husker ikke eksakt. Motor går fint og girkassa girer mykt og smidig. Akkurat nå går den ikke i det hele tatt, for det er plukket litt deler av den. Bl.a gasspjell. Dette har jeg fått tak i nytt. Det mangler også venstre forskjerm, panser, øvre grill og hjørnestykkene på nedre frontplate. Utover det er bilen helt komplett.

Bilen er, som sagt, en 1998 modell, lang utgave, 5 seter, AC og ekstra varmeapparat under seteraden bak. Skiltene ble plukket av for noen måneder siden.

Selges som et objekt for 18.000 riksdaler. Står i Tønsberg

Kan også selges med bl.a nye angel eyes lamper i chrom, rød/hvite baklamper, nye brekkwire, skiver og klosser i alle hjørner, rep-sett calipere foran, reg.reim-kit, multireim, plugger, alle filtere, oljer, dyr frostvæske og litt andre servicedeler for 8000 ekstra. Får jeg ikke det, så går alle servicedelene i retur til leverandør. Har også 17" orginale VW felger som kan selges med for 3000,- ekstra.

Image

Image
Mvh
Pål
Post Reply