97 T4 Caravelle kombi 2,5 TDI -SOLGT-

Type 2 T1,T2,T3,T4 og T5
Post Reply
krheldal
-
-

97 T4 Caravelle kombi 2,5 TDI -SOLGT-

Post by krheldal »

Vurderer salg av T4'en.

Modell: 1997 (første gang reg. des.96)
Motor: 2,5 TDI 102 hk
Km stand: ca. 275 000
Kort modell, med kombibenken. Registrert for 6 personer.
Farge grønn.
EU kontroll: Neste kontroll november 2012.

Diverse:
Ikke videre pen i lakken. Et par store sinkslipp på dørene. En del rust i hjulbuer. Kanaler og dørstokker var begynt å bli angrepet av rust disse også, men her har jeg fjernet rust og lagt på owatrol + owatrol/arcanol-blanding. Bilen er altså sort langs kanaler og opp til første "knekk" på dør/sidepaneler. Denne behandlingen ser ut til å ha funket bra. Ikke kommet ny rust gjennom enda hvertfall.

Motor starter og går fint. Muligens litt mye hvit røyk på morgenkvisten ved en del minusgrader, men ikke mer enn jeg tror er normalt. Nye glødeplugger er kjøpt inn, men ikke montert.
Registerreim og vannpumpe ble byttet for 1,5 år siden (ca 25.000km).

Bremseklosser foran er akkurat byttet. Håndbrekk er dårlig og jeg sliter litt med at det henger seg opp. Jeg får smurt opp armen til hånbrekket og dette funker en stund. Bytte av calippere eller rehabilitering av disse er nok ingen dum ide.

Ellers så funker ikke el.vindu på førersiden, og brudd i ledninger i førerdør gjør også at el.speil ikke funker. Eber har akkurat tatt kveld den også. Tror dette er glødepluggen. Det er med timer/ur på denne.

Da tror jeg det meste skal være nevnt.
Det er altså litt småplukk med den, men alt i alt er det en bra bil som frakter meg 6-7 mil for dagen uten protester.

Selges pga. familieforøkelse og overgang til Multivan.

Jeg begynner med 40.000kr så får vi se... (aner egentlig ikke helt hvor jeg skal ligge meg i pris)
Last edited by krheldal on 02 Jan 2012, 12:33, edited 1 time in total.
Kristian

11 Multivan 2,0 TDI
97 Caravelle 2,5 TDI (Vurderes solgt)
06 Volvo V50
krheldal
-
-

Re: 97 T4 Caravelle kombi 2,5 TDI

Post by krheldal »

Bumper denne.

Bud?
Kristian