Håper noen kan hjelpe meg med:
- vifte motor/hele vifteanlegget til frontrute
- Bryter/rele for fjernlysbryter/hele hendel dersom det trengs?
Snart som mulig. Kontakt mobil 48047671 eller e-post tor-stale.hansen@outlook.com
Div deler MÅ HA!
Re: Div deler MÅ HA!
I fare for å vere frekk, (og det er isåfall ikke meningen): du må slå på kjørelys manuelt med bryter før du kan sette over til fjernlys. Om du har automatisk kjørelys og bruker det så vil det oppføre seg akkurat slik du beskriver.Yeti-man wrote: - Bryter/rele for fjernlysbryter/hele hendel dersom det trengs? (fjernlysa vil ikke bli på når jeg trekker i hendelen, må holde den inne..)
Har forsåvidt uansett det du trenger, men viftemotor og slikt er store greier, sikkert noen som har dette nermere deg:-)
-
vwcoach
- -

- Car: 3 stk. T3'er
- Phone: 958 30 024
Re: Div deler MÅ HA!
Bakstykket til tenningslåsen som er problemet herRenax wrote:I fare for å vere frekk, (og det er isåfall ikke meningen): du må slå på kjørelys manuelt med bryter før du kan sette over til fjernlys. Om du har automatisk kjørelys og bruker det så vil det oppføre seg akkurat slik du beskriver.Yeti-man wrote: - Bryter/rele for fjernlysbryter/hele hendel dersom det trengs? (fjernlysa vil ikke bli på når jeg trekker i hendelen, må holde den inne..)
Har forsåvidt uansett det du trenger, men viftemotor og slikt er store greier, sikkert noen som har dette nermere deg:-)
Roar Indsetviken
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
VWbus Drammen
1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)
mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com