coach kasse til 1,6 TD
-
BulliBoyZ!
coach kasse til 1,6 TD
...jeg likte ikke kasa som er på min 1,6 TD....jeg vil ha en kass eemd "smoothere" utveklisng,,den som er nå er slette sikke behagelig....kassa er fin den, men slitsom synes jeg..er det noe "pes" å slam bamme inn en ny kasse fra coachen feks?
dude....where`s my bulli?
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
-
BulliBoyZ!
huh?
... hvordan kan de være like?, jeg hadde en coach for noen år tilbake, på den var det 5 trinns + reverse, og den "sang" liksom bedrew den var mye "smoothere" enn den som sitter i Td nå er jo en 4 trinns +reverse og det virker som om 3 giret egentlig er 4 og jeg må liksom veksle mellom 3 og 4 ganske ofte fordi "motor"lyden fortelle rmeg det...lixom...ehe..vet ikke om du skjønte det...

dude....where`s my bulli?
-
BulliBoyZ!
-
Martin Sandvik
- -

- Car: 2010 Multivan T5
- Phone: 40204030
Jeg mener at girkassene er like men clutch huset og ingående aksel in i motoren er forsjellig
WBX har fira skruer/bolter in i motoren men TD har som en vanlig motor med mange flere skruer/bolter
du vil nok merke marginale forsjeller i fart i forhold til TD kassen på bytte i forhold til turtall men vet at de som bytter til f.eks TDI tjener 5 km/timen på den.
Skaff deg en kasse fra TD det er det enkleste uansett
martin
WBX har fira skruer/bolter in i motoren men TD har som en vanlig motor med mange flere skruer/bolter
du vil nok merke marginale forsjeller i fart i forhold til TD kassen på bytte i forhold til turtall men vet at de som bytter til f.eks TDI tjener 5 km/timen på den.
Skaff deg en kasse fra TD det er det enkleste uansett
martin