California

Caravelle/Multivan/Transporter 2004 - 2015
Post Reply
Benkø
-
-
Car: Vw Multivan 2003

California

Post by Benkø »

Jeg vurderer å kjøpe en California, men savner tilstrekkelig informasjon om modellene, og håper kanskje noe her på forumet har mer kunnskap enn selgerne på Møller. Ting jeg lurer på er:
- Om man kobler til ekstern strøm, kan da varmeanlegget gå kontinuerlig?
- kan man tappe bilen for strøm ved å bruke lys, kjøleskap osv, og likevel starte bilen? m.a.o er det eget startbatteri?
- Starter kjøleskap automatisk hver gang man starter bilen, eller styres alt dette av kontrollpanelet?

Dette er noen av de spørsmålene som jeg ikke får noe klokt svar på fra forhandlerene. Kommer sikekrt på mer etter hvert :-)

Når det gjelder bilen, så ønsker jeg å kjøpe en med 174 hk og 4-motion. Bare venter på at den rette dukker opp

Takker for svar
oak
-
-

Re: California

Post by oak »

Benkø wrote: - Om man kobler til ekstern strøm, kan da varmeanlegget gå kontinuerlig?
Ja, kan gå kontinuerlig så lenge du har diesel igjen på tanken.
Benkø wrote: - kan man tappe bilen for strøm ved å bruke lys, kjøleskap osv, og likevel starte bilen? m.a.o er det eget startbatteri?
Ja! Det er 2 stk. 75Ah batterier som benyttes til "bo"-delen av bilen. Startbatteriet tømmes ikke.
Benkø wrote: - Starter kjøleskap automatisk hver gang man starter bilen, eller styres alt dette av kontrollpanelet?
Styres av kontrollpanelet (thermostatstyrt).
'07 VW T5 California, 174HK tip.
T4-junior

Post by T4-junior »

Faren min skal selge sin 06' California med 174 kh, men automat og dermed ikke 4-motion.

4-motion er kanskje et must?
Mvh
Alexander Gjerde

1991 Transporter - campinginnredet
Post Reply