Her kommer litt flere bilder av go-bilen

Rustfritt under bakfangeren, men må modde fester for å få på coachfanger fra GL-en.

Noe småpuss fra gammel skade som må gjøres på nytt til sommeren.

Fanger montert, lepper mangler. Leppene under kommer på til sommeren. GL-en står i en snøfonn og det var lite digg å skru i -15 grader.

Trege løftearmer når kulda setter inn! Hvis noen føler for å kommentere bruk av kjettinger så kan jeg bekrefte at bakken opp til huset er grisebratt uten mulighet for rennefart. Jeg klarte faktisk å komme opp uten, men da var det ordentlig kaldt og tørt. På null-føre er det en glemmesak

Hadde håp om at festet som er markert på bildet kunne brukes til RnR seng, men desverre. Dette må jeg nok ta fra GL-en også

Dekkene er til salgs forresten! Kjempefine vinterdekk, felgene beholder jeg selv.

Som nye GL-stoler på plass. GL-polstring i dørene, samt teppe kommer til sommeren. DIGG!

Liker en ryddig look, selv om jeg drømmer om litt instrumenter etterhvert

GL-ratt er på plass, funker greit uten servo

Voltmeter til forbruksbatteriet og brytere til ulike støpsler, samt hovedbryter.

Sånn har det vært siden 1988, rart jeg er livredd saltede Bergensveier??

Sauser inn med Owatrol tre fire ganger i året, tør ikke tectylere da jeg er redd for å pakke inn salt som har gjemt seg bort.

Se nøye etter så ses det at lyktene er forskjellig, høyre lykt har nok vært skiftet. Vurderer sorte lykter og rammer fra Martin. Kommentarer?