Tenker å montere en rock and roll seng baki men ellers har jeg ikke så mye planer. Noen som vil bytte et brunt kombibaksete mot en seng?

oljekjøler er viktigere enn intercooler!!!ThorAlex. wrote:Takk takk! Litt andre småting blir det jo, skal skru opp dieseltrykket litt og kansje turboen også, men først må jeg vel ha intercooler så vi får se. Må fikse litt på lakken og litt annet smått men ikke noe store prosjekter. Er første dieselbilen min og må si jeg liker den lille klumpen baki der, den dro lett oppover bakkene og gikk bra på flatmark.
Rapidspeed: ha ha... min gullfargede coach har regnr DF66221.
Må nesten slenge meg med på dette slektstreffet her.ThorAlex DF 66342 på min, ser ut som som vi har nære slektninger ja

feil... skal gå etter behov... også under kjøring...avdem wrote:Sirkulasjonspumpe for kjølevannet, skal i utgangspunktet slå seg på når du stopper motoren, hvis vannet er varmt nok.... Husker ikke helt hvilken temp den slår inn på. Skal kun gå når tenninga er slått av.

Alle lys som er koblet til bilen skal fungere. Du må demontere ekstralyktene for at bilen skal bli godkjent!ThorAlex. wrote:Takk for å korrigeringen, jeg har visst misforstått det med fjernlysa. Ekstralys er koblet fra nå så da er det greit håper jeg.
Rettet forrige innlegg, det er parklyspærene som ikke kan være oransje, noe mine er. Har uansett kobla dem ut foreløbig. Både for og baklysene er kjøpt av forrige eier og papirene er MIA.
Skal få tak i han forrige eieren, han har verksted og sa han kunne hjelpe til om det blei noe trøbbel med bilen. Sånt liker jeg!

Eller ikke ? Kjekt å ha lys i disse tiderThorAlex. wrote:Sikker? Han på verkstedet sa jeg bare kunne koble dem ut. Får vel plukke dem av da, er jo ikke store jobben.
IKKE bruk trykkluft uten at du har dysa ute og kontroll på slangen!subwoofer wrote:Har iofs samme problem, høyre dyse er småtett. Den sitter J"#¤%# klønete til under vindusviskerdrevet, og jeg glemte i kampens hete å gjøre noe med det da jeg skiftet drev i går...![]()
Vi kan jo prøve med trykkluft? Blåse luft baklengs i systemet i håp om at det løsner, bare sette blåsepistolen rett på dysa.

Det er kun lov med ett sett parklys.ThorAlex. wrote:Rettet forrige innlegg, det er parklyspærene som ikke kan være oransje, noe mine er. Har uansett kobla dem ut foreløbig.