bremselysene.....forstatt sliiiiiiter

Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92
Post Reply
BulliBoyZ!

bremselysene.....forstatt sliiiiiiter

Post by BulliBoyZ! »

Hei gutta boyz! :D

..driver fortsatt og sliter med bremselysene...er det noen som har ledningsksjema som kunne send den til meg i epost? jeg har sjekka bryterne som sitter på masterpumpa, men de to som sitter der kan ikke være bremselysbryter?!..jeg finner den ikke og jeg har ikke no strøm på kretsen bak...

ciao
dude....where`s my bulli?
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

De 2 bryterne på masterpumpa under instrumentet ER bremselysbrytere. Ser ut omtrent som en oljetrykksbryter. 2 stikker på de begge.
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
BulliBoyZ!

Post by BulliBoyZ! »

jaså!!? :shock: :shock: damn! ..jeg var nesten sikker på at det måtte være noe varsel sensorer eller no slikt siden det var 2 stykker og det er 2 krets bremse system på denne sleda, lixom...men hvis de 2 er virkelig det synes jeg det er rart at det er 2...det pleir som oftetst å være 1 i umiddelbar nærhet av pedalen ellr der om kring...men hvis dere hardbarka bullier mener det, så går jeg for det...jeg får kjøpe meg 2 stk når jeg først er igang og håper at det er feilen as....men fortsatt er et noen som kan sende meg "wiring diagram " for T3 -87?

supertakk or hjelpen, gutta! :D :lol:
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

BulliBoyZ! wrote:jaså!!? :shock: :shock: damn! ..jeg var nesten sikker på at det måtte være noe varsel sensorer eller no slikt siden det var 2 stykker og det er 2 krets bremse system på denne sleda, lixom...men hvis de 2 er virkelig det synes jeg det er rart at det er 2...det pleir som oftetst å være 1 i umiddelbar nærhet av pedalen ellr der om kring...men hvis dere hardbarka bullier mener det, så går jeg for det...jeg får kjøpe meg 2 stk når jeg først er igang og håper at det er feilen as....men fortsatt er et noen som kan sende meg "wiring diagram " for T3 -87?

supertakk or hjelpen, gutta! :D :lol:
Du kan trygt stole på postmester`n når det gjelder VW
Syncronaut
-
-

Post by Syncronaut »

BulliBoyZ! wrote:...men fortsatt er et noen som kan sende meg "wiring diagram " for T3 -87?
Hvilken motor, bensin eller diesel? Kanskje julenissen kommer på besøk i mailboksen din (mailadresse?)...
Gorm
BulliBoyZ!

Post by BulliBoyZ! »

ØNSKELISTE: 1,6 TD WIRING DIAGRAM

:lol: :lol:

tæææænks, gutta! gtti_@hotmail.com :D
SYNCRO
-
-

Post by SYNCRO »

8) ............................