..driver fortsatt og sliter med bremselysene...er det noen som har ledningsksjema som kunne send den til meg i epost? jeg har sjekka bryterne som sitter på masterpumpa, men de to som sitter der kan ikke være bremselysbryter?!..jeg finner den ikke og jeg har ikke no strøm på kretsen bak...
jaså!!? damn! ..jeg var nesten sikker på at det måtte være noe varsel sensorer eller no slikt siden det var 2 stykker og det er 2 krets bremse system på denne sleda, lixom...men hvis de 2 er virkelig det synes jeg det er rart at det er 2...det pleir som oftetst å være 1 i umiddelbar nærhet av pedalen ellr der om kring...men hvis dere hardbarka bullier mener det, så går jeg for det...jeg får kjøpe meg 2 stk når jeg først er igang og håper at det er feilen as....men fortsatt er et noen som kan sende meg "wiring diagram " for T3 -87?
BulliBoyZ! wrote:jaså!!? damn! ..jeg var nesten sikker på at det måtte være noe varsel sensorer eller no slikt siden det var 2 stykker og det er 2 krets bremse system på denne sleda, lixom...men hvis de 2 er virkelig det synes jeg det er rart at det er 2...det pleir som oftetst å være 1 i umiddelbar nærhet av pedalen ellr der om kring...men hvis dere hardbarka bullier mener det, så går jeg for det...jeg får kjøpe meg 2 stk når jeg først er igang og håper at det er feilen as....men fortsatt er et noen som kan sende meg "wiring diagram " for T3 -87?
supertakk or hjelpen, gutta!
Du kan trygt stole på postmester`n når det gjelder VW