Har sett tre-fire parkert her og der, og en på henger, men INGEN andre enn mine egene i drift.
Er det ingen av dere der ute som bruker disse mer?
Venter alle på våren?
Begynner å lure på hvorfor jeg flyttet fra RogalandSløkkas wrote:Jeg bruker min hver dag. Treffer andre på veiene ca ukentlig.. Stort sett alle hilser...
Denne bor ute (har desverre for liten garasje), og T3`en er i daglig bruk.Avo wrote:Nå har jeg kjørt mye T3 i det siste, ca 3000 km siden midten av desember, og jeg har bare møtt en annen T3 på veien, og det var kona som var ute med syncroen![]()
Har sett tre-fire parkert her og der, og en på henger, men INGEN andre enn mine egene i drift.
Er det ingen av dere der ute som bruker disse mer?
Venter alle på våren?

Den trives jo godt i 80-90Avo wrote:Men - med tanke på hvordan JXen er på motorvei kan jeg jo skjønne at folktet kjører andre veien

Våren? Det er jo nå det er syncroføre. Men alle mine står om dagen. Den ene venter på ny motor. Den andre venter vel på en full restaurering eller noe tilsvarende, og den skal nok få vente en stund på det. Den tredje venter på at det skal bli så mildt at jeg orker å få den til å gå igjen, pluss EU-kontroll og nye skilter. Samt litt diverse vedlikehold som blir nødvendig etter noen år på en låve. Jeg har ikke kjørt T3 på flere måneder, og jeg kjenner det er på tide nå. For tida triller jeg rundt i lånt Passat, og lurer på hvordan folk egentlig klarer seg uten firehjulsdrevet varevogn.Avo wrote: Venter alle på våren?

HOST HOST!!henfje wrote:Det siste har nok med at jeg til daglig kjører astra....
Sånn blir det, når go'bilen står på parkeringsplassen i påvente av fiks + godkjenning. Til våren er den ute på veiene igjen!Rapidspeed wrote:HOST HOST!henfje wrote:Det siste har nok med at jeg til daglig kjører astra....

martins.macs wrote:Jeg vet om et sted hvor man kan garantert se og treffe mange..mange..mange T3.![]()
Det er Kosovo. I sommer når vi kjørte til Hellas var vi innom Kosovo og der kunne man se T3 overalt. Nesten hver tredje bil var en T3. Så hvis man lurer på hvor har det blitt av alle T3 så finner man svaret i Kosovo![]()