Sånn mest fordi ordet ble uttalt da jeg henta Tyskerbrakka forrige fredag, er det noen som veit prisen for ei ny dieselpumpe for en aldrende '91-mod T4 med livsglad AAB under huven ?
Fikk høre sum rundt 14k for deler & arbe da jeg henta bilen og da begynner det gå endel penger, mer enn jeg har, på bilen nå i vinter.
Pris & sted. Sjekka Mekonomen & Meca uten at de gjennom web kunne gi noe svar på priser.
mvh,
Yngve S
Pris dieselpumpe AAB
-
chr18
- -

- Car: lang T4 93mod.
- Phone: 90142311
Re: Pris dieselpumpe AAB
http://www.vagcat.com/epc/cat/vw/TR/199 ... 9/1186414/ se hva vagcat kommer opp med her, prisen kan ganges med 10, og få Indian til å bestill for deg i sverige, jeg gjorde det på beltene mine, og dets temte nesten helt.
christian
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-€80 !??
Øh, hvor mange uker så de for seg å skru på bilen min for en del til 800 spenn ?
Kanke tru summen og ditt forslag til beregning stemmer... -Får ta med meg ei fra Utlandet i sommer dersom det er rette prisnivået
Det er jo ingenting. Greit nok, det er sikkert no reimdrivt og justering av belter samt skruing på Jakob-skruen, men det har vi jo Jakob og Jens for å justere vel ??
Håper det stemmer at prisen er så lav. Da mister de noen verkstedkroner på dette
mvh,
Yngve S
Øh, hvor mange uker så de for seg å skru på bilen min for en del til 800 spenn ?
Kanke tru summen og ditt forslag til beregning stemmer... -Får ta med meg ei fra Utlandet i sommer dersom det er rette prisnivået
Det er jo ingenting. Greit nok, det er sikkert no reimdrivt og justering av belter samt skruing på Jakob-skruen, men det har vi jo Jakob og Jens for å justere vel ??
Håper det stemmer at prisen er så lav. Da mister de noen verkstedkroner på dette
mvh,
Yngve S
Den prisen kan ikke stemme. Skiftet pumpe på gammelvellen for 3 år sia. Sjekket nytt/fabrikksoverhalt pumpe. Lå på mellom 9-11000. Kjøpte brukt pumpe til ca 2500,-.
Trond E. Gärtner
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang
2000 Caravelle 2.5 TDI Lang
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
Pumpe til 2.5k hadde jeg forventa.
Sammen med timer på verksted fra 14k og ned, men de er lei av å skru på biler og vil kun ha avlesning på en LCD-skjerm hva som er galt. Og da skal det som er "galt" løse seg ved å bytte ei sikring...
Jaja, bilen hadde såpass forbedring bare på dieselfilterbyttet (og de fuelslangene som var morkne, I might ad...) at jeg nedprioriterer drivstoffpumpa til en annen gang.
mvh,
Yngve S
Sammen med timer på verksted fra 14k og ned, men de er lei av å skru på biler og vil kun ha avlesning på en LCD-skjerm hva som er galt. Og da skal det som er "galt" løse seg ved å bytte ei sikring...
Jaja, bilen hadde såpass forbedring bare på dieselfilterbyttet (og de fuelslangene som var morkne, I might ad...) at jeg nedprioriterer drivstoffpumpa til en annen gang.
mvh,
Yngve S