sikring nr 16 i t4 2.4d
sikring nr 16 i t4 2.4d
Hei. Jeg er plaget med at sikring nr 16 ,10amp, går hele tiden. Den går til varsellamper i dashbordet. Og da er det vell en del følere som det kan være feil på. Det jeg lure på er om det er noen "typisk" feil, eller vanlig feil. At noen vet hva som er galt,slikt at jeg sparer meg for mange timer feilsøking. Håper det!
-
Tanksføreren
Re: sikring nr 16 i t4 2.4d
Kan sikkert være jordingsfeil en eller annen plass som gjør det også. Jeg var plaget med det i min gamle t3 også.
Hvorfor reise til militæret, når jeg kan kjøre tanks på veien, her hjemme...
Prøv å plugg ut alle kupe lysene (ikke bare pærer men hele holderen) og sett i sikringen og se om den holder.vw i nord wrote:Hei. Jeg er plaget med at sikring nr 16 ,10amp, går hele tiden. Den går til varsellamper i dashbordet. Og da er det vell en del følere som det kan være feil på. Det jeg lure på er om det er noen "typisk" feil, eller vanlig feil. At noen vet hva som er galt,slikt at jeg sparer meg for mange timer feilsøking. Håper det!
VW Caravelle 2.5 TDI 98.mod
VW carvelle 2.4D T4 91.mod --RIP--
VW Golf 1.9TDI 94.mod --RIP--
Opel Omega 2.5tdi CD 95.mod --RIP--
Opel Vectra 2.0i GL 92.mod --RIP--
Toyota Corolla 1.3 85.mod --RIP--
Toyota Corolla 1.3 89.mod --RIP--
VW carvelle 2.4D T4 91.mod --RIP--
VW Golf 1.9TDI 94.mod --RIP--
Opel Omega 2.5tdi CD 95.mod --RIP--
Opel Vectra 2.0i GL 92.mod --RIP--
Toyota Corolla 1.3 85.mod --RIP--
Toyota Corolla 1.3 89.mod --RIP--
skal prøve det med lysene.hvis ikke det hjelper, må det ryddes litt for å få bilen inn. Og da kan jeg begynne med feilsøking. Takker for svar.