Bytte fra 8 til 9 seter
Bytte fra 8 til 9 seter
Har en T4 i dag og skal bytte til T5. Ønsket meg en minibuss som jeg har i dag men pga de nye reglene om fartssperre i minibusser reg etter 2001 så er det ikke aktuelt. Mange er reg som 8 setere med 3-2-3 løsning. Jeg trenger 9 seter. Noen som vet om det er en enkel sak å montere det tredje setet på andre seterad og er det bare å vise bilen så er det godkjent? Ta gjerne kontakt hvis noen har et eksemplar for salg. Gjerne 4 motion eller automat og doble skyvedører. Ikke 1,9L.
Re: Bytte fra 8 til 9 seter
jeg har en lang Caravelle varebil,-06 som jeg skal bytte ut i mars/april. 174/4motion. to skyvedører. I denne er det tre seter forran, også tror jeg at det er 2+3 seter som ligger på hylla. http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=57&t=3900
Hadde håpet å slippe unna den lange utgaven men ellers så stemmer det ganske greit. Hvis det er mulig med 3+3+3 og prisen er fornuftig så er den aktuell. Sjekk gjerne opp om det er feste til tre seter på andre seterad og sånn ca hva du skal ha for bilen.
Noen som har erfaring med å ettermontere klikkfeste i gulvet til et nytt sete? Ev finnes det treseters benk med mulighet for å legge ned ryggen separat? Tenker på det tredje setet i rad to.