Montering av P2-fangere! Hjelp!

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Stian
-
-
Car: 2004 Multivan

Montering av P2-fangere! Hjelp!

Post by Stian »

Vel, jeg prøvemonterer foreløpig før jeg sender hele rublet til lakk. kjipt med små striper i fangere og bil etter nylakkering. :x
Uansett - Jeg har ikke klart å få til noe gode festeløsning slik Thomas har på sin (frontfanger), men har et alt. i bakhånd. :wink:
Den jeg sliter mest med er bakfangern. Dette er altså til kort front vi snakker om. Bak klarer jeg ikke finne ut av et godt feste slik at fanger ikke "henger" ned i mot hjulet/hjulbuen. Og ikke kom og si at det bare er å skru den opp i hjulbuen for det ikke så lett (nybegynner veit!). Veldig fine fangere, men litt kjipt når de ikke er orginale uten skikkelige fester....
:?

TIPS TAS IMOT MED MEEEEGET STOR GLEDE! Og det haster for bilen skal lakkes til man. som kommer.
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Stian
-
-

Post by Stian »

kom igjen ikke vær sjenerte!
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Bjørnar
-
-
Car: Div type 2

Post by Bjørnar »

Er det ikke bare å skru den opp i hjulbuen da? 8)
Stian
-
-

Post by Stian »

nope :( Men har vært i kontakt med en danske (www.caravelle.dk). Han som har laget disse fangerne. Det er jo ingen som kommer med tips her.... er nok litt mer biler med P2-kit i Danmark..... :twisted:
Stian Korneliussen

2004 MULTIVAN HIGHLINE
Fantamann
-
-

Post by Fantamann »

til og med jeg har bare skrudd den opp i hjulbuen. kan ikke fatte hvordan du skal få til dette noe lettere enn det!

Kommer nok til å støåe skikkelige fester til denne ettervert også, men det er jo litt mere jobb igjen da.

Bare ta en selvborrende skrue, sett fangeren der du vil ha den og skru til!
Fantamann
Post Reply