For jeg regner med du bruker av kontrollert forbruksmateriell, dvs Forsvarets sypose (den uten saks, selvsagt).
mvh,
Yngve S
Landstreffet i september, da ?

highline 2001 wrote:Hallo
Du skriver at du har 15000 km til regreimskift. Jeg fikk samme type havari på min, da var bilen kjørt ca 105000 km . Det viser seg nå at man anbefaler å skifte regreim og dieselpumpereim på 90000 km, istedetfor 120000 km som tidligere. Så visst det er dieselpumpereima som har røket, har du nok som meg hatt en god porsjon flaks. Va snakk om km før regreima hadde røket hos meg. Den var sprø som flattbrød nesten. Og visst den ryker, så er det jo snakk om reprasjoner i 15-20000 klassen.

Stein wrote:Når jeg skriver at det er 15' til skift, så har bilen gått 75000 siden siste skift!!![]()
Her i gården skiftes alt hver 90000 km!

highline 2001 wrote:Stein wrote:Når jeg skriver at det er 15' til skift, så har bilen gått 75000 siden siste skift!!![]()
Hei
Det var jeg ikke klar over. I min 2002 så står det 120000 km eller 5 år, så jeg trodde det var det.

HeiDer Postmeister wrote:highline 2001 wrote:Stein wrote:Når jeg skriver at det er 15' til skift, så har bilen gått 75000 siden siste skift!!![]()
Hei
Det var jeg ikke klar over. I min 2002 så står det 120000 km eller 5 år, så jeg trodde det var det.
Det står alltid dette i boka, men det er veldig feil i praksis.
Du finner litt info bla her:
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=49&t=13268

Sen med å svare som vanlig...Stein wrote:Den er integrert i selve MFA'en. Ligger nederst av alle lysene. Mener det skal være et bilde her et sted av dashen med lys og indikatorer.
Men skal fikse et bilde litt senere i kveld. For mye lys til å se det nå...