Vg vil nok heller ikke forsvinne med det første nei, selv om mediehusene rundt om skjelver i buksene om dagen...Rapidspeed wrote:bruker vgnett jeg.. bildene er alltid der.. aldri vært noe tull.
-81 Luft-doka
-
skaravelle
- -

Re: -81 Luft-doka

bugbuddies.no
-
skaravelle
- -

The beast is alive! Eller, motoren som sto på planet sammen med girkassa er på plass, og jeg kunne ikke dy meg. Satte strøm på den bare for å få den til å svive, og det gjorde den.
I iveren etter å bruke motoren i bilcrossbil har den forrige eieren skrudd den ut og lempa den opp på planet, en del skruer er søkk vekk. Trenger alle de som feste akslingene på kassa. Tror det er noe som mangler i gir-overføringa også, helt bak ved akslingen inn på kassa. Må se om jeg finner ei sprengskisse et eller annet sted så jeg får rydda opp litt. Er greit å ha den flyttbar, nå har den stått på bukk i et år...
I iveren etter å bruke motoren i bilcrossbil har den forrige eieren skrudd den ut og lempa den opp på planet, en del skruer er søkk vekk. Trenger alle de som feste akslingene på kassa. Tror det er noe som mangler i gir-overføringa også, helt bak ved akslingen inn på kassa. Må se om jeg finner ei sprengskisse et eller annet sted så jeg får rydda opp litt. Er greit å ha den flyttbar, nå har den stått på bukk i et år...

bugbuddies.no
-
skaravelle
- -

Solgte en BeachBuggy i går for å frigjøre tid til å begynne på denne
Begynner å bli bra med plass i garasjen nå, det er faktisk ganske deilig. Tror ikke det er altfor mye som skal til før den er på veien, men velger nok å vente med skilt til over nyttår.

bugbuddies.no
-
skaravelle
- -

Vurderes solgt.
Den står egentlig godt der den står og venter, men ser at behovet for en fin T3 retro-looker blir oppfylt i massevis gjennom den brun-brun-brune
Derfor vurderes et salg hvis noen vil gi et anstendig bud. Bilen er så godt som rustfri (til tross for patinering) og veteran fra nyttår.
Den står egentlig godt der den står og venter, men ser at behovet for en fin T3 retro-looker blir oppfylt i massevis gjennom den brun-brun-brune
Derfor vurderes et salg hvis noen vil gi et anstendig bud. Bilen er så godt som rustfri (til tross for patinering) og veteran fra nyttår.

bugbuddies.no
Da havner denne i Haugesund
Og skal bli klar til vestlandstreffet i Stryn håper jeg...