Da har alle reist hjem til sitt og jeg vil takke alle oppmøtte for å lage en veldig hyggelig dag her oppe. Arti å se ennå fler ukjente ansikter fra forumet. Flott vær har vi hatt idag, med innslag av både snø og vind, men mest sol. Grilla litt mat og kost oss med både prat og kaffi og kaku har vi og gjort.
Håper alle har hatt det trivelig. Det har iallefall jeg.
Ville bare takke for flott gjestfrihet i dag, uppi i dalum. Artig å treffe dere andre som var der også. Hatt en flott dag og vært så heldig og fått smake en herlig kake. Også en takk til dere som ikke kom. Enda mer deilig hjemmebakt sjokoladekake til oss da
John Andersen
Vi er lykkelige eiere av
VW T4 2,5 tdi 6 seter kombi -98 mod
Bmw 320 I automat - 98 mod,
(som kjøres av min bedre halvdel)
takk for hyggelig treff med dere... noen bilder ble tatt.. skal se om ikke får lagt dem ut.. da ble det nesten 60 mil på oss fra klokken 1000 til 2230 med 4 timer hos øverstkommanderende..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
ble en hyggelig dag med mye snakk og info. ble også litt smått og godt med hjem, som en fikk lekt seg med hjemme og alt fungerte så da er det bare å få montert.
Alltid hyggelig å få se folket bak inleggene, så frem for flere slike "mini" opplegg
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69 "I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G