Russebusser

Transporter 1968-1979
t425i
-
-
Phone: 92090199

Re: russebusser

Post by t425i »

t21500 wrote:
t425i wrote:
ildsfarlig wrote:tok toget fra trondheim mot oslo for 14 dager siden og etter ca 20 min ved en stasjon jeg ikke fikk med meg navnet på, sto det en svart russebil.. en bay..hvis noen har en formening om hvor dette var.. redd den!
Bilen du har observert står i Melhus sentrum. Rett ved branntomta etter "Stasjon grill". Står der fortsatt. Skulle gjerne ha reddet den, men har nå fullt opp på både egen gårdsplass + fjernlageret :? . Håper at noen av dere andre har kapasitet...
Hvordan er tilstanden på denne da? Får kjøre en tur og se, men har du peiling på noe om denne?
Redd for at du er litt for sent ute. Bjørnar har tatt denne til seg. Han kommer vel evt. med mer info selv...
:-) Lars I.

VW Baja 69
Opel Kadett B 1.9 US mod
Maico 500 57
Chevrolet 57 Truck 4400
Chevrolet 59 Suburban Apache
Chevrolet 83 S10 Pickup
erjo
-
-
Phone: 95134175

Post by erjo »

Hadde den vært rimelig original og hel innvendig, så hadde det vært greit. Men jeg synes prisen ligger for høyt. Med en bay innredning i varerom basert på originale deler (fra innredning/bay), så hadde 40+ vært greit nok. Men ikke slik den framstår her (slik det beskrives).

Men selvsagt: Fint at noen tar vare på den. Det er jo et flott objekt.
Bjørnar
-
-
Car: Div type 2

Post by Bjørnar »

erjo wrote:Hadde den vært rimelig original og hel innvendig, så hadde det vært greit. Men jeg synes prisen ligger for høyt. Med en bay innredning i varerom basert på originale deler (fra innredning/bay), så hadde 40+ vært greit nok. Men ikke slik den framstår her (slik det beskrives).

Men selvsagt: Fint at noen tar vare på den. Det er jo et flott objekt.
Nå har det seg sånn at det ikke er den røde/hvite jeg har kjøpt, men den som stod ved Melhus stasjon (ikke fullt så strøken, på en måte) MEN, et flott objekt er det likevell, til det jeg skal bruke den til... 8)
ThorAlex.
-
-

Post by ThorAlex. »

amubus wrote:Her er den:

Image
Nå er denne til salgs på finn:
http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... =1&tot=203
freshmaker

Post by freshmaker »

mener det ikke er så lenge siden jeg så denne igjen, så fremdeles grei ut, om den nå savnet en vask..
Jørgen
Egentlig er det saab som gjelder, men er fasinert av VW t1-t3..
t1

Re: Russebusser

Post by t1 »

Noen som vet hvordan det gikk med denne ?
( den røde og hvite )

Jeg fikk tilsendt bilde av en bil som jeg tror er denne ,
hvor bilen står utenfor veien , forlatt , med åpne vinduer
og slepetøyet ligger der også ..
M :-)
Drømmer om å en gang være den heldige eier av en T1 eller T2 ..
Post Reply