NorBullitt wrote:Gratulerer med kjøpene. Den hvite camperen;
er det den som har stått en evighet med litt høy pris på finn?
Stemmer det og det var ikke bare "litt" for høy pris.
Har ikke fått sett så mye på den men den så faktisk bedre ut en forventet. Kjøpte den primært for å plukke campingdelen, men har oppdaga at denhadde mye godt i seg. Eber, Defa larm som fungerer

snurre stoler, skyve vindu på venstreside osv. Men det ju en DG så motorn har jeg kvitta meg med. Den starta og gikk bra men trenger litt justering. Rusten jeg sett er primært beltefestene. For øvrig så er det lekkasje på et bromserør som skapat nesten alle 2 og 3 anmerkninger. Fjæringen har jeg ikke sett på enda om det er rust eller knekte fjærer. Så jeg er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den en så lenge foruten å plukke ut motorn da. Ny klutsj er det på den og "ny" gir kasse da de hadde bytta den gamle da de mente den var gåen. Har dog vært noen "kløner" som gjort jobben hva gjelder justering av giring osv.
Hva gjelder den grønne så har den nå fått seg sin første langtur til Sverige, litt over 100 mil og ikke et feil
Marsja motorvei i 120 med forbruk rett under literen

og det er bra med den baljen på taket og den blåsten som var i går.
Fikk også mulighet å test topp speed på den i dag og den følger boken fullt ut og ligger stabilt på veien og