rasling.
rasling.
Har fått rasling i bilen når jeg kjører. klarer ikke å finne ut hva det er. lyden kommer når veien er litt ujevn. Raslingen er høy. høres nesten ut som det er en flens på et rør som er løs å ligger å rister. når jeg trykker lett på bremsepedalen så forsvinner lyden.
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
-
Der Postmeister
- -

nei har ikke syncro.skal se omjeg kommer meg under bilen igjen. var og sjekka eksosanlegget det satt helt fast.
burde vel ikke vere vacumpumpen siden dette er noe som kun kommer når man kjører.. er vel heller ikke noe med drivakselen siden det kommer periodisk. det som er rart er at et lett trykk på bremsene får det til å forsvinne.
burde vel ikke vere vacumpumpen siden dette er noe som kun kommer når man kjører.. er vel heller ikke noe med drivakselen siden det kommer periodisk. det som er rart er at et lett trykk på bremsene får det til å forsvinne.
-
Der Postmeister
- -

Har hyling fra bremsene. dette har vert siden jeg skiftet dem. er gjort på verksted . har vert innom dem flere ganger og dem sier at klossen må slite seg tl. burde vel ikke gå 6 måneder forå slite til klosser. skal ta å bestille nye orginal klosser. kan jo være at dem har bestilt vanlige klosser jeg har ventilerte skiver og 16 ". er 150 hk i den så det er vel andre bremser i den. ser på norsk bildelesenter dem kun har klosser opp til 102 hk tdi.
198000 km.
har bestilt nye bremseklosser. er spesielle bremseklosser til denne bilen. møller hadde dem ikke inne sådem måtte bestilles fra tyskland. er 16 " og ventilerte skiver ogforsterka bremser. denne ramlinga i bilen kom noen uker etter vi hadde skifta bremseklosser. er sikkert klosser til en standar caravelle som er på bilen nå. er usiiker påhva som er forskjell på disse klossene.
har bestilt nye bremseklosser. er spesielle bremseklosser til denne bilen. møller hadde dem ikke inne sådem måtte bestilles fra tyskland. er 16 " og ventilerte skiver ogforsterka bremser. denne ramlinga i bilen kom noen uker etter vi hadde skifta bremseklosser. er sikkert klosser til en standar caravelle som er på bilen nå. er usiiker påhva som er forskjell på disse klossene.