Poler den opp så kan du si at det var en oberst sin turbil
Edit: Ser at det ikke bare er Mille Marie & co som finner gull i de grønne skoger.

avtale.. sender den over pr brev.. bit for bit..amubus wrote:huff og huff... ikke noe å samle på da. du kan levere den gratis hos meg som delebil....![]()
He, he... uten at det har noe med tråden å gjøre, men har jeg ikke hørt noe slikt før, el? "- Time vill sjåv", som en pussig skrue sa det.Der Postmeister wrote:Dessværre fått litt mer rustmakk enn den hadde første gangen jeg kikka på denne i 99. Den gangen hadde man ikke plass eller tid til den dessværre. En kjempefordel er komplett uskrudd bil med bortimot totalt bulkfritt karosseri.
Så til de som lurer: dette var den siste splitt og luftbuss jeg har visst om og hatt i bakhånd til den rette dagen som aldri kom. Nå er det slutt herfra. Da kan fruen puste letta ut!

Hvor bestiller du den på nettet? På autostadt sin hjemmeside eller?Rapidspeed wrote:og idag fikk jeg "fødselsattesten" jeg bestilte når jeg var på automuseum for noen uker siden... gøy..skal i glass og ramme;)

erjo wrote:Hvor bestiller du den på nettet? På autostadt sin hjemmeside eller?Rapidspeed wrote:og idag fikk jeg "fødselsattesten" jeg bestilte når jeg var på automuseum for noen uker siden... gøy..skal i glass og ramme;)
Jepp. Jepp!!!!!Der Postmeister wrote:erjo wrote:Hvor bestiller du den på nettet? På autostadt sin hjemmeside eller?Rapidspeed wrote:og idag fikk jeg "fødselsattesten" jeg bestilte når jeg var på automuseum for noen uker siden... gøy..skal i glass og ramme;)
Bli med innom museet neste april/mai så ordner vi dette. Har på Postbilen.

Da må vel jeg sette skilt på kommando bilen, så er vi trygge B-)hunter wrote:når den først har stått siden 1974 så er det lov å bruke den tida det tar... men det ser dårlig ut for Norge nå... to VWMilitary uten motor... hvem skal forsvare oss nå?