Skal snart kjøpe Caravelle, (så snart passaten drar), det blir en lang kombi, kanskje syncro.
Om det blir import, regner jeg med at jeg trenger en skillevegg. Er det noen som har en sånn for salg, eller som har tips?
Andre gode råd, tenker på en -00 eller -01 mod 2,5 tdi?
Jo det stemmer helt !!!! Ikke greit å bli stoppa med kombi-bil uten vegger.. får nok smekk på pungen da hvis det blir merka... Min bil ble sjekket en gang.... heldigvis var vegen der da...
Bilen jeg bruker å kjøre rundt i er en 1992 modell, det vil si over 10 år gammel og da skal det være gratis å få den registrert som personbil for å ta ut skilleveggen. Hva må jeg gjøre?
vw&saab wrote:Bilen jeg bruker å kjøre rundt i er en 1992 modell, det vil si over 10 år gammel og da skal det være gratis å få den registrert som personbil for å ta ut skilleveggen. Hva må jeg gjøre?
Ta ut skilleveggen, vise bilen til biltilsynet, mener de tar ca 559,- for kontrollen. Så helt gratis er det ikke.
hvis det er slik lang kombi med tre seter bak, så trenger du ikke hele det rukklet av en skillevegg som er i de korte kombiene (det plastopplegget med hylle bak nakkestøttene).
Du skal vel ha en slik her:
Denne har jeg solgt og det virker ikke som at det bugner av disse veggene på nettet
Du får ha lykke til hvis du ikke er intr. i å prøve Møller.
vw&saab wrote:Bilen jeg bruker å kjøre rundt i er en 1992 modell, det vil si over 10 år gammel og da skal det være gratis å få den registrert som personbil for å ta ut skilleveggen. Hva må jeg gjøre?
Ta ut skilleveggen, vise bilen til biltilsynet, mener de tar ca 559,- for kontrollen. Så helt gratis er det ikke.
Typisk, alltid en hake ved noe... Spesielt avgiftene som popper rundt hver gang man snur hodet.