1991-mod, registrert 8. juli som minibuss. I mitt eie som 8-seter, jeg har originalsetene som gir deg 9 eller 10 seter.
Er å anse som inne til EU-kontroll, og selges ferdig fiksa og klar for omlag to år og fire måneders moro før nestemann må innom PKK.
Fire gode sommerdekk på pene (originale) stålfelger - antar de holder to fulle sesonger til. Gammelt men lite brukt reservehjul på (original) stålfelg.
Fire gode men eldre piggdekk på slitne stålfelger, flikker man litt på dem er de som nye.
DEFA motorvarmer m/opplegg for kupévarmer i midten av kupéen.
DEFA alarm, norsk importør forsøkte skru på den før jeg kjøpte bilen uten at de fikk fiksa den - jeg har ikke turt koble opp og "se" hva som er galt
To år gammelt 95Ah startbatteri, standard "Møller type" som gir det du trenger selv etter ei uke med minus 34' midtvinters
Ellers er mye gjort med bilen, de to prosjekttrådene her inne vitner om alt Møller har (og ikke har) gjort med bilen siden mars 2005 da jeg kjøpte den. Jeg sitter på alle kvitteringer de siste 10 år, han jeg kjøpte bilen av garanterte at alt av dokumenter jeg fikk med bilen var det som hadde blitt gjort påd en i hans eie. Skal jeg gjette vil jeg tro jeg er eier nummer fem, Biltilsynet vil nok kunne korrigere den noe om det er feil.
Pris - tja, den er jo ikke laget av gull selv om andre bileiere liker å tro deres bil er det.
Fordi den er til EU-godkjenning & oppfiks i disse dager er jeg noe usikker/ubestemmelig her men ferdig EU-godkjent sier jeg 25 laken. Får jeg tid og anledning til å fikse lakken og annet småtteri sier jeg 30 laken flatt for bilen.
Med utstyrsberget som i.l.a disse årene har bygd seg opp, sleng på fem tusen til
Bilen står til daglig på Østerdalskysten, men kan besiktiges i Oslo når den er ute fra PKK.
Hold tråden rein for pisspreik.
Bud over PM.
mvh,
Yngve S
lettere vemodig