Som nevnt er jeg med på å lage mat. Hvor stor rolle jeg skal ha i kokingen får vi ta etterhvert. Jeg kan godt organisere selve tilstelningen lørdagen (eller vil du Andrew gjøre dette?). Men for å gjøre et lignende "stunt" som i år kreves en god del hjelp og utstyr! Vi trenger også klare og tydlige tilbakemeldinger på hva folket vil at lørdagsmåltidet skal være/inneholde. Jeg er ikke på noen måte kokk, men jeg er jeger og skaffer til veie kjøtt av forskjellige arter
For å systematisere litt trenger vi svar på følgende (kommet på en sen lørdagskveld så her kan det bli forandringer ja).
1. Grill som kan grille store kjøttstykker som lam/gris eller hva det måtte være. Må være justerbar i høyden og gjerne med enkel motorisering på sveivefunksjon.
2. Kokk?!
3. X antall kokkehjelpere som kan bidra med tilbereding og servering. Hjelp til opprydding er også kjekt å få.
4. Valg av mat og evt tilbehør. Det må jo ikke være helgrilling av hele dyr

Et krav fra meg er glutenfri og laktosefri mat!
5. Skal det være påmelding til måltidet? Skal vi sette en pris? Før evt fast pris kan settes er vi avhengig av å få svar på pkt 4 og første del av pkt 5.
Noe av sjarmen med treffet på Tinn har vært den lette tonen uten for mye program som følger klokken slavisk. Påmeldinger, betalinger etc som et slikt fellesmåltid kan innebære bryter noe av sjarmen. Beregning av matmengde og inndekking av utgifter er også to momenter som må tas i betraktning.
Velkommen med innspill