Godt med kaker, jo
Fikk da skrudd litt på bilen din også, du merker det vel når du skal hjem til helga...
Og ikke glem at du har orange pærer i hvert hjørne av bilen selv om du har skrudd av de hvite løktene dine.
Raymonds kølgrill så da fin-fin ut, synd man ikke kan grille på den men sånn er det. Synd er det også at ikke de kromma hjulbuelistene (foran og bak, gitt) ikke fant noen ny eier men det får stå sin prøve
Til andre som mener seg snytt for et godt kaffekopptreff - meldingstjenesten må gå i orden.
Erjo meldte her at det etter all sannsynlighet ikke kom til å bli noe oppmøte for hans del, dermed gikk dem av oss som er på alternativt nett sammen om å møtes på Rena.
Vel i hus der får jeg telefon fra en Gjøvikkar (Troika, hei igjen) som lurte på å ta turen over på østsia av Mjøsa.
-Her kunne folk med klar fordel ha meldt interesse ikke bare tydeligere men også tidligere enn etter oppmøtetidspunkt...
Kan godt tenkes det blir etpar treff til før nyttår, om vi takler kulda greit nok i varmekjeldresser og andre tykke klær - og ja, Raymond, jeg kan ta med grill da også, jeg
Da for grilling og ikke montasje på bil
Yepsi, pepsi. De som ikke meldte ifra - neste gang. De som var med - bra aften !

Raymonds nye grill, samt øyelokk på plass - og Glenn Haralds "fluestang"...