skifte kun vannpumpe? `97, 2,4

Caravelle/Multivan/Transporter 1991-2003
Post Reply
Costatus

skifte kun vannpumpe? `97, 2,4

Post by Costatus »

Eg har ein 97modell 2,4 som eg skulle hatt ein mnd. eller to til ut av, men så rauk vannpumpa. Er det mulig på ein enkel/billeg måte å skifte berre vannpumpa uten å ta registerreimskift?
t21500
-
-
Phone: 9081tjueen99

Re: skifte kun vannpumpe? `97, 2,4

Post by t21500 »

Registerreim må av ved skifte av vannpumpe, det er derfor man skifter denne samtidig. Pumpa koster ikke mange kronene, og den holder som regel ikke over 2 regreimbytte.
Pål Strand
Costatus

Post by Costatus »

Har ikkje heilt bestemt meg for om bilen er verdt eit heilt reg.reim skifte, og vanlegvis er det nok like greit å ta reg.reim og vannpume i lag. Men eg hadde eit lite håp om å tyne ein eller to mnd. til ut av bilen uten alt for store kostnader. Hadde reg.reim vert gåen så hadde eg nok berre levert bilen til skroting, men eg tenkte kanskje det kunne gå å luretil ei billegløysing.

Men det er altså ingen som har prøvd seg på dette før?
Der Postmeister
-
-
Phone: 99454090

Post by Der Postmeister »

skal du selge bilen er det veldig mye lettere å ha bytta reim. Ikke for det; jeg personelig hadde nok bytta reim og pumpe en tur til såsant det ikke er/var dokumentert skifte nylig på VW ved bruk av originaldeler OG skift av vannpumpe.

Men det er nå meg.

Så, dette koker mest ned til hva du skal videre med bilen. Det bør vi vite for å gi et råd til deg. ;)
Rune Andersen

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

Image
Costatus

Post by Costatus »

Vist eg får til ei "lureløysing" med berre å skifte vannpumpa så verte bilen i mitt eige til den verte skrota, dersom eg skiftar reg.reim så prøver eg kanskje å selge bilen ut på nyåret ein gong. Men det hadde vert veldig kjekt å hatt denne bilen no ein mnd. eller to framover.

Men som eg skriv over så er eg ikkje sikker på om bilen eigentlig er verdt å spandere eit reg.reimskifte på...

Det hadde nok vert ei god løysing for denne bilen om eg hadde kosta minst mulig på den, men dei neste par mnd. må eg kanskje leige varebil flere gonger dersom ikkje caravella virkar, så då kan det plutselig lønne seg å koste litt på den. Men det er vanskelig å vite kor mykje det lønner seg å koste på den... så den streika på eit svært upassande tidspungt.
Post Reply