Jeg har kjøpt meg en 2000 caravelle 2.5TDI, og ramlet selvfølgelig over dette forumet
Har et par spørsmål jeg håper noen av dere kan hjelpe til med.
Opplevd noen få ganger at de automatiske kjørelysene og lysene i dashbordet ikke virker når jeg starter opp bilen. slår jeg hovedlysene på og av igjen så virker de. Leste litt om dette her på forumet og fant ut at det mest sansynlig er lysbryteren. Tidligere eier byttet denne i sommer, har kvittering på det, kan denne være gåen igjen eller??
Tidligere eier har også tatt ut cd spilleren da han mente denne tappet bilen for strøm, jeg har nå montert en ny cd spiller som virker knall, måtte måle meg frem for å finne konstant strøm og styre strøm da det ikke var plug and play. Alt virker som det skal frem til i går når jeg skulle slå på hovedlysene, da mistet spilleren styre strømmen tror jeg... (har ikke målt dette enda) men den startet på nytt hvertfall.
Jeg har også en airbag lampe som lyser i dashen, ikke fått rotet meg til å fått en avlesning på verksted enda, men noen som har en formening hva det kan være?
Takker for alle innspill