Huff, har ramla ned på side 2 med godbilen... Lover bot og bedring, skjer egentlig ganske mye med den om dagen, men i overgangen til IPad har jeg blitt slurvete med bildeopplastingen. Skjerpings
Følgende har skjedd:
-Grillist lakket og montert. Brukte borrelås til dette, da det er kjekt å kunne ta den av og på (mest aktuelt med rundlyktgrill mener jeg å huske).
-Hev/senkbart campingbord modifisert og skrudd fast istedetfor midtre seterad bak. Fremste seterad snudd, så nå er det sittegruppe med sovemuligheter bak.
Følgende skjer akkurat nå:
-Ny speedowire på plass, lenge siden den har telt kilometer nå
-Alt av bremser og lager nytt foran. Fikk feil rep-kit fra Gunzl, men henter riktig hos Unneberg på fredag. Håper jeg...
Skjer forhåpentligvis snart:
-Sying av gardiner. Dette må jeg sette bort altså...

Håper å få det klart til SCC, har snappa opp en elegant løsning, kommer tilbake til det hvis det blir en suksess.
Skjer antageligvis ikke før til vinteren:
-Bytte av dasj med alt tilbehør til brunt tilsvarende. Litt nerdete, men tror det blir pent.
-Sveising av et irriterende rusthull jeg fant her om dagen, klassisk plassert ved beltefestet...
Bilder ja... Begynner på jobb til uka, skal uploade nå jeg finner igjen PC'en på kontoret.