Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Post Reply
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Re: Trekkvogne

Post by Tistlo »

Okå då drit eg ivertfall i dei bakre foringane heilt til behovet melder seg. Men framme e da jo litt som må takast tak i å skiftast.

Reknar med eg og må tappa av varmeapparat slangane? går vel i samme systemet

Skal sjå etter rust på hengerfestet ja. Men dersom eg får tak i 2 tonns krokar i lausvekt so e da håp for å kunne bruka den bjelken/firkantrøyret på bilen og berre laga te ein krok som er god nok, evt få sveist den fast dersom da ikkje e godt nok berre med boltar for 2 tonn.

Er det ein kulekobling som sitter på girkassa ? isofall er det gjedna den som er utsleten. men kan leva med litt slark og :)

Snakka med ein bussjofør frå ulvik(han eg fekk dei kvite felgane av) og han kjendte til ein nabo som hadde 2stk syncroar ståande. ein caravelle buss bensin og ein panel diesel utan motor ca. Dei kunne eg sikkert få billeg :)

No idag har eg begynt å sveisa litt rust i stigtrinna framme, kjem vel oppdatering i kveld :D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rikskringkastingen
-
-
Car: T3 Syncro

Post by Rikskringkastingen »

Tistlo wrote:Her er bilder frå teknisk innspekksjon under bilen..

Dårlege foringar
Image
Oppheng til framdiffen. Har forsåvidt ikke noe med selve hjulopphenget å gjøre. Bør skiftes hvis det er slakk slik at diffen slår opp og ned når du gir på og slakker av. Men jeg kan ikke se noe problem med disse utfra bildet.

Tistlo wrote:Lurar på om eg burde skifta foringane til bakre berearmen og? Er det rett fram jobb, eller må eg av med berearmane og pressa inn nye foringar etc?
Image
Jeg ville aldri begynt å plukke på disse hvis det ikke er tydelig slakk i armen eller du får feil på PKK.

Tistlo wrote:Må slipa litt rust på skjevene framme og
Image
Typisk syncrorust på skivene. Det virker som rusta kryper ut fra senteret på skiva. Mulig det samler seg saltlake inni der, og at rusta utvikler seg derfra og rundt kanten? Det blir som regel ganske dyp gravrust. Jeg har skiftet skiver på to av mine biler pga dette. Jeg har ikke sett det som noen løsning å begynne å slipe. Vanligvis må du slipe vekk så mye at du må dreie skiva for å få en fornuftig anleggsflate for klossene. Og da tror jeg i tilfelle du må dreie skiva under minstemål. Men disse er vel ikke de verste jeg har sett, mulig det holder å slipe. Jeg har fundert på å behandle innsida av senteret på skivene med noe som hindrer rust, kanskje det kan gjøre at de holder lenger? Utfordringa blir å finne noe som hindrer rust effektivt, men som ikke vil bli slynget ut til friksjonsflata når bremseskiva blir varm og hjulet går rundt.

Det er ofte ikke så enkelt å få skivene av. Det er liten klaring mellom hjulnavet og skiva. Rusten gjør at skiva "vokser" innover mot sentrum. Når du skal trekke skiva av hjulnavet er det lett for at den stopper i tykke flak av rustent stål.

Tistlo wrote:Meir dårlige foringar
Image
Ikke kritisk enda, så vidt jeg kan se utfra bildet. Bør selvfølgelig skiftes hvis du skal løsne på dette, men ikke farlig å kjøre med. Blir sannsynligvis godkjent.
Tistlo wrote:Går vel ikkje akkuratt gjennom ein kontroll
Image
Kanskje ikke. Men ikke farlig å kjøre litt med hvis det ikke er slakk. Bør uansett byttes snart. Det er disse foringene som hindrer hjulet i å bevege seg fram og tilbake i forhold til karosseriet. Hvis det blir slakk i disse skjer det mye rart med hjulvinklene. Vær obs på at det å flytte mutterne fram og tilbake på gjengestaget påvirker castervinkelen i forstillinga. Hvis du ikke skal ta forstillingskontroll må du passe på å få denne justeringa på nøyaktig samme plass.

Tistlo wrote:Her var da nesten 2cm slark. virkar som da mesta av slarken i girspaken kjem her ifrå. Muli å få stramma da opp på eit vis? Skal smøra opp igjen foringane
Image
Det sitter ei plastkule på den armen som er skrudd i skifteakselen på girkassa. Kula sitter nedi koppen. Veldig vanlig problem på T3 at gummimansjetten sprekker, og at sand og grus nedi fettet i koppen sliter ut plastkula. Du må bytte hele armen med kula, og gummimansjetten. Hvis det har gått for lenge kan koppen være slitt også.
Tistlo wrote:Litt lekkasje under pumpa
Image
Jeg tror jeg ville begynt med å skifte slangen fra tanken til pumpa.
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Hei å hå!

No har da vert stille lenge her:( Nesten gløymt att eg hadde tråd her inne...

Tusen takk, rikskringkastingen fø svaret som er til stor hjelp :)

Eg skal kun byta dei mest viktige foringane som er nødvendigt so får eg heller ta resten etter kontroll.

Skal kjøpa nye deler til den geararmen og etterkvart men klarar meg med litt slark ei go stund til:)

Ellers har da skjedd fint lite med bilen. har sveist litt rust og fiksa litt småfeil rundtom. idag prøvde eg nokon nye demparar til bakluko som eg bytta til meg mot ein hjulbolt men ogso dei var utsletne.. Bestiller snart nye på ebay. to stk med lifstidsgaranti fø 28dollar+frakt grei nok pris.
Har mest sannsynle ordna meg ei rustfri bakluka og.
Fant føresten ei vannpumpa på ebay til ca 400kr. eg lurde på om da e noko som pleier å ryka med jamne mellomrom??? lurar på om eg skal bestilla ei so har eg på lur i bilen når den andre ryker ein vakker dag..

Har og skrapa saman litt deler rundtomkring til motoren. den skal eg overhala når eg fyrst har han ute.
nye stempelringar, lager, oljepompa og clutch og alle pakningar skal fornyast. og sjølvsagt so skal eg sjå nermare på toppane og da dar.

MAO: framdriftsplanen består no av å sveisa litt rust på høgre stigtrinn og skyvedørskanal. hiva ut motor og tappa vatnet. skåla gjennom slangar og radiator etc for å få ut drit og gammal kjøleveska. overhala motoren. drenera tanken og prøva å få den vaska vist da ikkje vert fø mykje arbeid. hiva inn igjen motor og styr og få på nytt skikkeleg kjølevatn og so må eg få bytt nokon foringar framme då. kjøyra på vegvesene og få nedklassa han, kjøyra på kontroll og "se hva som sjer"

kjem gjedna nokon bilder og etterkvart.

:D
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Forresten, e da nokon som veit kor godt desse wbx motorane likar orginaleksosen sin? Synst da e fø lite lyd av bilen so eg vurderar å kappa av endepotto og laga til noko meir fritt på venstra sio av bilen. spørsmålet er korleis motoren taklar da? skal ikkje den her innsprøytningen justera seg inn sjølv?(er vel liten muligheit for dysing her tenker eg:)

Ja og om nokon har ein 228mm clutchlamell liggande som er ny so treng eg
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Fekk ikkje svar på nokon av spørsmåla over her so eg lyt vel snart ty til ein bentley manual :)

Da begynnar å minka voldsomt på rusta no.. skyvedørskanalen såg jo nokolunde bra ut men når eg begynte å fikla med han so smoldra han opp og forsvant i grusen.. so litt meir knask enn planlagt der då. men da skal eg få ei ordning på idag.

skal sjå om eg ikkje får hyvd ut nokon bilder snart no... går litt seigt me meg :roll:
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Sjå der ja! men kven som skal ned å henta ein sånn til meg då :) Forsovidt litt i overkant av pris eg hadde tenkt å legga ut på ein krok, men er jo meir vekt då..

Rapid, kunne du nett ha fortalt meg den papir-på-krok-frå-møller-prosedyren, igjen ?? eg var å preika på biltilsynet når eg skulle henta prøveskilt te ei bobla og då fekk eg snakka med ein på teknisk der... eg ville nedklassa bilen men han kunne ikkje forstå att den var regga for 10 men 8setar.. vart einige tilslutt men eg må jo visa bilen. skulle gå bra å endra krokvekta men måtte jo ha papir på det.. så da må eg ordna
kunne heller ikkje kjøyra bilen ned sjøl, dei kunne ikkje gje tilatelse til at eg kunne kjøyra den på prøveskilt. så må få fattern te å kjøyra den.

uansett, korleis var det med å få krok-papir? kven skulle eg kontakta? :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Er en del 8 seter T3 som er regga for 10 pers. Bredden på setene som bestemmer dette. Mener kravet er mindre på minibuss enn på personbil. Gamle Taxien hjemme var eg gullfarga C med brunt 8 seter interiør. Regga for 10.
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

Tistlo wrote:Sjå der ja! men kven som skal ned å henta ein sånn til meg då :) Forsovidt litt i overkant av pris eg hadde tenkt å legga ut på ein krok, men er jo meir vekt då..

Rapid, kunne du nett ha fortalt meg den papir-på-krok-frå-møller-prosedyren, igjen ?? eg var å preika på biltilsynet når eg skulle henta prøveskilt te ei bobla og då fekk eg snakka med ein på teknisk der... eg ville nedklassa bilen men han kunne ikkje forstå att den var regga for 10 men 8setar.. vart einige tilslutt men eg må jo visa bilen. skulle gå bra å endra krokvekta men måtte jo ha papir på det.. så da må eg ordna
kunne heller ikkje kjøyra bilen ned sjøl, dei kunne ikkje gje tilatelse til at eg kunne kjøyra den på prøveskilt. så må få fattern te å kjøyra den.

uansett, korleis var det med å få krok-papir? kven skulle eg kontakta? :)
ring teknisk på møller... oppgi chassinr så sender de det til deg i posten.
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Ikkje verre enn da nei :)

slit litt med å finna noko konkret telefonnr til den tekniske avdelinga, men fant tilslutt det her: http://www.biljobb.no/subscriber/showAr ... icleID=832 ser ut som da står nr til to gubbar frå teknisk avdeling der so eg ringer dei på tirsdag. på møller.no står da ingen ting, men kan jo prøva sentralbordet. ordna seg vel. :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Då er papir på krok bestilt frå møller. KROK ER HANDLA!!! TAKK TIL JOSTEIN HER INNE :mrgreen:

stikk på trongsynet å bestiller teknisk godkjenning so eg får nedklassa han te bil + endra hengarvekta i vognkorte.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Post by bjørn53 »

Tistlo wrote:Då er papir på krok bestilt frå møller. KROK ER HANDLA!!! TAKK TIL JOSTEIN HER INNE :mrgreen:

stikk på trongsynet å bestiller teknisk godkjenning so eg får nedklassa han te bil + endra hengarvekta i vognkorte.
Ser ut som 3,5 tonn dette: http://www.jula.no/hengerfeste-335017
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Ja maks last 3500 kg men den der kan du vel igrunn berre drita i å montera på ein syncro å få godkjent. tippar den ikkje er e-merka eller nokon ting.

Var på tvilsynet istad og skulle bestilla meg ""myndigheitskontroll"" men da var ikkje lett... neste ledige time er 11juli. har eg ikkje tid til. so då ringte eg til eitlanna nommer og snakka med ein luring. fant då ut att i bergen hadde dei drop in timar kvar dag! :) so då lyt eg på ein lan merkeleg måte overtala fatteren til å kjøyra syncroen ein tur til byn og heimatt på prøveskilt..

Fekk kontakt med teknisk etat hjå møller og dei har no sendt meg papir på endring av hengarvekta :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Post by Buss Marius »

Tar de forvaltningskontroll på drop-inn altså???
Jeg har møtt på dropp inn i Drammen med buss, for en etterkontroll, men da måtte jeg bestille time, Hell i Uhell var at motoren ikke startet da jeg skulle kjøre, så jeg ble stående og sperre forran porten. Dermed fikk de ikke begynt på neste bil og tok feilene på min, mens jeg fikk rettledning over telefon for å finne riktig sikkring, Da de var ferdige hadde jeg akkurat fått startet :D
Noen av feilene på kontrollen var et hjemmelaget hengerfeste, som var slått skeivt, dette festett var ikke innført i vognkortet.
Er du sikker på at de tar denne type kontroller på drop-inn? forklarte du hva du hadde behov for?
Prata du med gutta i hallen? kunne du stå i beredskap for avbestilte timer?

Av og til har jeg opplevd en utrolig service fra Biltilsynet også.
Rikskringkastingen
-
-
Car: T3 Syncro

Post by Rikskringkastingen »

Tistlo wrote: Fekk kontakt med teknisk etat hjå møller og dei har no sendt meg papir på endring av hengarvekta :)
Bilen din er '87-modell, ikke sant? Jeg har vært i kontakt med typegodkjenningsfolka hos importøren, og jeg får ikke papirer på min. Bilen min er førstegangsregistrert i Januar '87, og er visstnok for gammel. Jeg tror tidligere eier også prøvde, og fikk beskjed om det var syncroer produsert etter august '87 eller noe sånt som kunne få papirer på forhøyet tilhengervekt. Litt rart, for jeg kan ikke helt forstå hva som ble endret akkurat da som skulle påvirke dette. Nedre bærearm foran ble endret, de nye kom i støpt utførelse. Men jeg tror ikke det var før i '89, og det ser ut som du har den gamle typen. Har du mulighet til å sjekke når bilen din er førstegangsregistrert?
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Hei hå, lett for meg å gløyma at eg er medlem på eit vannkjølt forum :oops:

Marius:

Eg ringte eit bestemt nr, 06060 eller eitlanna i den duren. der snakka eg med ein gubbe som styrte bestilling av sånne myndigheitskontrollar eller tekniske kontrallar etc etc. pga lang lang ventetid her i bygda spørde eg om alternativ. han sa då att det var drop in timar kvar dag i bergen. som var nermaste muligheit. no hugsar eg ikkje 100% om eg nevnte ka eg skulle men eg skal ringa opp igjen å forsikra meg om at eg ikkje kjøyrer ein tur til bergen forjeves!
Høyres ut som du var heldig med den kontrollen din då! :)

Henrik:

MERKELIG!
Min er fyrstegongsregistrert 13. 02. 87 ergo nesten lika "gammal" som din og før august jaffal. Eg sendte mail til typegodkjenning@moller.no og skreiv att eg hadde 2000kg krok på bilen mens den i vognkortet kun var godkjent for 1500 og at eg hadde snakka med andre som hadde ordna seg med samme papir. sendte med ch. nr og skiltnr og vips papir dukkar vederlagsfritt opp i posten eitpar dagar seinare. Kan ikkje skjønna at du ikkje skal kunna få samme papir?!

Ellers:

Siste innspurt i rustsveising no. jobbar med skyvedørskanalen. begynnar å verta tett igjen snart no. Nye skilt ligger klare og bilen er allerede booka til ein moldetur, ein oslotur, ein hamartur og meir til så eg må få godkjent han no!!!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Christian-bettle

Post by Christian-bettle »

Hei
eg fikk godkjent min på droppin time hos bt i fyllingsdalen.
ommbygd til personbil og 2ooopå kroken.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk fø svar Christian, då skal eg snart gjera nett da samma:) men e jo ikkje rare "ombyggingen" som må til for å regga som personbil. da e jo ein personbil..

Nei no stikk eg ut å sveisar ferdig skyvedørskanalen :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Begynnar å likna bil igjen no.. jaggu var da rust i den kanalen.. no er den lappa saman på ein slags måte og må overleva i ein del år til!

Nokon som har blinklys/viskarhendel til bil MED bakrutespyling??? som fungerar.. vanskeleg å få tak i?

Ellers kan eg nevna at voss er eit busseldorado under ekstremsport veko no. har observert ein heil neve med t3 bussar og tilogmed luftkjølt bay og split(tilfeldig) er og eint3 buss med sp skilt som har akkuratt samme fargen som min. er ein i trondheim som eig den fann eg ut på skiltsøk.

Nokon som veit kor ein får tak i plastikk pluggar til kanalen?? treng ein stor rundt og fleire sånne små avlange i gommi. nokon som har sånt? :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Christian-bettle

Post by Christian-bettle »

vell min blei om bygd fra varebil til personbil

sikkerhetsbelter og baksete alt blir tatt bilder av og lagret hos bt
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

oja, då e da vel meir ombygging ja. heldigvis so har min alt setar å belter å ymse udda klar til bruk. Håpar å få hengt på hengarfestet imorgo. nokon som vil kjøpaeit 1800kg syncro feste?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

ØK. tråden er oppdatert, håpar nokon kan helpa til? :)

viewtopic.php?f=8&t=26744&p=191647#p191647

EU kontroll-spørsmål:

Ingen sjølvparkering av vindusviskar, betyr da 1 eller 2ar feil??
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
ducce999s
-
-
Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0

Post by ducce999s »

her har du alle vurderinger om EU kontroll

http://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Eie+og+ ... 222b378e28

som du vil se på pkt 3.2 så gir feilen en 2:er
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takker ducce! Kjekk den der ja

har no brukt nokon timar på å bla opp regelverk og artiklar på nettet om KUFANGAR! stramme reglar.. da virkar jo som da e pr idag umulig å montera kufangar på BIL, men etter diverse tenking samt att regelverket for "frontale beskyttelsessystem(/organ)" seier att: Virkeområde: Kjøretøy i gruppe M1 og N1

Syncroen min er ein mini BUSS. !!

E da buss e da håp.(sa russen å blei måp?)

Såå, korleis er reglane for montering av kufangar på ein minibuss no om dagen? :) skal senda el.brev til norsk forvaltning for byråkratbearbeida praksisreglar avd. nisseland (tviltilsynet)...

Vist ein kufangar på ingen måte stikker utanfor bilens bredde, bygger meir fram, har skarpe kantar eller dekker lysa, så kan eg ikkje forstå kva grunnlag dei kan ha for å nekta å godkjenna den.

med LITT flaks er det faktisk mulig å få til noko her.. reknar med att da er umulig å regga bilen som minibuss igjen dersom eg reggar den som personbil.. ergo har eg KANSKJE ein once in a lifetime sjangse til å få godkjent ein kufangar på bilen..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Da ser ut som eg har regelverket på mi sida!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Da e håp fø kufangar jo!!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Post Reply