Litt om bussen:
1988 Caravelle C 2,1, automat, kilometerstand kun 49000!!, serviceheftet underbygger dette. Tidligere handicapbil, med elektrisk sidedør og en del anna el-snask som det ligger igjen noen rester etter. Ekstra lett servostyring, el.vinduer og el.speil, sentrallås, stor Eber, turteller, hanskerom, Caratrammer, posthjulbuer, GL fangere, 8seter, Coachfjærer, Defa lader og motorvarmer er utstyrslista, noe som vel ikke er dårlig i denne sammenhengen:-)
Selger fortjener også skryt i rulleteksten, for makan til real bilselger har jeg aldri vært borti. Jeg måtte vente en uke eller to før jeg overtok bilen, for det var jo ikke grenser for hvor mye han skulle ordne før han ville levere bilen. Tror det er vanskelig å føle seg lurt når en forlater Raufoss med bil kjøpt av Jarle gitt! Tror det har litt å gjøre med at han kanskje kunne tenkt seg å beholde bilen selv også, så han ville pleie den litt ekstra
Planer på kort sikt er felger, senk, lyktespoiler, takvinge, gangstercaps, coachpaneler/fangere, og kanskje noe småtteri ellers. En del deler er forhåpentligvis snart på vei fra flere kanter av landet, dersom logistikken spiller på lag med meg.
Vet dere venter på bilder folkens, her kommer noen:

Okay, sånn ser BuSSen ut