Norge er et merkelig land. Sjøl om dettte ikke er mye kroner, blir det veldig rart å betale for noe man får så og si gratis.
Godt dere fikk tak i en fornuftig kar da, som ikke mente dette var verdt millioner.
Bussfest med rekordmange busser!
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Re: Bussfest med rekordmange busser!
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Det var vel greit nok. Den hadde jo mye rust så kanskje prisen var ok. Hva skal gjøres med gevinsten fra Bussfest? Han har vel godt om tid, guttungen. Jeg håper ikke den blir deler.
Lykke til!!
Erjo
Lykke til!!
Erjo
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
Har aldri forstått dette med moms på frakt. Er tullvesenet mistenksom på at du har fått utført en tjeneste fra utlandet hvor moms er trukket fra? Dette burde påklages så lenge du kan dokumentere dine fraktutgifter! Håper nå ikke at 'gevinsten' koster mer enn det smaker.....
Andrew Wilder 90198654
'Ottar', 1992 syncro ambulanse, 2.1 MV
'Xavier', 1992, 2.1, 2 diffsp. + decoupler.
'Kaleb', 1989, 2.1, 2 diffsp. ex-bårebil + decoupler.
erjo wrote:Det var vel greit nok. Den hadde jo mye rust så kanskje prisen var ok. Hva skal gjøres med gevinsten fra Bussfest? Han har vel godt om tid, guttungen. Jeg håper ikke den blir deler.
Lykke til!!
Erjo
Jeg stemmer for at alt det tekniske og all rust tas, men at "lakk" beholdes slik den er intill neste års bussfest er over. Tenk så kult å rulle inn i en teknisk strøken bil som ser sånn ut
Lykke til med prosjektet!!
Glenn Andersen
- 2002 T4 California Coach
- 2002 T4 California Coach
Enig med deg, Glenn, og det skulle vel ikke så mye til for å få den teknisk supert. Motoren har potensial men alt må gås over. Nye bremser må nok til samt giroverføringen. Kassa er bra. Mye sveis trenges, men hvilken bay-eier er ukjent med dette?
Andrew Wilder 90198654
-
Rudeboy
- -

- Car: T4b California Coach syncro
- Phone: 666
-Stusser litt p Tollvesenets uttalelser om at de skulle fokusere på bilens "verdi" og ikke pris, for det er vel prisen man momser den inn på ??
Ikke for noe annet, totalen i denne sagaen er helt okay, men allikevel - har man betalt SEK 50,- (eller hva det nå engang var) så er jo det summen man har betalt for å kjøpe det som til sist blir bilen
"Går ikke" finnes ikke i mitt språk, så der hadde de snubla seg inn i overtidsbetaling om det var meg som sto der - og de på tross av at kr. 2.000,- er en helt ok pris når alt kom til alt.
Skal lese litt på tema, og evt komme tilbake med tips eller avvergelser
Ikke for noe annet, totalen i denne sagaen er helt okay, men allikevel - har man betalt SEK 50,- (eller hva det nå engang var) så er jo det summen man har betalt for å kjøpe det som til sist blir bilen
"Går ikke" finnes ikke i mitt språk, så der hadde de snubla seg inn i overtidsbetaling om det var meg som sto der - og de på tross av at kr. 2.000,- er en helt ok pris når alt kom til alt.
Skal lese litt på tema, og evt komme tilbake med tips eller avvergelser