I dag tidlig kom vi hjem etter en noe lang siste kjøreøkt. Det ble bare en overnatting fra Lofoten til Jæren denne gangen.
Egentlig hadde vi tenkt å ha to overnattinger, hvorav siste skulle vært på Hardangervidda.
Vi fant en fristende plass, litt utpå kvelden. Og fant det for godt å frekke oss litt til med spisebord og greier

Mer forøvrig den midlertidige plasseringen av ekstralysene vi kjøpte av taigagreen. De ble liksom stikkende alt for langt ut der, så de skal på originalbrakettene.
Men så fant værgudene på at de plutselig skulle legge om. Det som var en ubetydelig bris ble det plutselig en del mer futt i...
Da bestemte vi oss likegreit for å kjøre hardt og stil, og ta resten av turen på strak arm. Ca. 05:30 rullet vi inn i gårdsrommet...
Men det var en kjekk tur. Av en eller annen grunn liker jeg godt lange transportetapper om natta. Men så var det dette med lys da. Jeg funderte på om jeg ikke bare skulle koble til ekstralysene, da jeg likevel monterte dem på skiltplata. Kablene ligger jo rett bak. Men jeg resonerte meg frem til at de skulle jo av ganske raskt uansett.
Og så fant vi det for godt å kjøre om natta... Hardanger by night uten ekstralys var ikke mye å skryte av!