dårlig prosjekttråd dette da det er lite jeg gjør med bilen annet en å kjøre

men men
Siden sist så har jeg måtte skifta startmotor og elektronisk gasspedal, ble en dyr affær da jeg måtte bruke Møller til dette men bilen må bare rulle.
Dessverre har denm ista mye av trekkraften etter at Møller skifta reim på pumpa, jeg har vært tilbake flere ganger for at de skulle få orden på det men de hevder kun at alt er korrekt og at de mener den trekker slik den skal. Og det vet ju selvsagt dem!!!!! Jeg tipper på at de har stellt om pumpa da de skiftede reim eller også har de ikke fått timingen til å stå helt 100. Tok og fjernede tuningen bare for å være sikker på at det ikke var der det lå men den går nå som 102 hk. Kjipt. Tenkte jeg skulle prøve å stelle opp pumpa litt for å se om det hjelper.
Utover dette så har elektrokoblingen på AC-kompressor lagt av. Var selvsagt innom Møller for å kjøpe en ny, men ikke sa Nikke. Hos dem får en kun kjøpt hele kompressorn. Tull og tøys. Og dele nr kunde de ikke hjelpe med heller, så nå må jeg ta løs koblingen for å sjekke nr slik at jeg kan få bestilt det fra Møller eller få tak på fra huggern. Problemet er at det er flere typer kompressorer på disse og jeg må være sikker på at jeg får korrekt kobling, hvis det er forskjell på disse.
Har også fått bytta det bakre opphenget på skuve døren. På min hadde den store rullen knekt.
Fikk tak på dør fra VWT41992, og så var det bare å gå igang.
Panel på døren har vært vekke siden en stund så det var enkelt å komme til.
Begynte med å ta løs bakenden på skinna, sitter med en stjerneskrue
Så var det bare å løssne de 2 boltene imens døren fortsatt var stengd.
Gå ut gjennom bakluka, legge treklosse under døren så den kan stå på og så åpne døren slik at får tak på opphenget og trekke det ut på skinna.
På med den "nye" lirke den inn på plass i døren og løfte opp døren og stenge den igjen. Inni bilen, korrigere høyde på døren og skru fast boltene. Enkelt og greit.