Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Post Reply
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Re: Trekkvogne

Post by Tistlo »

tystnad totalt her i tråden :( men heldigvis litt meir aktivitet på bilen!

driv no med "siste" klargjering før den fantastiske eu kontrollen.. har fått anskaffa dei siste delane som eg trur er da eg treng for å få den på vegen..blandt anna den viskarmotoren då. so eg satsar på å få skifta viskarmotoren denne veko.
ellers har eg fått lakka eindel. lakka gult bak støtfangaren framme, og hjulbuen på passasjersido + under kanalen bortover sida mm.

da som må gjerast før eu kontrollen er:
-fiksa viskarmotoren
-sveisa 1rosthol på førarsido i toppen av hjulbue + lakking der ogrundtom
-service på motoren(ny olja og filter + nytt kjølevatn + lufting + diverse + +
- setta på han eit sett med dekk som er mønster igjen på
- smøra berearmsforingane
-eu kontroll og kryssa fingrane.

deretter:
-reisa på traffikkstasjonen i byn og godkjenna ny hengarkrok, nedklassing til persontralla og helst montert kufangar godkjent og.
-bruka han til noko fornuftigt, som å henta bilar etc :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Då har eg vore på syncrotreff oppi "nabolaget" her. johannes brattabø har både syncro doka og syncro camper med høgt tak og full camp innredning ++ meget strøkent:) fekk eit sett med hjul av han. er noko alu felgar, men med litt større dekk enn dei eg har no, så skal verta morro å hiva dei på. må berre lakka felgane svart så da ikkje ser ut so da e alu :roll:

kanskje nokon kan hjelpa å identifisera dei, ska legga ut bilde snart.

utan so kan eg melda om at diffsperro bak har slutta å funka :twisted: kjem ikkje lys på i dashen. fant ei sida på syncro .org om feilsøking so eg får gjera eit forsøk. på å finna ut av da. rekna med at da e den "diff låsen" som har rusta fast, men eg skal sjekka vakumgreiene og. må ha sperr iorden :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Post by Buss Marius »

Få lagt ut et bilde av denne syncro høytak camperen også da, slik at vi kan få den inn i "listene" som nermer seg 15 syncro campere, hvorav 3 med høytak
narle
-
-
Car: 16"highroof syncro
Phone: 4-8-2-7-2-2-3-2

Post by narle »

Johannes kjenner jeg.Har skrudd en del for han.Han kjøpte seg en høgtak Syncro 16" for ei stund siden.Har bedt han om å legge ut bilder,men han er en travel mann så det kan ta sin tid.Jeg har vel noen bilder muligens en plass også.
91 Halvpanel Syncro 1,9tdi
90 Westfalia syncro 16"
88 Sika Syncro 1,9 tdk
87 Syncro Caravelle GL 1.9 tdi
87 Westfalia Club Joker 2,1 inj
84 Caravelle Carat 1,9 inj.wbx
79 Sika 2.0 luftkjølt
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Ja han nevnte deg Jarle, eg gløymte å ta bilde, men anledningen dukkar nok opp igjen, eg får masa på han og få han inn på forumet her. han var forøvrig ikkje heima når eg var opp der idag, men eg preika med ein an kar der oppe(frå nordlandet eller noko) og han var veldig intrisert i syncro doka i god stand dersom nokon veit om noko. beskua og på mc prosjektet hans frå 1918(!) og endte opp med å påta meg fiksing av skjermane på den :)

tilbake til trekkvogna: Har ikveld satt på nye dekk med meir mønster i(dei gamle var nok utanfor grenso) dei eg fekk av johannes i alu passa ikkje med boltane so der lyt eg få tak i nye boltar. resten av kvelden har godt med til å kødda med viskarmotoren. og eg vert på ingen måte klok på den :twisted: ?? :twisted: begynt å skru ut den som står i og kom på at eg kanskje bør testa den nye eg fekk tak i. gjor så og jaggu meg om den ikkje stoppa akkuratt i det samme eg slapp ned hendelen.... ingen antydning til at den returnerar til eit fast punkt. no har eg bladdt med godt inn i elektronikkens verden og prøver å tyda kva krets som går til sjølvparkeringsfunksjonen i motoren i håp om at da er brudd på ledningane mellom brytaren og motoren :roll: reknar med at da er dei to ledningane som går rett inn i plata som kontakten på motoren, sitter på, som er til den sjølvparkeringen. som etter litt goooooogling visar seg at må vera ei plata med eit hakk i som viskarmotoren mystar kontakten på når den kjem fram til hakket??, men om det er jord som vert brutt eller om det er + som vert brutt er eg ikkje sikker på men det må vel ivertfall gå to ledningar inn som styrer den parkeringen?.

kanskje eg berre skulle kjøpt ein ny me ein gong :?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

då er viskarproblemet i orden. men eg vil ikkje sei ka som var gale.. :oops:

next up: skifta hengarfeste + olja og filter
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

ja og so fekk eg forresten 4stk 1000metringar idag. so no manglar eg kun ei stor feit takgrind som eg kan setta dei frampå.

spørsmål til dei som har t3 + masse ekstralys. kor mangen lys kan eg ha før eg får eit problem med straumen? eg kjem til å ha 8ekstralys ivertfall
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rikskringkastingen
-
-
Car: T3 Syncro

Post by Rikskringkastingen »

Tistlo wrote:då er viskarproblemet i orden. men eg vil ikkje sei ka som var gale.. :oops:
Hvilken sikring var det som hadde gått? :twisted:
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

busted :roll:

jaudå nr 17var kaputt... eg hadde av einlan grunn sett for meg at det var nr 11 som styrde heile viskarskiten + at eg ikkje tenkte meir over da sidan den funka og alt.... så dersom nokon opplever akutt manko på sjølvparkering..byt nr 17 :wink:
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
VonZu
-
-
Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2

Post by VonZu »

Tistlo wrote:spørsmål til dei som har t3 + masse ekstralys. kor mangen lys kan eg ha før eg får eit problem med straumen? eg kjem til å ha 8ekstralys ivertfall
Nå har ikke jeg så veldig mange ekstralys på bilene, men jeg regnet litt på det da jeg satte nye på kometen.
Det spørs jo hvor stor generator du har.
Men hvertfall, med 13,8V og 55W kan du regne 4A. Og så er det bare å plusse sammen.
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Husk at det skal være en del ampere igjen til lading av batteri også. Og legg opp egen kabel helt fra batteri, kabelen fra batteri til sikringsboks er underdimensjonert i utgangspunktet. Husk sikringer!
Neergård
-
-
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848

Post by Neergård »

VonZu wrote:
Tistlo wrote:spørsmål til dei som har t3 + masse ekstralys. kor mangen lys kan eg ha før eg får eit problem med straumen? eg kjem til å ha 8ekstralys ivertfall
Nå har ikke jeg så veldig mange ekstralys på bilene, men jeg regnet litt på det da jeg satte nye på kometen.
Det spørs jo hvor stor generator du har.
Men hvertfall, med 13,8V og 55W kan du regne 4A. Og så er det bare å plusse sammen.
Merkinga er vel beregnet fra 12v, og 55w ved 12 volt er 4.6 ampere. Høyere spenning på pæra medfører høyere strøm også.
Så regn 10A pr lyspar, det blir mer riktig.
Og husk som nevnt over at du må ha noe igjen til lading også! Samt at det er mye annet som bruker strøm i bilen...
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Neergård wrote:Merkinga er vel beregnet fra 12v, og 55w ved 12 volt er 4.6 ampere. Høyere spenning på pæra medfører høyere strøm også.
Så regn 10A pr lyspar, det blir mer riktig.
Og husk som nevnt over at du må ha noe igjen til lading også! Samt at det er mye annet som bruker strøm i bilen...
10A per par er en god tommelfingerregel for 55W pærer.
Men høyere A ved høyere V? A=W/V? Det er jo motsatt.
Rikskringkastingen
-
-

VonZu wrote: Men høyere A ved høyere V? A=W/V? Det er jo motsatt.
Når du bruker effektformelen på denne måten måten forutsetter du at effekten på pærene er konstant. Det er den ikke. Pærene lyser mye sterkere når de får høyere spenning. Det er resistansen i pærene som er (tilnærmet) konstant her, så du må nok plukke fram ohms lov før du begynner å regne på effekten.
Henrik Engen

Rikskringkastingen
-
-

Tistlo wrote:busted :roll:
Og hvordan tror du jeg visste det? Dengang gjalt det en gammel Renault, men prinsippet var det samme. :lol:
Henrik Engen

Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

aktivitet i tråden jo! :D

Dersom ein reknar 10ampere pr par so vert jo da vel sånn sirka 40ampere i ekstralys hmm, må sjekka kor stor dynamo eg har men mistenker at da vert ein smule for lite. kor mykje treng den til lading?

derimot: da er vel ikkje so ofta ein har bruk for å kjøyra med alt av lys på, og da går vel berre ut øve ladinge og straum og batteriladara har me jo massevis av her i landet.. :wink:

men eg veddar 5øre på at da sikkert er ei stor dødsynd å ha so mange lys på ein bil? kan jo risikera att ein ser for godt i mørket og da likar vel ikkje vegvesnet?

rikskringkastingen; for å sei da sånn, da er ikkje fyrste gongen eg går på ein smell me tanke på sikringar :lol:
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Neergård
-
-
Car: VW Caravelle 2000 comfortline 2.5tdi
Phone: 917 97 848

Post by Neergård »

Maks tillatt er 2 ekstra fjernlys. Har selv strukket den litt, men kan jo bli kjedelig ved evt kontroll ja.
Til sammenligning strømmessig, har jeg på traktoren en 90A dynamo, og har totalt 60A på kjøre og arbeidslys. Det har ikke medført problemer. hadde også ca 40A til lys på gamlebilen, den hadde 70A dynamo og stort stereoanlegg. Heller ikke der ble det problemer. Fordelen min her er at begge nevnte eksempler sjelden er småkjørt og dermed får lang tid på å lade batteriene i mellom hver strømkrevende start. husk også at varmeapparat, bakrutevarme og setevarme er veldig strømkrevende.

Sent from my HTC Desire S using Tapatalk
Frode Neergård

2000 VW Caravelle Comfortline2.5tdi - viewtopic.php?f=56&t=31428
NÅ TIL SALGS: viewtopic.php?f=9&t=39657
1994 Audi 100 2.5tdi ABT edt. (selges for rett sum!)
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Maks 4 fjernlys totalt. Huske ikkje om det er doble originale på din? I så fall er det strengt tatt ikkje lov med ekstralys, men pleier gå godt med to.
Har du 112 hestaren? I så fall er det vanlig med 90 A dynamo.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

har 112hk ja og dynamoen er nyoverhalt. 90ampere kan nok stemma.
takk for svar neergård, satsar på at da ikkje vert problem med ladinge då, vert stort sett langturar på han og

har kun 1par med orginale lyktene. men eg bør vel kanskje ikkje fortella openlyst her om min holdning til største parten av kjøyretøyforskrifta,eller domme reglar generelt :roll:

idag har eg kødda på med montering av ein litt meir moderne cdspelar. fant ein pioner dings som går god for mp3 plater, so den fekk eg slengt på plass og ganske fort konkludert med at dei to høgtalarane i bilen ganske enkelt ikkje er tilstrekkelege til mitt krav til lydnivå :)

og so har eg handla inn olja te han , castrol slx 5w 40. full syntetisk. eg forhøyrde meg med ein kjenning på HMV bilsenter(møller) og han sa att desse motorane med hyd. løftara likte tynn syntet olja, og at da måtte vera A3 olja, eller helst. han sa eg burde bruka A3 magnateck 5w-30/40. dei selger kun i 4liter og eg måtte ha 4.5 ifølge boke........og literprisen på magnatec var altso meir enn 280kr.. uaktuelt deluks. derfø fekk eg fattern til å ta med heim den slxen. til sirka 100kr literen(jaggu dyrt nok) så håpar da ikkje er stort oljeforbruk her :mrgreen:

imorgo so ska oljo bytast, hengarfeste ska bytast, motoren skal få ein liten oppshining trur eg, kjølevatnet skulle aller helst vert skifta, får prøva å skaffa meg noko sånt raudt vatn , med mindre eg berre skal drita i da og kjøpa blå og leva me da inntil vidare(intill vasskappepakningane sviktar)
har og lyst å få gjort meg ferdig med resten av maling og sveising i hjulhus framme + få på han noko tectyl ondå der da trengst.

mykje torrpreik her no , men da kjem bilder iløp av helga
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

tjohei!

litt mager oppdatering her, men eg skal henta meg inn igjen snart!
bytta oljo og då vart motoren plutslig langt rolegare. sveist hol i eksosen, vart endå rolegare, byta kjøleveska og vaska slangar etc....var ein helvetes jobb :evil: fekk på han raud veska ivertfall. når eg trudde bilen var klar so oppdaga eg at da var VOLDSOM slark i eine bakhjulet.. kun timar før kveden var omme,dagen før eukontro :roll: HELDIVIS fant eg nytt inner og ytterlager på hyllo etter ein feilbestilling til ein earlybay, so då var da berre å hiva seg rondt. gjekk tilslutt..

var på eu kontroll idag :D gjekk neeeesten

fekk feil på:

-rust i bremserøyr venstre bak
-meir enn 25% rost på ei skjeva framme(hadde ikkje bremsa nok tydligvis)
-defekt drivakselmansjettar(kun 1ar)
-eksoslekkasje(treng nokon punkt her og der)
-ikkje målt avgass pga eksoslekkasjen
-defekt nedre berekula framme venstre nede

sååå no har eg bestilt nye skjever og klossar framme + ny kula. bilen ska vera klar i neste veka, då ska han te austandet med bil. deler kjem på onsdag. begynnar demontering idag :mrgreen:

noko anna som har vert J****** irriterande er at den ikkje vil starta når den har stått litt. dvs varm. kald motor ingen problem. stoppa for å tanka opp(nei,men for eitparhundre) og når eg då skulle starta den so var det to omdreiningar og so var da bom stopp. måtte ha drahjelp for å få gang på den igjen(umulig å skubba)
dette skjedde meg 3gongar idag. jevli kjekt... eksperten på møller sa da var dårlig jord på batteriet på desse. skifta til 50mm2 og ingen forskjell. pussa kontakt på startar..trongt! men ingen forskjell. rensa jord på girkassa, ingen forskjell. trur no at batteriet er dårlig, sjølv om da ser bra ut og held 12.7volt til vanlig og ca 14 ved gang. finn nok ut av da
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Innimellom har jeg også en eller annen merkelig feil som kun intreffer når syncroen er varm. Hos meg stopper det ikke, men jeg kan kinne og kinne til jeg blir blå i hodet. Når bilen så er kald, kan den finne på å starte på et blunk. Jeg blir ikke helt klok på det.
Buss Marius
-
-
Car: 87 Karmann LT 89 T3 Syncro Camper 2000 T4 Buss nr1
Phone: 92023467

Post by Buss Marius »

Det høres ut som da toppakningen gikk på T4n med 2,4D da gikk det ikke å dra rundt, bare ca 1/10 omdreining per gang, dette da vann kom inn i sylinderen og den ekspanderer 1000ganger. Dette skjedde bare noen få mil etter jeg hadde byttet frostvæske og motorolje.

VonZu, jeg har sammme problem på min 112hk. Normalt er det feil med temp. sensoren til Digijet'n Dermed går den med full choke
Jeg kjøpte ny sensor og monterte på, men det hjalp ikke, så den gamle ble satt tilbake. Så hjalp Ducce999 meg med litt feilsøkning og da fant vi ut at jeg hadde ledningsbrudd fra sensoren. Ny ledning ble trukket, men det ble ikke så veldig mye bedre. På Tinn hjalp Ducce meg på nytt og da fant vi ut at sensoren også har gått. Desverre ble den jeg hadde kjøpt, stjålet under innbruddet, så ny er kjøpt inn men ikke enda montert.
se denne: http://shoebox-electronix.com/id55.html
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Hmm... Kjekk link!
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

eg får F.... ikkje håpa da er toppakningen!! nokon sikre måtar eg kan sjekka da på? den sviver jo alltid rundt eitpar omdreiningar før det stoppar opp, men manglar dermed den siste omdreiningen som skal til.. startar som eit skudd når eg tek den på gir.
og den var ikkje sånn i begynnelsen når eg hadde den. nei eg prøver nytt batteri fyrst eg:) so kan ei bobla få arva detta her. dei er ikkje so kresne på sånt
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

elles er eg igang med å demontera diverse framme. men er visst umulig å få kalipperen av pga at den heng i kanten på skjevo, so eg skal ta vinkelsliparen å slipa vekk eindel av den kanten på begge sider, so tenker eg da ordnar seg.

og so må eg få bytt den nedre berekulo. nokon som har tips om da??
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Post Reply