Noen som har gode tips når det gjelder montering av høyttalere bak i en caravelle 1993 mod. Har bare to små foran i dashbordet nå, må jo spille så høyt for at ungene skal høre noe.
Har sett en bil med en slags konsoll i taket. Det så jo nokså greitt ut. Hvor får man tak i slikt?
Høyttalere bak
En del busser har små høytalerer i siden bak skyvedøra, disse regner jeg med at er enkle å ettermontere(sitter i en liten plastboks og festet i siden), jeg har aldri skrudd dem av så jeg vet ikke sikkert. Disse spiller ikke all verden, men hvis det er bare at ungene skal høre så fungerer disse hos meg.
Axel
Axel
-
Familiemann
Hadde jeg bare hatt-hyllesolrikioo wrote:letteste er vel oh kjøpe to 6x9 og skjære hull i hattehylla.
-
Familiemann
Fant jo noen tips på denne siden: http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=3308
men får vel ikke plass til barnevogna baki der da.
men får vel ikke plass til barnevogna baki der da.
-
Käfervelle
- -

- Car: T4 Multivan
Høyttalere bak.
I min buss 8 seter (opprinnelig 10 seter minibus) er det montert i taket. Phillips Top System 9000 tror jeg det heter... En slags bøyle med høyttalere og delefilter....... 
-
Familiemann
Re: Høyttalere bak.
Käfervelle wrote:I min buss 8 seter (opprinnelig 10 seter minibus) er det montert i taket. Phillips Top System 9000 tror jeg det heter... En slags bøyle med høyttalere og delefilter.......
-
Käfervelle
- -

- Car: T4 Multivan
Høyttalere..
Vet ikke om det er å få fatt i lenger, men de var greie nok, men jeg har putta inn noen andre komponenter fra Eltek og da ble det bra lyd! Men den bøyla i toppen er ganske diskre... 
-
Familiemann