Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
ducce999s
-
-
Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0

Re: Trekkvogne

Post by ducce999s »

buzzer for oljetrykk får du kun når turtall er over 2000rpm, dvs når oljetrykket er under 0,9bar og rpm over 2000. Det er den bryteren som sitter rett under fordeleren.

Hvis du får oljelampe som blinker på tomgang, så har du absolutt et problem. for da har du under 0,5 bars trykk.

eneste måten å være sikker på er å måle,og da på både tomgang og over 2000rpm.

Bensin skal ikke være noe problem å få fra tanken i nedoverbakker. Se bilde i annen tråd du spurte om dette. hvsi du lå på tomgang og motorbromsa så kan det være bryteren på gasspjeldet som ikke fungerer, stell deg bak motor off og åpne sakte på gaspjeldet da skal du høre at det klikker, åpne spjeldet fullt og da skal du høre at det klikker igjen. Kan også måles, se de måle oppsett du fått info om tidligere.

Men som du skriver så ryker den, og da kan være mer sannsynlig at du har problem med selve bensinen, så ta og tøm tanken for å sjekke
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Post by Tistlo »

Det har aldri vert noko antydning til blink i oljelampen på tomgang. men eg skal få på målar so snart eg får tak i adapter frå biltema.

da eg tenkte på med bensinen var om at evt vatn ville gå med fyrst, før bensinen, i nedoverbakker?
men ja, da var på motorbremsing, men ikkje akkuratt tomgang heller. skal prøva å høyra etter klikk, og måla vist eg finner igjen data på det.
eg har ikkje lagt merke til at den ryker, men har ikkje sett etter heller..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

No har oljelampegreiene forverra seg. begynte å blinka å skrika nesten med ein gong eg var begynt å kjøyra. sløkkte og stod iro ca 2min og deretter kjøyrde eg 200meter før den begynte igjen. sløkkte og kjøyrde litt og so begynte den igjen.. men sidan den alltid lager lyd så er det jo over 2000omdr og dermed mindre sjangs for alvorlig problem? det er godt med olja på motoren. satsa på å skaffa meg adapterdings snart!
onsdag skal den på godkjenning hjå biltilsynet. satsar på da går greitt!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
subwoofer
-
-
Phone: 9entre3989en

Trekkvogne

Post by subwoofer »

Med fare for å høres ut som om jeg har hakk i plata: HAR du målt oljetrykket ditt?
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Nei har ikkje da, men no får eg GSR i bergen til å handla adapterdings og senda oppover ASAP :) so då får eg kobla til oljetrykksmålaren.

no fekk eg gjort litt feilsøking. kobla kabelen til gods på fordelaren og dette eliminerte gaulinga= ledningen er bra.

lurar på å stikka på hmv imorgo og kjøpa ein sånn oljetrykksbrytar, med alt hell so har dei dette på lager?? so spørst da kor håplaust da er å komma til den brytaren då.. går da med ei lang pipa eller må eg demontera alt mulig?

no begynnar eg å verta øren for eg trur faktisk da er i morgo eg skal på godkjenning med bilen :? eller onsdag...... argh! eg har jo ikkje skrevet da ned nokon plassar :evil:
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

du kommer til høytrykksbryteren med en lang 24 hylse i kombinasjon med en adapter type denne

http://www.biltema.no/no/Verktoy/Handve ... ere-3-stk/

Image
Du må ta av reima først, går også uten men blir j..... trangt
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

TAKK! for tips!. skal skaffa sånne.

tok ein test tur istad. fyllte på 4liter bensin(95 :|) og ei flaska kondensfjernar. kobla oljelampen til jord på fordelaren.. tok ein tur opp samme bakke og ned samme bakke som den tidlegare har fjuska. no var alt heilt fint!! kan tyda på at da har vert tull med bensinen.

ducce: eg testa gasspjeldet(med motor av) det er ingen klikk før det er fullt opent. er dette rett?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Skal klikke i begge ender, både stengt og fullt åpent
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Herre min hatt kor eg missliker innsprøytning!!!!!!!!! :twisted: fjuskar og fjuskar og fjuskar og fjuskar..

snakka med rapidspeed på tlf tidlegare idag og fekk tips om korleis eg skulle fiksa gasspjeldet. da gjor eg. so blas og spraya eg nedi fordelaren og rensa kontaktar dar. tok ut pluggar og pussa dei reine igjen. men njet,nada,nix forskjell. virkar som om da er drivstoffet for da kjem i rykk og napp, ikkje kontinuerlig feil. den kan få fint lenge, før alt er gale.. (makan til drittbil! :shock: )
forrige tur var da liksom ingen antydning til tull verken med oljelampen eller med fjusking(minus den siste bratte nedoverbakken av einlanna grunn)

gjer no eit forsøk på å komma meg herifrå -> nermaste 98pumpa->biltilsynet. enten for eigen maskin eller med tauing. eg gidd ikkje å bestilla fleire timar å venta i dager å veker på å få ledig time..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rikskringkastingen
-
-
Car: T3 Syncro

Post by Rikskringkastingen »

Har du sjekket jordingsledningene mellom motoren og karosseriet? Kan være verd en sjekk hvis oljetrykksvarsling og motorfusk kommer og går samtidig.
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

les https://docs.google.com/viewer?a=v&pid= ... 4&hl=en_US

her står alt du trenger å vete om digijet systemet, er ikke noen komplisert system bare du går igjennom og leser

omtrent som forgasserer på luftmotorer :lol: :mrgreen:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Henrik, jadå den jordingen har eg gått over tidlegare. oljetrykksgaulinga og fjuskinga har ingen samanheng. reknar med oljetrykksoplegget kun er defekt brytar. so eg prøvar å få tak i ny imorgo. og Geir S, i bergen stikk på biltema å handlar adapter og ducce's verktøy anbefaling :)

No har eg elles nett komt heim frå biltilsynet med bilen. og jadå, EG KOM MEG HEILT FRAM :shock: den begynte å fjuska når eg var komme opp til postkasso allerede, fortsatte med lengre intervallar dei 4km med nedoverbakke her. og når eg var komt på hovedvegen var da berre å få han opp i fart og halda godt driv.for da tok ikkje lang tid før da vart alvorlig med fjusking! den neste mila var det fjusking i eitt sett. dvs skikkelege rykk med jamne mellomromm. kjennes ut sånn omtrent som når du hukker ein kjetting på ein traktor, og andre enden på bilen og gjer gass.. bråstopp eit lite sekund. men sidan eg hadde god fart so klarte eg å halda framdrift. havna på grønt lys i lyskrysse takkoglov og direkte inn på bensinstasjonen. tanka opp kun 25liter og då var da fullt??!?? tankmålaren viste i ettertid litt over halv tank, noko som kan stemma, men da skulle då ikkje vera fullt alikavel!?! hmm jaja. peisa avgårde siste del, ca 3km motbakke. og klarte utrulignok å halda framdrift til tross for rykkinga. ja da hjalp altso ingenting å hiva på han 25liter fersk 98..
fekk parkert oppå biltilsynet og då sank skuldrene nokon cm :)

får jaggu håpa han vert godkjent imorgo.!

når eg var der oppe so gjekk den faktisk på tomgang på ein måte, men med intervallar på ca 5-10sek så detter turtalet ned til da halva før den går normalt igjen, så synk det igjen etc. det er dette som opplevest som voldsom rykking i bilen då.

ducce, no skal eg gjera eit forsøk på å bla meg gjennom dei 50sidene du kjem med:)

men eg har lyst å finna ut om det er bensinfeil eller tenning.. for da kan GODT vera tenningsfeil, iogmed att den ikkje ensa forskjell med 25liter fersk 98. eg bør vel igrunn kjøpa nytt alt av tenningsgreier.

dei som har tips må berre komma med dei, trur eg treng litt tips no. :)
(beklaga langt svar)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

sier som før mål mål og mål :mrgreen:

mål bensintrykk og sjekk Hallgiver, TZH systemet, med den fuskingen der så får den antigen ikke bensin eller også ikke tenning.

Mål trykk på bensin, bruk den lille t-koblingen som sitter der side 66 i dokumentasjon sjekk også releer, du kan gjøre som HappyT3 å montentere en trykkføler til instrument eller kun en måler. Kan være pumpa som fusker eller bensintrykksregulatorn. Kan også være spredene men lite trulig, det får du svar på å måle motstandet i dem og ta de av å se at det kommer bensin.

Lykke til med både PKK og bilen
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Rikskringkastingen
-
-

Hvis det ikke er gjort allerede, så prøv å koble ut DLS-styreenheten. Den sitter på venstre side i motorrommet, like ved coilen. Liten hvit eller svart boks med to runde kontakter. Tre ledninger inn i hver kontakt. Koble fra begge kontaktene, og sett de to kontaktene sammen. Dette er fort gjort, og det er ikke noe problem å kjøre uten denne.
Henrik Engen

Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk for svar!

vert nok eindel måling og grubling frammover ja. må komma til bunns i dette..

Bilen vart heldigvis godkjent nedklassa :mrgreen: så no har eg ein personbil 8seter med 2tonns hengarvekt! :)

eg spurde han litt forsiktig om kufangar og..det såg ikkje heilt svart ut!

Skal opp å henta bilen igjen no tenkte eg. fatteren får vera med så eg har tauebil.. spent på om den taklar dei 4km med oppoverbakke her.
Eg skal prøva ditt tips Henrik! å kobla saman ledningane til den tomgangstabilasatoren.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Då har bilen komt trygt heim igjen..ikkje da at da var trygt å kjøyra heim heller.. blas VOLDSOMT! dundra over ei knekt osp som låg på tvers over vegen.. heldigvis god bakkeklaring, for eg kunne ikkje sleppa gassen i motbakken.. :D
på hovedvegen merka eg at bilen hadde eindel tendensar til å "verta tatt av vinden" er vel litt luftfang. dessutan ei ekstrem summing alle plassar og uling frå vinden. i tilleg virka da som da lak luft inn frå døra. mykje uling ivertfall..

motoren ja, fjuska ca lika mykje som før. men eg fekk kjøyrd omtrent 300meter før det begynte for fullt. det var ikkje heilt likt denne gongen som tidlegare. no var det mest sånn at det gjekk lenger mellom kvar fjusking, men i tilleg rykka da 3gongar eller meir, fortløpande. men da e umulig å trekka nokon samanheng med da.
eg kobla omm den kvite boksen sånn at ledningane gjekk direkte. virka ikkje som da hjelpe mykje.

Ein oppdagelse eg gjor no istad når den stod å gjekk på tomgang, var at det kom mykje luft opp frå bensinfilteret. er det rett?? det syda og bobla heile tida i filteret der ivertfall. dessutan virka da av og til som at den gjekk dårligare rett etter at eg hadde snudd filteret opp ned og sleppt lufta vidare gjennom filteret.. den går vel ikkje på luft?:)

eg tok å filma ein film når den gjekk på tomgang istad. skal få lagt den ut på ein måte. rett etter att eg stoppa filmen so daua motoren av eige initiativ..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Livar
-
-
Car: T3 Caravelle C 1990 DJ

Post by Livar »

Har du gjennomsiktig filter? Har ikkje syncro og 2wd samme filteret? Trur eg ville fått sjekka bensintrykket på måleuttaket bak ja. Er et T-stykke med blindskrue.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Har da ja men da er da eg som har montert.det gamle var IKKJE gjennomsiktlig og var datert 86 :D men det heng ein sylindardings oppi toppen av motorrommet som eg lurar på om da er eit orginalt filter???

ivertfall, da kjem luft frå bensinen. er da eit problem?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Her e film:
http://www.youtube.com/watch?v=0V18MQxaJgw
litt dårlig men..
legger og merke til at tomgangen e veldig høg. e da pga den kvite boksen e fråkobla?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Doka84
-
-
Car: -84 Doka 1,9TDK
Phone: 91864658

Post by Doka84 »

Heisan :-) Jeg satt her og så på tråden din og filmen din og lurer litt her.
At det "bobler" i filteret ditt syns jeg tyder mye på at det er en utett slange eller kobling en plass, for den suger i seg ganske mye luft. Ta å dobbelsjekk alle sammenføyninger fra tank og til filter, kanskje bytte klemmer eventuellt.
Lykke til :-)

Mvwh: Tommy
-89 Halvpanel 1.9Tdk Turbosnegla 2
-84 Doka 1.9Tdk
-00 Bora 1,9 Highline
-84 Jetta Coupe 1,6

Medlem av VWBUS Mjøsa

Tommy B. Strøm
subwoofer
-
-
Phone: 9entre3989en

Post by subwoofer »

Og med luft i systemet blir levert bensinmengde ift åpningstid helt feil, så da vil det lugge.

Lekkasjen må da ligge før pumpa, og antakelig er det småtett før det igjen, du klarer ikke å få inn luft med mindre pumpa suger undertrykk på sugeledningen.
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...
VonZu
-
-
Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2

Post by VonZu »

Tistlo wrote:på hovedvegen merka eg at bilen hadde eindel tendensar til å "verta tatt av vinden" er vel litt luftfang. dessutan ei ekstrem summing alle plassar og uling frå vinden. i tilleg virka da som da lak luft inn frå døra. mykje uling ivertfall..
Kjøp deg en høytakcamper, så skal du få prøve å bli "tatt av vinden" :lol: Etter å ha kjørt mye høytak, er det så vidt jeg merker vinden på vanlig T3.
Vindsusen i dørene trenger ikke bety at det lekker luft. Det er mye vindsus der uansett. Men det fins noen gummilepper å montere der, som etter sigende bøter på støyproblemet. Jeg leter etter slike selv.

Ellers støtter jeg opp om det andre sier her. Det høres veldig ut som om du har luftinntrengning på sugesiden av pumpa.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Har preika med diverse folk med lang erfaring idag og dei meinar at den lufta mest sannsynlig er problemet!

so eg skal ta å sjå litt under i slangane. da kan tenkast at eg burde ha drenert tanken og tatt ut sugesilen for rens blandt anna?!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rikskringkastingen
-
-

Sikkert lurt å sjekke utløpet fra tanken. Bli kvitt det forferdelige plastikkfilteret, og legg opp slangene sånn som det skal være originalt. Sånne filter funker på forgassermotorer, men har ikke noe på en innsprøytingsmotor å gjøre. De lager en innsnevring i drivstoffledningen, og de kan i verste fall sprekke på grunn av det høye trykket. Du kan montere et ekstra filter før pumpa, men det må ha større kapasitet enn det du har i slangen nå, og skal ikke stå på trykksida. Bruk kun original type metallfilter etter pumpa.

Du bør måle leveringsmengden på pumpa etter at du får ryddet opp i slanger og lekkasjer. Da kobler du av returen, etter bensintrykkregulatoren. Pumpa skal jobbe mot trykkregulatoren for å sjekke at den klarer å levere under trykk. Returslangen legger du oppi ei flaske e.l. Kortslutt mellom 30 og 87 på bensinpumpereleet, slik at pumpa går hele tida. Kjør pumpa i 20 sekunder, på denne tida skal pumpa levere minst en halv liter.
Henrik Engen

RZR-Jånni
-
-
Car: 1967 og 1991
Phone: 975 976 57

Post by RZR-Jånni »

Her hadde jeg også begynt med å pelle vekk det lille filteret. Innsprøytningsmotor dette her, da skal det være skikkelig filter! :-P Så test igjen, om det er samme symptom da, mål bensintrykket..
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
Post Reply