He, he... det betyr vel at du tenker mandag 14. november. Noterer det. Så får vi se hva vi gjør. Ingen alternativ dato fra deg?jakob wrote:kanskje en mulighet for meg mandag i uke 46!
erjo
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass
He, he... det betyr vel at du tenker mandag 14. november. Noterer det. Så får vi se hva vi gjør. Ingen alternativ dato fra deg?jakob wrote:kanskje en mulighet for meg mandag i uke 46!

Da blir det vel i uke 49, 50, 51!Ingen alternativ dato fra deg?

Har lagt merke til at dere også begynner å få til noe fast i Mjøs distriket, men at det blir noe diskusjoner på når og hvor dere skal treffes.erjo wrote:Bestemmer meg snart for.dato. Følg med!!!

Ja hvorfor ikkeRudeboy wrote:Pøh, Mjøsa busdepot
Det er ikke noen grunn til å stresse i gang noe depot her. VW-busstreff Mjøsa ble startet etter at Elverumstreffet ikke lenger samlet folk. Elverum var et bra treff og takk til de som dro det i gang. I og med at oppmøtet i Elverum var labert, så tenkte jeg og noen andre at vi kunne legge det mest mulig "midt i Innlandet" for på den måten å samlte folk fra Vest- og Nord-Oppland, Hedemarken og Rena-Elverum-Solør og helt ned til Eidsvoll-Lillestrøm til Mjøstreff.vwcoach wrote:Ja hvorfor ikkeRudeboy wrote:Pøh, Mjøsa busdepot

Mjøsabusdepot er det ikke bortafor kapp at det e så dypt.erjo wrote:vwcoach wrote:Ja hvorfor ikkeRudeboy wrote:Pøh, Mjøsa busdepot
Stemmer, skreiafjella, 468m.Mjøsabusdepot er det ikke bortafor kapp at det e så dypt.
Nå er dere på dypt vann, folkens. Dette er en trefftråd, tjohei!!!!jakob wrote:Stemmer, skreiafjella, 468m.Mjøsabusdepot er det ikke bortafor kapp at det e så dypt.

Skal jeg ta med 201 kr.jakob wrote:

JaSkal jeg ta med 201 kr.