Trekkvogne
-
Tur-Bo
- -

- Car: 2000 t4 syncro
- Phone: 46925366
Re: Trekkvogne
Diesel !!! 
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
-
Tistlo
- -

- Car: plenty
- Phone: 97419035
Ja da e vell da som e vegen å gå:) men e vel meir arbeid enn gevinst nesten. men hadde eg hatt ein tdi eller noko gammalt hes for den del, so hadde eg jaggu meg ikkje vore langt ifrå å trødd den nedi!
Viljar nevner hallsensoren, kan den laga sånne fjuskesymptom som eg har balt med OG i tilleg ta totalt kveld pluttslig?
var antydning til start på startgass, så skulle tru da er gnist men ikkje bensin? tenningsmodulen styrar han gnist eller fuel?
Viljar nevner hallsensoren, kan den laga sånne fjuskesymptom som eg har balt med OG i tilleg ta totalt kveld pluttslig?
var antydning til start på startgass, så skulle tru da er gnist men ikkje bensin? tenningsmodulen styrar han gnist eller fuel?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
ducce999s
- -

- Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0
Tistlo wrote: kan eg måla meg fram til da? ducce?.
svar ja
les side 59, 76, 77 (nb at det er to ulike typer som måles på ulik måte), 78
i den beryktede DIGIJET instruksen som du finner her http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=49&t=28224
Hadde blitt et artig prosjekt SYNCRO med luftmotor
høye turtall tempføler 2, ta av kontakten fra føleren og kortslutt den med en binders. Ta også av kontakten på tomgansventilen (den sorte ventildingsen på toppen av innsuget. Da har du killet alt som har med choke funksjon å gjøre. Sjekke at bryteren på gassspjeldet klikker når du slipper tilbake den på tomgang. vis den ikke gjør det kan du jukse ved å ta av kontakten og kortslutte den også. Da vil digijeten tru at du er på tomgang hele tiden.
Husk også å koble sammen kontaktene på tomgangsstabilisatorn. Ledningene til tenningsmodulen går igjennom den og hvis den er defekt så kan det fungere som brudd på ledningen. Se side 86 i instruksen + side 84 for første test av tenningsmodul.
Tenningskabler må selvsagt passe, hvilket jeg regner med du fått til.
Og ja det er mest sannsynlig giveren i fordeleren en tenningsmodulen
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
-
Tistlo
- -

Takk for hjelp!
Skal virkeleg måla til eg vert blå i trynet - hadde eg berre fått start på den igjen!
hall control unit, er det tenningsmodul? kansje eg kan måla meg fram til om modul + hallsensor er i live
da er ivertfall noko som ikkje er da!
Skal virkeleg måla til eg vert blå i trynet - hadde eg berre fått start på den igjen!
hall control unit, er det tenningsmodul? kansje eg kan måla meg fram til om modul + hallsensor er i live
da er ivertfall noko som ikkje er da!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
ducce999s
- -

stemmer hall control unit = tenningsmodul
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
-
Tistlo
- -

Okå, men sjølve hall sensoren finn eg ikkje noko måledata på? ikkje i dei listene ivertfall
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Trekkvogne
Hall-giveren sitter i fordeleren, skal veksle mellom 0 og 12V ettersom motoren dreies. Prøv gjerne med fordeleren fra coachen. Ellers er det bare å følge lista til Paul. Det er fort gjort å måle seg gjennom alt på Digijet, og du jobber i blinde før du har gjort det.
Diesel er som våt ved. Ryker, lukter og gir dårlig ytelse...
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon
Diesel er fint å vaske deler i...
-
Tur-Bo
- -

Men den gårsubwoofer wrote:
Mja, er du så sikker på det? 
Joachim
-
Rapidspeed
- -

- Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
- Phone: 95095170
.. O'yes.... skulle likt å se deg følge tdk'en med like store hengerlass etter... bye bye wbx..subwoofer wrote:Mja, er du så sikker på det?
forresten... min hverken ryker lukter eller gir dårlig ytelse...
en anna ting er at om noe skjer med dieselen så kommer du deg stort sett videre det er LITT værre med wbx'er..
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro
Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
-
Tistlo
- -

kor mykje jobb er da å konvertera til diesel no om dagen då?
motor+tank+ledningsnett?+girkassa?++?
motor+tank+ledningsnett?+girkassa?++?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
RZR-Jånni
- -

- Car: 1967 og 1991
- Phone: 975 976 57
La ikke dette bli en diskusjonstråd folkens..Rapidspeed wrote:.. O'yes.... skulle likt å se deg følge tdk'en med like store hengerlass etter... bye bye wbx..subwoofer wrote:Mja, er du så sikker på det?
forresten... min hverken ryker lukter eller gir dårlig ytelse...![]()
![]()
![]()
en anna ting er at om noe skjer med dieselen så kommer du deg stort sett videre det er LITT værre med wbx'er..![]()
Christer, har du målt bensintrykket ennå?
Skal man måle hallgiveren så bør man ha et scoop for å se bildet. Så det er litt fancy. På voltmeter får man bare sett spenning eller ikke.
Jeg hadde endel trøbbel med min egen syncro. Målte det meste, fant aldri ut hva det egentlige problemet var. Men den gikk fint tilslutt, for den står jo i Nordland nå!
Du har en coach stående. Den har visstnok gått fint, kun hatt oljetrykksproblemer. Del for del over kanskje? Og sjekk også alt av jordingspunkter fra motor til karosseri om du ikke allerede har gjort dette. Det er flere jordingspunkter på venstre side av blokken. Sjekk dette. På min var flere av disse loddet etter brudd, så det gjorde jeg på nytt. Tror det fikset litt av problemet mitt den gang. Det finnes også en grunninnstilling på motoren som den skal være i ved justering av tenning/tomgang/co. Verdt å bruke. Bl.a er det å koble sammen ledningene til den hvite boksen. Jeg kjørte med de permanent sammenkoblet i perioder og..
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
91 Caravelle Syncro 2,1wbx
67 Sika
-
Tistlo
- -

Vert nok intet dieselbil på meg ratt endå nei, får få liv i wasser elektroboksen fyrst..
har ikkje fått målt bensintrykket endå nei, har ikkje hatt måleutstyr.. dei ville ikkje låna ut so fint utstyr på hmv-møller og eg vil ikkje betala 1000kr+ i timen for at dei skal skru på min bil... men biltema har vel muligens noko sånt trur eg.
men eg TRUR ikkje dette er bensintrykket, Må nesten vera noko anna sidan da er veldig av og på, bensintrykket kan vel ikkje avta etterkvart(utan tegn til lekkasjar) ?? med mindre pompo er tullerusk deluks ? hmm.
scoop har eg ikkje, men har muuligens ein lerar som kan låna meg da. jording på venstre side er sjekka og jording frå girkassa og ramme er sjekka og okå alt saman
eg skal til helga(om da vert tid) gå over heile den "duccelista";) so skal eg sjekka og prøva å verta klok på kva som er liv i og ikkje. men når eg skal måla spenning på hallgivaren, er det berre å setta multimeter med pinnane i kontakten der eller skal den gå via ECU kabelen og?(finner den ikkje i elektrolista) kjem nok uansett til å skifta fordelaren frå coachmotoren, dersom eg ikkje lar meg overbevisa om at hallgivaren er OKÅ.
den boksen bak høgre baklys styrer tomgangen sant? isofall mistenker eg at den eg fekk av viljar er defekt sidan den skaut opp etter at eg skifta den(+ den forvarmings dingsen i innsuget + spjeld og pluggledningar) så enten sett eg tilbake den gamle eller frå coachen.
godt da ikkje har komt snjo her endå, so har kje hatt behov fø firhjulstrekken:) men eg må ha gang på skiten FØR den tid!
har ikkje fått målt bensintrykket endå nei, har ikkje hatt måleutstyr.. dei ville ikkje låna ut so fint utstyr på hmv-møller og eg vil ikkje betala 1000kr+ i timen for at dei skal skru på min bil... men biltema har vel muligens noko sånt trur eg.
men eg TRUR ikkje dette er bensintrykket, Må nesten vera noko anna sidan da er veldig av og på, bensintrykket kan vel ikkje avta etterkvart(utan tegn til lekkasjar) ?? med mindre pompo er tullerusk deluks ? hmm.
scoop har eg ikkje, men har muuligens ein lerar som kan låna meg da. jording på venstre side er sjekka og jording frå girkassa og ramme er sjekka og okå alt saman
eg skal til helga(om da vert tid) gå over heile den "duccelista";) so skal eg sjekka og prøva å verta klok på kva som er liv i og ikkje. men når eg skal måla spenning på hallgivaren, er det berre å setta multimeter med pinnane i kontakten der eller skal den gå via ECU kabelen og?(finner den ikkje i elektrolista) kjem nok uansett til å skifta fordelaren frå coachmotoren, dersom eg ikkje lar meg overbevisa om at hallgivaren er OKÅ.
den boksen bak høgre baklys styrer tomgangen sant? isofall mistenker eg at den eg fekk av viljar er defekt sidan den skaut opp etter at eg skifta den(+ den forvarmings dingsen i innsuget + spjeld og pluggledningar) så enten sett eg tilbake den gamle eller frå coachen.
godt da ikkje har komt snjo her endå, so har kje hatt behov fø firhjulstrekken:) men eg må ha gang på skiten FØR den tid!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
RZR-Jånni
- -

- Car: 1967 og 1991
- Phone: 975 976 57
Du har sjekket jordingspunktene for ledningsnettet på blokkens venstre side, ikke bare fra blokk til karosseri sant?
Bensinpumpen kan tulle etter en stund. Den blir varm og går tregere f.eks. Har hatt det tilfelle før på verkstedet. Kjørte fra Nesttun til Gamlehaugen, først da begynte den å tulle.
http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verkt ... rykkmaler/
Like greit å sjekke det, så du er sikker.
Bensinpumpen kan tulle etter en stund. Den blir varm og går tregere f.eks. Har hatt det tilfelle før på verkstedet. Kjørte fra Nesttun til Gamlehaugen, først da begynte den å tulle.
http://www.biltema.no/no/Bil---Mc/Verkt ... rykkmaler/
Like greit å sjekke det, så du er sikker.
Jon-A. Sognnæs.
67 Sika
67 Sika
-
Tistlo
- -

jadå alt av jording er i orden
motoren køddar gjerne etter 2-4min tomgang, eller litt lenger. skal anskaffa den målaren imorgo!
motoren køddar gjerne etter 2-4min tomgang, eller litt lenger. skal anskaffa den målaren imorgo!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
Tistlo
- -

stille som i grava ja.. syncroen står å snjoar ned og eg har endå ikkej hatt tid til å fikla meir med han. nytt forsøk til helga. no har eg liggande bensintrykk målaren. og multimeteret står parat.... eg MÅ ha gang på bilen før jul. og den MÅ gå over fjellet og att og fram på østlandet eitpar dagar før retur. Uaktuelt å stoppa einlanna plass i gokk med eit relehavari eller spagettibrudd.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
ducce999s
- -

får du med deg en motor fra Bergen når du drar over fjellet 
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
-
Tistlo
- -

ja vist eg kjem so langt 
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
Tistlo
- -

HIV O HOI, no er da liv i elektronikken igjen!!!!!

Skreiv ut alle dei skoboks papira, og tok allt av målingar i kronologisk rekke følga. da viste jo ser att SAMTLIGE målingar var OK.! ingen feil vart avduka. kunn litt svinn i voltmålingane, men ikkje langt frå rett.
då vart da ein heil heil del blaing i bentley manualen og eg fant prosedyre for testing av coil,hall og tenningsmodul. etter forskjellige målingar kom eg fram til att coilen var bås. so bytta eg over frå coachen, utan noko meir virkning. var fortsatt feil måleresultat. då var da berre tenningsmodulen att å skifta, så eg måtte laga til litt nye hol for å festa den coach modulen pga att den var annleis(men betre utforma) og når den var på plass var da berre å kinnna,,og vROOM.
mao, so enkelt som den ************ tenningsmodulen altso. håpar denne nye held lenger. ser ut som dei er utsatt for fukt og tar stor skade av da, aluen irrar.
men den går fortsatt aaalt for høgt på tomgang. tempmålaran var jo temmelig OKÅ under måling av ohm, så vil tru den ikkje har noko med saken å gjera. men eg får prøva å skifta litt på da releet bak baklyset + den dingsen oppå innsuget.
tok av kontakten på den tomgangs dingsen der og då daua motoren momentant, så det går ikkje an å kjøyra utan den tydligvis.. får prøva litt.
uansett. laange steg med framgang!:)
Skreiv ut alle dei skoboks papira, og tok allt av målingar i kronologisk rekke følga. da viste jo ser att SAMTLIGE målingar var OK.! ingen feil vart avduka. kunn litt svinn i voltmålingane, men ikkje langt frå rett.
då vart da ein heil heil del blaing i bentley manualen og eg fant prosedyre for testing av coil,hall og tenningsmodul. etter forskjellige målingar kom eg fram til att coilen var bås. so bytta eg over frå coachen, utan noko meir virkning. var fortsatt feil måleresultat. då var da berre tenningsmodulen att å skifta, så eg måtte laga til litt nye hol for å festa den coach modulen pga att den var annleis(men betre utforma) og når den var på plass var da berre å kinnna,,og vROOM.
mao, so enkelt som den ************ tenningsmodulen altso. håpar denne nye held lenger. ser ut som dei er utsatt for fukt og tar stor skade av da, aluen irrar.
men den går fortsatt aaalt for høgt på tomgang. tempmålaran var jo temmelig OKÅ under måling av ohm, så vil tru den ikkje har noko med saken å gjera. men eg får prøva å skifta litt på da releet bak baklyset + den dingsen oppå innsuget.
tok av kontakten på den tomgangs dingsen der og då daua motoren momentant, så det går ikkje an å kjøyra utan den tydligvis.. får prøva litt.
uansett. laange steg med framgang!:)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
Chewie
- -

- Car: '84 Transporter
- Phone: +4528442904
Men dog med fremgang!
Gratulerer med liv i bilen!!
Gratulerer med liv i bilen!!
-
Tistlo
- -

og då kan eg melda om meir sukess!
prøvde å byta den dingsen på innsuget men tomgangen var fortsatt minst 2000. skifta då tilbake til da gamla releet i innerskjermen og VIPS. ca 900omdr
går litegrann opp og ned på turtal, men da er veldig minimalt. ingen antydning til fjusking-endå.
so då e da berre å få slengt på nokon piggdekk og begynna å bruka bilen. sjå kor lenge han held seg før han begynna å skapa seg igjen. eg er endå skeptisk.. men om ca 2veker + so skal han til austlandet på godt og vondt.
prøvde å byta den dingsen på innsuget men tomgangen var fortsatt minst 2000. skifta då tilbake til da gamla releet i innerskjermen og VIPS. ca 900omdr
går litegrann opp og ned på turtal, men da er veldig minimalt. ingen antydning til fjusking-endå.
so då e da berre å få slengt på nokon piggdekk og begynna å bruka bilen. sjå kor lenge han held seg før han begynna å skapa seg igjen. eg er endå skeptisk.. men om ca 2veker + so skal han til austlandet på godt og vondt.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Gratulerer! Går forresten ø kjøra uten den dingsen på toppen av innsuget, men bilen går ikkje på tomgang når han er kald. Må og gi litt gass manulet for å starta... Ingen optimal løysning altså 
-
Tistlo
- -

satsar nok på å kjøyra med den:)
no har eg fått på baklukedemparane frå coachen. endelig held luko seg oppe! og so har eg fiksa kabelen til oljetrykksmålaren,da viste seg å ikkje vera smart å trekka den oppp ilag med rattstammo, merklignok..
skal snart flytta øve kapteinstolane frå coachen og, om eg finn ut korleis eg skal ta dei ut vel og merka.
eit spørsmål, kor går da an å få tak i setetrekk til desse stolane?? skulle helst hatt tak i eit brunt stoff trekk som står i bilen no. ser litt merkelig ut med grå setar og resten e brunt..
bilex står da på trekkene i bilen no. får prøva å søka litt rundtom.
no har eg fått på baklukedemparane frå coachen. endelig held luko seg oppe! og so har eg fiksa kabelen til oljetrykksmålaren,da viste seg å ikkje vera smart å trekka den oppp ilag med rattstammo, merklignok..
skal snart flytta øve kapteinstolane frå coachen og, om eg finn ut korleis eg skal ta dei ut vel og merka.
eit spørsmål, kor går da an å få tak i setetrekk til desse stolane?? skulle helst hatt tak i eit brunt stoff trekk som står i bilen no. ser litt merkelig ut med grå setar og resten e brunt..
bilex står da på trekkene i bilen no. får prøva å søka litt rundtom.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
-
Tur-Bo
- -

Jeg kjøpte meg et par trekk med saueskinn på sitteflatene, ser jo litt harry ut men guuuuuuud så deilig å sette rumpa på når kuldegradene herjer.