Trekkvogne

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
Viljar
-
-
Car: Ymse T3

Re: Trekkvogne

Post by Viljar »

Tistlo wrote:skal snart flytta øve kapteinstolane frå coachen og, om eg finn ut korleis eg skal ta dei ut vel og merka.
Opp med spaken, dytt setet fram, og dra opp den vetle låsedingsen når du e komt heilt fram.. Er vel omtrent samme som på boblene, kan bli litt treigt.
56 Type 1
69 Type 2
81 luftdoka
87 svart Caravelle
89 Syncro halvpanel
90 Caravelle Coach
T3-Society
Tistlo
-
-
Car: plenty
Phone: 97419035

Post by Tistlo »

2. dagen utan problem :D igår fekk eg fiksa litt diverse småfeil. tetta nokon olje og vatn lekkajsar etc. og satt på ferista framme og kopla lit ekstra lys. har ikkje fått bytta setane endå men da skjer vel etterkvart.
god å kjøyra og unormal god aks i bakkane..

men når eg kom heim ned mot tunet idag so trudde eg att bilen havarerte for meg.. kjøyrde heilt fint nedover og plutseleg låser den seg og sklir ut til venstre. eg trudde att høgra hjulet hadde låst seg for da kjentest sånn ut. men da trilla jo fint da.. gav bånn gass og fekk meg på rett kjøl igjen, og etter å ha sett grunding under bilen ++ fant eg ut att da ikkje var verre enn att dei 20cm med hardpakka snø i vegen hadde kollapsa pga vekta og varmen.. godt med enkle løysingar og!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Heihå

litt dårlig med desse oppdateringane mine..

var til bergen ein tur her om dagen(fredag ) og når eg var komt ca halvegs so begynte bilen å fjuska igjen, skikklig rykking etc. kasta meg ut på ei busslomma og myste baki motorrommet. da endte med att eg snørde skruene til tenningsmodulen som hadde skrudd seg ut litt. etter detta so var den i orden igjen og ingen fjusking ned eller heimatt.
andre hendelsar på samme turen var at eg oppdaga att å tanka opp tok år å dag pga att luft bobla opp tankfyllinga.. dette førte til att eg vart sittande å tenka på om da kunne vera tull med tankåndinga. stillheiten varte ikkje lenge for plutselig begynte ladelampen å dimma litt. då tenkte eg att jaja so har dynamoen tatt kveld og..men ikkje lenge etter so vart da gauling i kjølevatn lampen og eg tok hintet å slengte meg ut på ei lomma i nerheiten. jodå "vifte" reima hadde tatt kvelden..og den var sprettande ny som eg satt på dagen før!!! reima hadde smelta og litt forskjellig.. HELDIGVIS hadde eg liggand den gamle reima i bilen!

Neste problem er oljetrykket.... eller mangelen på da. på kald motor har eg oljetrykk heilt opp mot 5bar. dette går gradvis ned til å stabilisera seg på 1bar I FART. dvs rundt 80kmt. og god å varm motor. men når eg då stoppar bilen og den står på tomgang so forsvinner oljetrykket totalt. i vertfall på målaren :? :? dette er dårlig nytt for meg og motoren som har gått ein del på tomgang iløpet av ei halv veka utan oljetrykksmålar tilkobla. men da skal nevnast att eg har målaren plassert på eit biltema adapter mellom oljefilter og blokk, og att oljetrykket her kanskje ikkje er so enormt ved tomgang????? dette bekymrar meg eindel og da hadde vert fint om nokon veit kor mykje oljetrykk som skal vera inn på filteret ved kald/varm motor og tomgang/turtall. oljo er 5w-40 syntetisk castrol slx type dyr. vart anbefalt den oljo av ein møller mekanikar som veit ka han driv med.

komforten kom seg med kapteinstol ivertfall..
og takk til viljar for telefonassistanse vdr. mange av spørsmåla over her, men eg hadde satt pris på fleire erfaringar, ivertfall på sistnevnte problem..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
subwoofer
-
-
Phone: 9entre3989en

Post by subwoofer »

Hvor har du jorda instrumentet ditt? Ikke foran vel? Da har du fort en bar mer oljetrykk enn du tror. Hvis nåla flytter seg når du skrur hovelysa av og på har du et instrumentproblem. Instrumentet være jordet i blokka. Giveren må gjerne jordes til blokka med en ledning klemt på giveren med en slangeklemme, se tråden til HappyT3.
Joachim
- Fia, '14 Fiesta Titanium
- Frk Jensen, '74 Jensen-Healey
- Kengu, '90 Caravelle C Syncro
- Store Blå, '02 Caravelle TDI trygdeversjon

Diesel er fint å vaske deler i...
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Givaren er jorda via adapteret og so til blokka
innstrumentet er jorda framme under dashbordet.....

har eg ein bar oljetrykk meir på givaren betyr jo da att eg kjøyrer rundt med 0 oljetrykk i fart og 1 bar vakum på tomgang.. :oops:

men då må eg altso strekka ledning frå instrumentet og bak til blokka for å henta jord?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
subwoofer
-
-

Post by subwoofer »

Andre veien, instrumentet viser en bar for lite.

Ja, du må trekke en egen jordleder fra instrumentet til blokka. Hvis du jorder i karrossen påvirker alle andre forbrukere i bilen målinga pga. jordstroppen mellom girkassa og ramma. Det er ikke mye som skal til, mener at 0,3V mellom motor og ramme utgjør minst en bar på instrumentet.
Joachim

Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Tusen takk!!!!!
Gode nyheiter :)

då skal eg ut å laga til ny jordingskabel. satsar på att trykket er innan grenso når eg får kobla opp rett då. vert da 1 bar meir so begynnar jo da å hjelpa på ein heil del:)

men da eg tenkte på var om da er forskjellig trykk som er rett på der brytaren sittorginalt (o.9bar brytaren) og der eg har plassert givaren(inn på filteret) feks vist eg har 1 bar inn på filteret, kva har eg då i oljegalleriet(eller kor no enn trykket er målt..) ?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Rikskringkastingen
-
-
Car: T3 Syncro

Post by Rikskringkastingen »

Prøv å jorde instrumentet som Joachim foreslår. Men jeg synes ikke det oljetrykket høres så lovende ut. Du bør ha minst 2 bar på 2000 omdreininger med varm motor. Kan du høre noe rådebank? Den er vanligvis ikke så lett å høre på vannboxeren, for det banker ikke kraftig. Ihvertfall ikke før de siste rundene før det smeller. Det er ofte ikke mulig å høre rådebanken under vanlig kjøring. På tomgang og når du ruser motoren litt kan den ha en ubestemmelig rakling, men ofte ganske svak og utydelig. Det er lettest å høre rådebanken når du kjører med åpent vindu forbi en kant, for eksempel en fjellvegg eller midtdeler i betong. Da kan du høre en jevn tikkelyd. Svak, omtrent som ventiltikking på en motor uten hydrauliske løftere med litt stor ventilklaring. Denne lyden er der uansett når motoren er varm. Ventiltikking vil ofte komme og gå, og hvis det blir lyd i de hydrauliske løfterne så blir det gjerne en kraftig banking som gir seg når motoren ruses.

Hvis du hører rådebanken så bør du ikke ta lett på det, selv om lyden er svak. Neste trinn i tragedien omfatter hull i veivhuset. :cry:

Oljefilteret sitter rett etter oljepumpa. Så hvis du har lavere trykk noe sted i systemet, så er det ikke der.

Tankpåfylling er jo en vanlig særegenhet på syncro. De første 30-40 literne pleier å gå raskt og greit, med derfra og opp bobler det tilbake så fyllepistolen slår ut. Det er bare å ta seg tid..
Henrik Engen

'91 Transporter Syncro halvpanel 1,6td, ex NRK
'86 Transporter Syncro pickup 1,9wbx
'88 Caravelle C Syncro 2,1
'88 Transporter 2WD pickup 2,1
'87 Caravelle C Syncro 2,5tdi
'83 Transporter D Eurec Cassandra
subwoofer
-
-

Post by subwoofer »

Har sett samme (ikke-eksisterende) oljetrykk på diesel da jeg hadde jordet på samme måte. Tilsynelatende var alt greit med kald motor, og 0 på lave turtall med varm motor. Men oljetrykksvisningen forandret seg 0,5 bar fra trinn 0 til trinn 3 på friskluftvifta... :mrgreen:

Så jeg hadde ikke vært så bekymret før det er kontrollert at instrumentet viser så noenlunde riktig.
Joachim

Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

eg kryssar fingrane og reiser ut å ordnar opp i jordingen no straks.

av rådebank kan eg ikkje sei eg har høyrd etter spesielt. ventilane har eg ikkje justert på den. kanskje da skulle vert gjort snart og.
skal ivertfall høyra etter når da gjeld banking. har ein tunell litt oppi høgget her der eg kan høyra godt.

når da gjeld oljetrykk so er vel den andre sensoren 0.5bar? fortsatt tilkobla og eg har ikkje sett noko eller høyrd noko gauling frå den. men når da er sagt so har all gauling i bilen opphøyrd. veit ikkje ka som har skjedd men no hyler den ikkje lenger vist eg feks har lyset på og sløkker bilen.??
har jo ein ny 0.9 brytar liggande og, so den bør eg vel snart få montert så eg får da orginala systemet oppe å går igjen.

vist oljetrykket ikkje "roar seg" so går eg over til 20w 50 mineral olja. da er tross alt da denne motoren har gått på i dei fleste år. men har allerede kjøpt inn 10w 40 delsyntetisk..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Då har eg nettopp komt inn att etter å ha lågge eindel på ryggen uti snøen her..
la opp ny kabel som eg jorda der oppå blokka som det er 2 joringspunkt med masse andre kablar på.
resultatet vart vel på ein måte positivt, men ikkje heilt. eg legger no merke til at det er forskjell når strømforbruket går opp. ifrå ingen ting på, til eg setter på fullt lys, viskar, vifta på maks og ruteoppvarming so flyttar pila seg 1mm. omtrent. men den visar jo "heldivis" 1mm meir med strømforbruk enn utan, dvs 1mm sikkerheitsmargin vist da går an å kalla da da.

uansett. når motoren er varm er da no ein halv bar oljetrykk, meir enn 1 bar i fart, men har ikkje fått testa ved 80kmt endå pga dårlig føre, så har ikkje heilt noko å samanlikna med før i morgo.

og når da gjeld tikkinga so må eg jo sei at da ikkje var so lett å høyra noko som helst med tanke på at eg har bytta ut org eksosen med eit litt friskare(og tettare) anlegg. men når motoren går so høyrer eg tydlig tikking, men virkar som eksosen står for mesteparten. når eg la øyra heilt oppå motoren so nerme som mulig so høyrer eg derimot tikking,knakking som nesten kan samanliknast med ventiltikking :cry: :cry: :cry: i tunellen var da samme tikking i bakgrunnen av eksosen sånn sirka. men går da an å høyra rådebank bedre med eit stetoskop kanskje??
dersom da har seg sånn at da er rådebank ute å går her so er da vel ikkje noko sjakktrekk å utføra den planlagte austlandsturen i nermaste framtid...
eg bør vel igrunn få overhalt meg ein motor sånn att eg har ein ståandes klar når denne motoren begynner å skyta ut diverse delar..
eg har jo orginalmotoren liggande demontert. og eg har so å sei alle deler nye som trengst for overhaling.. men har eg tid?
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Hvis du tar en lang skrutrekker og legger øret inn til skaftet og klingen ned på blokka så fungerer den som et stetoskop, hører tydelig forskjellene fra sylinder til sylinder feks.
OBS! Ikke snu trekkeren :mrgreen:
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

eit vanlig skrujern altso?? med plastikk håndtak?

ang oljetrykket so er da 1.5-2 bar på varm motor og i rundt 80kmt. ein halv bar og mindre på tomgang..
men eg må få lånt,handla meg ein mekanisk oljetrykksmålar som ikkje er avhengig av verken jord eller straum.. er heilt sikker på att den biltema klokko ikkje er 100 prosent nøyaktig..

dessutan har motoren begynt å med kjøleslangeprosessen. dvs å sprenga ein slange etterkvart som eg tettar ein lekkasje :roll:

MEN den går og ingen fjusking etter att eg banka på plass kontaktane på releet bak baklyset.
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
VonZu
-
-
Car: 91 Oettinger Syncro Multivan 3,2

Post by VonZu »

Tistlo wrote:eit vanlig skrujern altso?? med plastikk håndtak?
Det kan funke fint. Jeg bruker litt forskjellig, da en hører forskjellige ting alt etter hvilken metode en bruker. Ofte hører jeg bedre hvis jeg har på hørselvern, og setter skrujernet inntill klokka på det. Funker også med fastnøkkel, skiftenøkkel osv.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

stilig. aldri prøvd da før(og aldri hatt behov heller.....) får prøva meg fram litt etterkvart
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Da heller mot å få overhalt meg ein motor..

nokon som har tips?
http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=30529
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

da er endå gang på bilen, ikkje noko tulling med motoren sånn bortsett frå litt defekt oljetrykk.. :lol:

men idag vart eg ein smule irritert på bilen då han klarde å setta seg fast på veg ned på tunet her.. ca 20cm med snø og 90grader sving, eg var jo so dom at eg slapp opp framgangen på veg ned svingen og når eg då skulle kjøyra i gang att so var da ikkje tema att den tok tak.. begynte å misstenka att framhjula ikkje lenger var med for den stod berre å spann på venstre bakhjul og ingenting skjedde..

skal ikkje framhjula fortsatt ta tak, eller forsvinn all framgang ut i eit hjul vist da slepp taket??
summa sumarium er ivertfall att eg må få liv i sperro mi!! når eg dreg ut knotten kjem da ein fiselyd ved knotten, og bak under bilen høyres da ut som ein svar eletrisk dur(samme lyden som bensinpumpa berre mykkje svakare) var da sånn att da pleier å henga seg opp noko baki der? får ta ein kikk på da etterkvart, kan ikkje driva å setta meg fast med 4x4..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Bugman
-
-
Car: DJ, JX 2wd og Syncro
Phone: 911 to-seks 8-ni-5

Post by Bugman »

Muligens er det slik at den kanskje spant på venstre bakhjul og på høyre framhjul, Tistlo?!

Hvertfall var det ved ett tilfelle slik en gang med min røde syncro i liknende snødybde.

Du får få noen til å ta en titt på hvilke hjul som går rundt.
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Meg bekjent er sperrene rent pneumatiske. Hvis du hører lyd baki der, har du kanskje en lekkasje av noe slag.

Og det skulle forbause meg om ikke du hadde et framhjul som spant også. Ellers bør det mangle en mellomaksling under der.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Når eg tenke meg om so trur eg ikkje at eg sjekka høgre framhjul :roll: løysinga var ivertfall å jekka den opp bak ved venstre hjul og legga under ei stripa med strekkmetall og få nokon til å stå på da mens eg jokka bilen igang igjen..
og lyden eg trur eg høyrde ved innkobling av sperro var godt mulig noko anna, men den kom likavel etter att eg drog knotten inn og ut eitpar gongar, men veeldig utydlig pga motoren som gjekk. eg får ta ein kikk. no er da brøytt utpå tunet her so da går jo an å slenga seg undå bilen og sjå.

men eg fant denna igjen: http://www.syncro.org/DiffLock.html tenker den kjem til nytte. tippar det har erga fast bak ja..
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
VonZu
-
-

Post by VonZu »

Den sida hadde jeg helt glemt... Fin oversikt over sperresystemet.

På den blå min beveger sperra framme seg lett og fint. Bak har den rusta fast. Vær obs på at det skal være en slangestump rundt staget fra aktuatoren, og grease inni. Den har ramlet av på baksperra mi. Har bilder av det på VonZyncro-tråden.
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Takk for tips, får ta ein kikk snart :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

Dagens spørsmål: Når bilen er go å varm og eg fyrer igang varmeovnen under baksete so kjem da ei sterk eim av kjølevatn..som forsvinner etter nokom km. er dette eit tegn på att varmeovnen har innvendige lekkasjar eller noko, eller er da so enkelt som at dei berre er sånn?? og vifto framme den både hyler og skriker på hakk 1 og 2 så det er full fart eller ingenting som gjelder der :)
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
ducce999s
-
-
Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0

Post by ducce999s »

doft av kjølevann fra apparat bak kan komme av lekkasje i selve batteriet/radiator eller for at du har lekkasje på slange eller ventil. Bare å stikke hode inn under benken og sjekke. Det skal ikke dofte :wink:

Vifte framme som hyler da er det dårlige lager, foreslår at du sjekker den du har på Coachen og skifter hvis den er bedre. Dårlige lager kan resultere i at vifta går tregt og at den brenner og i worst case at bilen brenner.

Det finnes alternativer type å ta opp askekoppen i dashen og borre hull omtrent der lager sitter og spraye med 556, mange kreative løsninger hvis du søker. Alternativt kjøpe ny motor, Martin har.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
Tistlo
-
-

Post by Tistlo »

er det noko som ikkje lekker av slangar på denne bilen?? :lol: reknar med da er noko muffins på g under der ja, så får ta ein kikk på da etterkvart når tida er der, men det er ikkje den alltid ivertfall!
skal ta vare på coachvifto ja i tilfelle den er bedre, er ikkje noko alvårlig hylelyd trur eg, er kun på hakk 1 o g 2. men da smøretrikset var jo lurt!
- 97419035 -
T3 luftkjølt x3
T3 2wd x1
T3 syncro pickup x5
T3 syncro x6
T3 syncro 16" x2
+luftkjølt ukjent mengd.
entusiasme>sunn fornuft
Post Reply