Hei
Skulle skru ut dynamoen for å bytte børster/regulator her en dag. Alt gikk som smurt helt til jeg hadde løsnet de to skruene som fester dynamo til motoren, selv oms kruene var ute satt den bom fast. Det er noe slags hylsesystem på motsatt side, men jeg var sjanseløs på å få løsnet dette. Er det noen som har noen tips?
Problemer med å demontere dynamo.
Problemer med å demontere dynamo.
Stig Borlaug
Re: Problemer med å demontere dynamo.
Pørv å løsne bolten til dynamoen som er reglerbar, kanskje det skjuer seg en festebolt bak?
Eller prøv å ta ut denne?
og reima samtidig...
Eller prøv å ta ut denne?
og reima samtidig...
Torbo
-
Der Postmeister
- -

- Phone: 99454090
Du kan bytte dette med dynamo montert.
Rune Andersen
-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter

-1988 112i Transporter
-2003 Vr6 Transporter
-2017 TDi Transporter
Hei Postmeister
Har prøvd, men får ikke av dekselet på dynamoen da det står en kjølevannsslange i veien. (trenger forøvrig den slangen hvis noen har liggende)
Torbo: Det er ikke noe regulerbar bolt på denne dynamoen, det er en ACV med selvstrammende reim. Den er kun festet med to skruer. Tok av reima før jeg begynte.
Har prøvd, men får ikke av dekselet på dynamoen da det står en kjølevannsslange i veien. (trenger forøvrig den slangen hvis noen har liggende)
Torbo: Det er ikke noe regulerbar bolt på denne dynamoen, det er en ACV med selvstrammende reim. Den er kun festet med to skruer. Tok av reima før jeg begynte.
Stig Borlaug