Det oransje lyset for gløding begynte å blinke i dag. Hvor alvorlig er det? Må noe gjøres i kveld eller kan jeg ta det over helga.
I instr. boka står det "ta kontakt med forhandler". Forhandler betyr som regel fagfolk og da burde vel dette forumet være fult på høyde....
Blinkened glødelys
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Glødelampe
Veit ikke hvor mange forskjellige alarmer som varsles gjennom glødelampen, men på min var det to ting. En var en nivå/temperatur måler i motoren (1100.-) og den andre var periodisk sviktende bremselysbryter. (2-300.-)
Har forstått det sånn at oransje lamper er ikke så viktige som røde
Lykke til

Har forstått det sånn at oransje lamper er ikke så viktige som røde
Lykke til
Blinkende glødelampe
Hei
Det kan være så enkelt som sikringa til bremselyset,opplevde det i sommer
Det kan være så enkelt som sikringa til bremselyset,opplevde det i sommer
Svein R S
Har vært hos den lokale VW-forhandleren i dag. De sa at det kunne være to ting etter at jeg hadde oppdaget at det ikke var bremselys på bilen.
1 Kunne være sikringen.
2 Kunne være bryteren over bremsepedalen.
Det var bryteren. VW forhandleren kunne ikke ordne dette pga. lønnskonflikt med verkstedet. Kjøpte bryteren og byttet selv i gårdsrommet på ca 2 minutter.
1 Kunne være sikringen.
2 Kunne være bryteren over bremsepedalen.
Det var bryteren. VW forhandleren kunne ikke ordne dette pga. lønnskonflikt med verkstedet. Kjøpte bryteren og byttet selv i gårdsrommet på ca 2 minutter.
-
Needforspace
- -

- Car: VW E-Golf -16, T3 Syncro -89, VW Crafter LWB -14
- Phone: 41tonull5391
Bremselysbryter
Det var nok like lurt, veit ikke hva du betalte for bryteren, men min ble byttet på verksted i forrige uke for 658.-