Ducce999s -86 GL/C Camper N o r l æ n n i n g e n

T3-Prosjekter (Caravelle/Transporter 1980-1991/Syncro -92)
ducce999s
-
-
Phone: 9-1-6-0-9-7-9-0

Ducce999s -86 GL/C Camper N o r l æ n n i n g e n

Post by ducce999s »

JA, så ble det enda en bil. :shock:

Etter å ha lest om at bilen kunde være på vei mot Afrika http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=4&t=26393 så måtte jeg bare handle. Hadde en del kjennskap til bilen tidligere da jeg hatt litt dialog med Carravel http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?t=15787 om hva en kunde gjøre for å få orden på bilen, men hadde aldri sett den "in the real", og da den var så å si i nærområdet ble det en hastig befaring i går og handel i dag.

Det viste seg at eieren og jeg hadde felles kryssningspunkter og felles bekjente fra våres respektive tider på den lille øya langt nord i ishavet http://en.wikipedia.org/wiki/Spitsbergen . Så det ble en lang og hyggelig befaring med mye prat om både bil, øya, felles bekjente, mc mm.

Jeg fikk også hele historien på bilen og det viste seg at den har hatt samme eier siden den var ny. :mrgreen: og eieren har vært flink til å dokumentere hele bilens historie :D så jeg ser frem mot artig lesing fremover.

N o r l æ n n i n g e n begynte sitt liv som firmabil og konkurerte da ut sin store flåsete kusin fra München, da eieren mente at en både kjørte mer praktisk og standsmessig i en vel utstyrt Camping Bulli. Så når bestillingen ble skrevet satt det et kryss i hver eneste rute på tilbehørslisten. Filosofien var "ju mer desto bedre" :D

N o r l æ n n i n g e n har levd sitt liv oppe i nord og jeg regner med at N o r l æ n n i n g e n og den grønne #Bil Nr 8# http://www.vwbus.no/forum/viewtopic.php?f=55&t=23020 vil ha mye felles å snakke om da de har vokst opp i samme område :)

Bilen er camping registrert med plass for 4, og har fungert som en ypperlig familiebil og hatt mange artige turer.
Den har ikke vært vinterkjørt og har kun litt over 136.000km på trippen

Den har blitt tatt godt vare på med servicehefte å det hele, og alt gjort på verksted. Ikke noe hjemme mek her ikke :lol:

M koder på bilen er:
a54 Glove Box, Lockable (LHD 247-256)
a57
tdn
z05
018 Padded Steering Wheel
146 Armrest (247-256)
558

Utover dette så har den følgende av utstyr:

pop-up tak
campinginredning, 4 plasser med hengekøye frem
kokebluss,vannkran,kjøleskap
defa varmeapp med lader
Ebersprecher
Alarm
2stk batteri
nedfellbare seter til seng
2stk snurrestol foran med armlener (sort innredning :D )
2 bord foran og bak
vippevinduer
isolert kjøkken vindu
bra stereo
chroma fanger
chromalister rundt vindu
Dobble rundlykter
kartbord
Turteller
Servo
takstativ
takboks
Sykkelstativ
fortelt

Litt av feilene:
defekt kjøleskap : fikset
defekt lydhorn : fikset
rust i bensintank (bør skiftes) : tank renset
rust langs luftekanal til kjøleskap (her blir det stort arbeid å skifte plåt :? )
litt skjøterust ved førerdør samt skjerm høyre bak.

Åsså noen bilder :mrgreen:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Planer!?

Ja :mrgreen:

1. Fikse rusten så den er tet. Må ut med alle skapene for å skifte blir litt jobb
2. Montere G-keps (ja jeg liker biler med med he he)
3. Smussavviser bak. (litt usikker men vi får se)
4. Felger (blir felgene fra SLUGGA)
Image
5. Chromelister
6. Mer lys
7. SA grill/alt P2
8. Få fart på kjøleskap eller skifte det : fikset
9. Skifte tank : fikset
Ev hvite blinkers og senkesett (har ju de fra Dotras bil liggende he he), ev bygge om til automat (har faktisk fått teften på de :) ) El speil (montert), og el vinduer

JA åsså da selvsagt standard service (full mobilitet service 13/2-2012)

Da trur jeg jeg dekket det meste :mrgreen: så er det bare dette med å få tiden å strekke til ha ha :?

EDIT: gjort noen oppdateringer på status
Last edited by ducce999s on 08 Feb 2012, 10:39, edited 1 time in total.
SYNCRO1,9TD,SIKASYNCRO2,1,JOKER3 2,1++
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
solrikioo
-
-
Car: Skoda Octavia 2014

Re: Ducce999s -86 GL/C Camper N o r l æ n n i n g e n

Post by solrikioo »

Kondolerer.. :lol:
Carravel

Post by Carravel »

Gleder meg til å se bilen komme tilbake til livet.
Bra noen tar ansvar ;)
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har denne kommet inn i garasjen.

Godt igang med å skifte tank

Image

Skal dog bruke litt tid på å rustskydde den nye tanken jeg fikk fra Erjo. Tar også og ser over karosseriet på bilen når en nå får mulighet til å komme til. Skal også trekke trekkerør som en kan dra kabel i seinere.

Mye artig når en ryder gamle biler, fant et russekort og så lå det blå neonlys på hylla også. Skall få satt fast det litt bedre så blir det orntli blå buss :lol:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
"I'm afraid that, when I die, my wife will sell my car parts for what I told her that I paid for them."
Paul G
erjo
-
-
Phone: 95134175

Post by erjo »

ducce999s wrote:Da har denne kommet inn i garasjen.

Godt igang med å skifte tank

Image

Skal dog bruke litt tid på å rustskydde den nye tanken jeg fikk fra Erjo. Tar også og ser over karosseriet på bilen når en nå får mulighet til å komme til. Skal også trekke trekkerør som en kan dra kabel i seinere.

Mye artig når en ryder gamle biler, fant et russekort og så lå det blå neonlys på hylla også. Skall få satt fast det litt bedre så blir det orntli blå buss :lol:
Bra at tanken kommer til nytte. Det var jo en nyttig gave som gjenytelse til deg (i rett tid!). Takk og lykke til med tanken. Husk og sjekke tanken innvendig for rusk og rask.

erjo
Blogg: http://volkswagenbusser.blogspot.no/
Biler: 2002 VW Caravelle 2,5 tdi kombi, 2010 VW Golf PLUS 1,6 tdi, 2014 Weinsberg Bobil 130 hk.
Medlem avVWBUS Mjøsa
Norges største VW Buss treff: http://buscamp.blogspot.no
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Japp den passa perfekt i tid :-)

Har reden tatt ut nivåføler for å rense.
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har N o r l æ n n i n g e n fått bevise hva den går for :)

Ble en tur til Mandal og Sørlandstreffet, og bilen fungerte bare helt topp. God fart godt trekk, og mer eller mindre fri fra støy og andre skummle lyder.

Ble E18 ned så farten holdt på vei skilt + MVA :mrgreen: til tross for dette så holdt forbruket seg under litern per mil. Trudde ikke det var mulig på slike biler, men men klager ikke :D

På vei hjem dro vi inre vei, dvs RV41 opp fra Kristiansand og over Geitefall til Drangedal. Var nok bra et for det var store og lange køer på E18.

Hadde selskap med VissVass og VWCoach med sine T4 og guttene hadde store vansker å henge med i tempot :mrgreen: VWCoach med sin 2,4D var vel flinkest og lå tett opp i drag suget på flatene,men tappa i oppover bakkene :lol: Vissvass med Multivan 2,5TDi forsvant så fort det ble en sving, trur det kan være lurt å få gjort bilen litt styvere så kanskje han henger med :lol:

Kokeplatene fungerte, og kjøleskap på strøm fungerte bra. Må dog sjekke kjøleskap på batteri då jeg ikke trur det virker som det skal. Burde blitt kaldere en det var. Må også sjekke drift på gass, dj... vanskelig å se om det brinner eller ikke. Men men dette får bli en annen dag. Pri 1 nå er få gjort noe med rusten på venstre veggen slik at bilen blir tett igjen.
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
vwcoach
-
-
Car: 3 stk. T3'er
Phone: 958 30 024

Post by vwcoach »

ducce999s wrote:Da har N o r l æ n n i n g e n fått bevise hva den går for :)

På vei hjem dro vi inre vei, dvs RV41 opp fra Kristiansand og over Geitefall til Drangedal. Var nok bra et for det var store og lange køer på E18.

Hadde selskap med VissVass og VWCoach med sine T4 og guttene hadde store vansker å henge med i tempot :mrgreen: VWCoach med sin 2,4D var vel flinkest og lå tett opp i drag suget på flatene,men tappa i oppover bakkene :lol:
Har bare 1,9 tdk jeg vettu :wink: med sliten turbo :lol:
og da gikk det trått i motbakkene.. :roll:
Roar Indsetviken
VWbus Drammen

1990. 1.6 td T3 Caravelle Coach (Slugga no.5)
1989. 1.9 tdk T3 Doka Syncro (Kong Vinter)
1989. 1.9 tdk T3 Doka 2wd (Den Røde)

mail:
roar.indsetviken@gmail.com
roars.t3.verksted@gmail.com
vwbus.drammen@gmail.com
Vissvass
-
-
Car: 2003 T4 Multivan 2.5 TDI 102
Phone: Call 911-48-777

Post by Vissvass »

Det er denne han brukte på The Cannonball Run i indre Telemark :mrgreen: http://www.imdb.com/title/tt0082136/

Image
John Magne Aasen
VWbus Drammen
Multivanmafiaen
03 T4 Multivan 2.5 TDI
04 Audi A4 1.8T Cab
http://vwt4multivan.blogspot.com/
92 T4 Transporter 2.0 Kombi (solgt)
94 T4 Caravelle GL 2.4 Kombi lang (solgt)
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

vwcoach wrote:
ducce999s wrote:Da har N o r l æ n n i n g e n fått bevise hva den går for :)

Hadde selskap med VissVass og VWCoach med sine T4 og guttene hadde store vansker å henge med i tempot :mrgreen: VWCoach med sin 2,4D var vel flinkest og lå tett opp i drag suget på flatene,men tappa i oppover bakkene :lol:
Har bare 1,9 tdk jeg vettu :wink: med sliten turbo :lol:
og da gikk det trått i motbakkene.. :roll:

ååååå just det ja en vass 1,9 :lol: :lol: :wink:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har Norlænningen våknet fra sin vinterdvale :)

Men ble litt av en affære å få ut den, med sommerdekk på vinterføre, måtte bruke den grønne til å trekke den løs da den hadde frøset fast. Så på med snøkjettinger for å få feste.
Utgangspunktet var rimelig innsnødd, første bilen til høyre om den grønne nærmest stakittgjerdet :shock:
Image

Ladet batteri så startet den så fint som bare det etter å ha stått i 6 måneder :D

Fått sjekket lader og motorvarmer og alt fungerer og lader med 14V

Så nå er det tid for EU, service på VAG for å videreføre og få fullt servicehefte samt få mobilitetsgaranti :mrgreen:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

6 måneder du liksom... du brukte den jo på tinn din luring.. :mrgreen:
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

He he 4 måneder :-P

Føltes sååå mye lengre B-)

Sent from my LT18i using Tapatalk
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da er Nordlænningen klar for service hos Møller Skøyen, burde vært på Ryen da bilen kommer derifra men med den erfarenhet jeg hadde med dem og den Gule så er de under bojkott :lol: + at Skøyen er rett ved kontoret.

Det eneste som skulle gjøres på bilen var å sette på vinterdekk men oppdaget også at det var en liten lekkasje på potta så skulle fikse dette også ved å bytte med en av de andre jeg har stående. Kort sagt enkle saker, som kun to 2 fulle dager å fikse!!!!

Ta det enkleste først, potta. Henta potta fra Solrikos gamle Doka syncroen, grei match å få løs. Fikk løsnet spennebandene på Nordlænningen uten problem. Så var det dette med å få den ut. Selvsagt en orignal potte da bilen aldri vært på andre steder en hos Møller :) Men sikket helsikke å få ut. Måtte slå opp det forbannede plåt høljet for å få ut den.

Image

Den "nye" var selvsagt uoriginal og manglet høljet så den gikk enkelt inn på plass, MEN det viste seg at den ikke passede pga av at noen hadde sveiset enderøret og selvsagt i feil vinkel slik at røret slog i bilen og en fikk ikke festet boltene

Image

Image

ble nødd til en nødløsning og måtte bende plåten kraftig, lite happy med dette så det blir fikset etter godkjent EU

Image

Så var det dette med å skifte dekk da. Tre dekk gikk helt fint, det fjerde fikk jeg løs 4 av 5 bolter. Den 5 var runddragen!!!! Eneste måten å få den løs på var å bruke vinkelslipen, og etter å holdt på i flere timer med finsliping for å redde felg og hjulbolten så ble jeg i dag drittlei og offret felgen. Ja ja shit au, har vel en og annen felg liggende så det skal gå bra.
Image

Image

Men nå skal bilen være 100% hvis det ikke kommer noen sure kommentarer om bromserør eller bromsskiver, eller om den rusten som er rundt lufteluka for kjøleskapet. Tvi tvi

Bilen går som en kule 110km/h opp Lier bakkene på 5 gir og enda litt å gå på :mrgreen: og med servicen så har jeg fortsatt full komplett service bok og får moblitietsgaranti på en bil fra 1986 :D men servicen vil koste meg like mye som jeg betalte for bilen :shock: skifte av alle væsker, kjøle, broms olje, samtlige filter og reimer samt plugger. De var usikre på om de fikk tak på deler til en så gammel bil, hmmpf, og ville gjøre meg oppmerksom på dette. Så jeg svarte ved å gi dem dele nr på det de trengte :mrgreen: men han mente at det sikkert kunde finne frem til dele nr i sine systemer :lol:

Har også fått vasket hele bilen og spult den rein og den står nå i garasjen på jobbet slik at den tørr og fin til i morgen tidlig :)
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har jeg fått første tilbakemelding fra Møller, og det blir ikke skilt på den i dag :( de underkjenner bremseskivene pga rust.

Greit det og jeg hadde en misstanke om at det kunde komme men litt surt, så nå er ukens aktiviteter planlagt. Har nye skiver liggende så får ta en dag her og skifte. Begynner vel i kveld tipper jeg. Utover det så var sprekk i gummien på en bærekule men ikke noe glapp, så den går igjennom og skifter den ved seinere tilfelle. Så ble påpekt at den mangler et støtfangerhjørne, det hann jeg ikke få montert i går ligger nye i bilen.

Han mente at det var en veldig bra gammel bil for øvrig :)

Mer info kommer når bilen er klar
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Post by bjørn53 »

ducce999s wrote:Da har jeg fått første tilbakemelding fra Møller, og det blir ikke skilt på den i dag :( de underkjenner bremseskivene pga rust.

Mer info kommer når bilen er klar
En liten kjøretur med foten lett på bremsepedalen pleier å pusse skivene rein.
Jeg skal på EU i dag med diesel-coachen :|
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Hadde en slik tur i går med 5 min på bromsen :D men hjelpa tydeligvis ikke. Hadde planer om å få polert dem igår men pga problemene med hjulboten så gikk dagen og jeg var møkka lei :roll:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har jeg fått full gjennomgang av hva de gjort og hva status på er på bilen.

Kjølevæske:
kontrollert og etterfyllt 1 liter. De var lite happy til å skifte, hvilket jeg skjønner. Det var skifta væske i 2004 senest så dette får bli ett sommerjobb. pris 198kr

Service:
Skiftet plugger, oljefilter og olje + full inspeksjon:
Kontroll av Belysning inne og ut. utbedret kontakt feil på ene ekstra lyset.
Vindusvisker og spyleranlegg, skifte av viskere og etterfylling væske 268 kr
Dørstoppere hengsler smøres. Dørstopper v defekt. Tas når været er varmt og godt, da dørene skal skiftes til dører med feste for el-speil og sentral lås.
Skyvedør hengsler og ruller smøres. Lås defekt, har nytt liggendes og fikses nå i uka.
Batterier sjekkes. Isolert sikringsholder til forsterker som lå mot jord!!
Motorrom kontroll for lekkasjer
Renset luftfilter hus og skiftet filter 695 kr
Skiftet kilereimer til dynamo, vannpumpe samt til servoen 972 kr
Skiftet tennplugger 387 kr
Skiftet oljefilter og olje 185+760 kr
Sjekk girkasse, diff, mansjetter.
Sjekket understellsbehandling. Så bra ut, hmm kan nok drøftes litt ja.
Sjekk eksos
Sjekk styre og bærekuler. Liten sprekk på mansjett på ene bærekula men ikke noe glapp. Skal se om en får tettet sprekken eller om en må skifte på sikt.
Sjekk dekk 10mm på alle, reservedekk 8 mm
Sjekk dekktrykk
Skiftet bromsevæske 935+415kr
Motorgrunninstilling. Der har de ikke justert noe
Klebe lapp for neste service :)
Prøvekjøring

Andre kommentarer: Mangler lys i digitalklokke. Sprekk i frontrute nede ved kanten. Har ny rute liggende. Skifter når jeg må.
Mangler støtfangerhjørne, lå 2 nye i bilen som de ikke monterte.
Skriker litt fra bromsene bak, vil nok gi seg når bilen fått kjørt seg litt.
Liten lyd fra kupevifta på lav hastighet.
Liten sprekk i bromseslangene frem på begge sider. Vil bli skiftet til stålomspunne til sommeren.
1 l ekstra olje i pen bag :) 195 kr

PKK
1 Mangler kjenne merke (ligger på vent i Lier :) )
1 Vindusviskere slitte (artig at de tok det med da de hadde fått instruks om å skifte de for at de var dårlige)
2 mer en 25% rust p åbegge bromseskivene :( Har andre liggende så det blir skifte på onsdag. Litt surt. Så at det var rust på de når jeg skifta dekkene og hadde tenkt å polere opp de men gadd ikke pga problemene med hjulbolten.

Samlet kostnad8.354kr!!!

Faktisk mer en det jeg har betalt for bilen! Men men nå har jeg fortsatt fullt servicehefte og mobilitetsgaranti på bilen :mrgreen:
Rett fornøyd med det med tanke på at det er -86 modell. 8)

Så nå er det bare å få skiftet skivene og dra innom Møller og vise opp så kommer skiltene på plass :)
Gleder meg til å få kjøre.

Bilen går helt supert, ingen vibrasjoner, går stabilt rett frem. Holder kursen ved møte med lastebiler og motoren går som en klokke. ingen problemer å holde 110km/h opp Lierbakkene på 5 gir og enda ha litt til å gå på :mrgreen:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har Norlænningen fått sine skilter :-)

Fikk bytta bromseskiver i går og ny kontroll og hente skilt i dag. Fikk også montert nytt fangerhjørne samt skiftet alle lås. Gjenstår å skifte tenningslås slik at en har en nøkkel til alt.

Skal også få montert kablasje til el speilene samt sette inn sentrallås. Da det er en CL så har den alle festpunkter på plass og før borrede hull.

Må også få tatt og stoppet rusten på skjerm og skjøter.

Vil også få montert støy lister og lagt inn dempematter samt tøy tepper frem.

Så nå er bilen et rullende prosjekt.

TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Da gratulerer jeg med det :)
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har Norlænningen fått sin første "riktige" tur til nabolandet.

Ble en interessant tur på motorveien når skymningen kom. Hadde kjørt med lysbryteren på hele veien for å unnvike overbelastning. Og når mørkeret kom på motorveien så slo jeg på langlyset og det ble sorte natta!! :shock: Nada lys fremover, så det var bare å trykke snuten så langt som mulig inn i første bil som passerte og henge på til en kom til et sted med litt lys og en kunde stoppe.

Tok for gitt at det var bryteren som tatt kvelden da alt slokna, greit det men hadde ikke ekstrabryter med da bilen enda ikke er ferdig pakket :? , så av med instrumenthus og begynne å måle (for jeg hadde med multimeter, stjernetrekker, flat skrutrekker og noen faste nøkler :wink: )

Fant ikke noen feil på bryteren, så da var neste trinn å sjekke det forbaskede lys releet og deretter lys hendelen, men fant ikke noen feil på de. Dags å gå i dybda og ned med sikringsboks å sjekke etter brente/smelta kabler. Fant ikke noen alt så veldig fint på på boksen. Begynte å måle pærene men alt ok. Fant 12 V på en masse steder, litt for mange. Så ny sjekk ved å måle på kontakten til pæra og oppdaga 12 V der også. I med pæra men ikke lys, tyvkobla pæra direkte til jord frem og da løs den. Så da var det dags å se over jordpunktene bak sikringsboksen.
Alt så helt greit ut, sitter 2 slike jordklaser. Etter å ha plukket av alle og en hver så fant jeg at den innerste som ikke synes før alle andre er vekk hadde irret og selvsagt så var det jorden til alt lys frem!. Av med den skrape litt irr og sett den på ny plass og vips så var alt lys tilbake. Ble en passe stopp på 3-4 timer!

Så nå vet jeg hva som står på pri 1 når en kommer hjem.

Rense ALLE jordpunkter på på bilen. :mrgreen:
TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Tur-Bo
-
-
Car: 2000 t4 syncro
Phone: 46925366

Post by Tur-Bo »

Viktig med litt hviletid når man er på langtur vet du :wink: Godt at du løste problemet og kom deg videre da.
Hemmelig agent for Trollsikkerhetstjenesten.
2000 t4 syncro .89 MB 300 tdt 4matic., 96 Norsjø carrier. 1991 Mazda mx 5. 2000 Harley Davidson Road King classic. 1983 Susuki GR 650.1966 Tempo corvette 300.
bjørn53
-
-
Car: t3 + golf
Phone: 90134047

Post by bjørn53 »

Viktig med litt spenning når du er ute å kjøre! Over 12 volt :D ! Det er bare en ting som er mere dødt enn en strømløs bil lang hjemmefra og det er en strømløs bil i minus 20 blå langt hjemmefra.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
ducce999s
-
-

Post by ducce999s »

Da har Norlænningen fått nye blå diodelys , ble et behagelig lys

Image

TL 1600 Fastback -69
Opel GT 1900 -69
Paul G
Rapidspeed
-
-
Car: -87 GL Syncro,-88 2wd aut GL
Phone: 95095170

Post by Rapidspeed »

ducce999s wrote:Da har Norlænningen fått nye blå diodelys , ble et behagelig lys

Image

fra ebay?
-19 Tesla model 3 LR
-91 Caravelle westfalia TDI Syncro

Jan..
Member of GangsterCapCrushers...
Member of Vw Militaria Norway, syncrodust nr1
Post Reply