Den stolte eier tok bare noen tusen for turen, og snakka stort sett bare med en eller annen tjei på telefonen hele turen igjennom
Samma det, artig å få sitte på påtroppende veteranbiler også

Holder på å funne miljøet B-)Tur-Bo wrote:Finnland sier du Paul , du får spore opp noen finske syncrokasser med kraftuttak og ta med deg hjem til meg

lolRudeboy wrote:Satt på et gammelt skräp av en T3 her om dagen, med illegale frontlys og aldrende bremser. Hevetak på midten, hadde den også - jeg lurer på om jeg så den bilen i Tinn i fjor...
Den stolte eier tok bare noen tusen for turen, og snakka stort sett bare med en eller annen tjei på telefonen hele turen igjennom![]()
Samma det, artig å få sitte på påtroppende veteranbiler også

Er det postbilen som postmesteren henta i Vats? automat?

Det stemmer. Vi måtte huke den av før vi gikk bensintomme på Nordlænningen (trekkvogna), sånn at vi fikk den frem til mellomlagringen til Paul.
Det sto vel Multivan bakpå alle, og Whitestar/Bluestar logo på fronten.Tri Star wrote:Spotta en helt STRØKEN hvit T3 Multivan turbodiesel på brygga i Langesund i formiddag.
Den var Sveitsisk registrert og hadde coach-felger, kan ha vært en Whitestar, men det stod Multivan bakpå....

Jeg gjetter på hjemmesnekret/innredning flyttet over. Jeg antar det er østeriske skilt og der var vel T3 som vare realtivt vanlig så detter nok en x-varebil som er bygd om. men man vet jo aldri, er det originalt så er det jo ekstremt sjeldent

Taua dere den automaten uten motoren igang, er nok den gearkassa bare å kassere. Hvis det var noe tvil om tilstand før, trur jeg ikke det er det nå lenger.vwcoach wrote:Det stemmer. Vi måtte huke den av før vi gikk bensintomme på Nordlænningen (trekkvogna), sånn at vi fikk den frem til mellomlagringen til Paul.
Paul og jeg henta den postbilen og en grønn doka hos Postmester'n i fjor engang.
Dvs. Postmester'n frakta postbilen og Paul og jeg tok med oss dokaen fra Nesbyen.
Blei lovelig seint på den turen også.

[/quote]Der Postmeister wrote:Taua dere den automaten uten motoren igang, er nok den gearkassa bare å kassere. Hvis det var noe tvil om tilstand før, trur jeg ikke det er det nå lenger.vwcoach wrote:Fant en enslig stakkar ved Brufoss i går![]()