VWegards Caravelle -kort 2,4D 1995
Re: VWegards Caravelle -kort 2,4D 1995
Jøss, han lever 
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
Joda, vi lever både Caroline og jeg.jakob wrote:Jøss, han lever
Men det siste året har vært mildt sagt travelt med bytte av jobb og et forhold som har tatt tid.
Jeg håper på roligere tider framover, med damen i hus i løpet av neste måned og litt bedre tid i forhold til jobbing, bør en få tid til litt mer bil framover.
Oppdateringer kan plutselig komme.
-
Enes Yakici ( T4 )
- Car: T4 Transporter 2002 Modell.
Fint proskekt, ble bra til slutt!
Men jeg synes du skal ta på noe 18 '' Felger så blir den helt rå! Helst ( Audi Rs6, Rs4 Felger!
)
Multivan T4 2,5 TDI 102 HK, 2003 Modell.
Transporter T4 2,5 L, TDI 102 HK, 2002 Modell. 7 seter
Caravelle T4 2,5 L, TDI 150 HK. 1999 Modell. solgt
Caravelle T4 2,4 L 78 HK 1993 Modell. SYNCRO 5 Seter Kombi
Passat 2004 1,9 L, TDI 131 HK
Transporter T4 2,5 L, TDI 102 HK, 2002 Modell. 7 seter
Caravelle T4 2,5 L, TDI 150 HK. 1999 Modell. solgt
Caravelle T4 2,4 L 78 HK 1993 Modell. SYNCRO 5 Seter Kombi
Passat 2004 1,9 L, TDI 131 HK
Long time - no updates = working good!
Bilen har fungert prikkfritt, og ingenting har blitt gjort inntil nylig.
Det er nå montert nye tåkelys i fronten, da de gamle var sprukne, og jeg er bombesikker på at varme glass/nedkjøling fra snøslaps etc er grunnen til dette.
Det er ikke merke i glassene etter steinsprut, men de er sprukne i flere retninger.
En kollega fortalte meg at de slet med dette på forsvarets bandvogner, og det gikk ut på det samme. Vått og kaldt terreng kombinert med varme lykter = sprukne glass.
Nå bruker jeg tåkelysene kun som kjørelys, og det er montert nye tåkelykter med LED-pærer nå i dag. Lysutbyttet er mildt sagt dårlig, men det er nok til å være kjørelys inntil skumringen.
Så nå med kjøligere lykter forventer jeg steinsprut som årsak til neste lykteskifte.
Bilen har fungert prikkfritt, og ingenting har blitt gjort inntil nylig.
Det er nå montert nye tåkelys i fronten, da de gamle var sprukne, og jeg er bombesikker på at varme glass/nedkjøling fra snøslaps etc er grunnen til dette.
Det er ikke merke i glassene etter steinsprut, men de er sprukne i flere retninger.
En kollega fortalte meg at de slet med dette på forsvarets bandvogner, og det gikk ut på det samme. Vått og kaldt terreng kombinert med varme lykter = sprukne glass.
Nå bruker jeg tåkelysene kun som kjørelys, og det er montert nye tåkelykter med LED-pærer nå i dag. Lysutbyttet er mildt sagt dårlig, men det er nok til å være kjørelys inntil skumringen.
Så nå med kjøligere lykter forventer jeg steinsprut som årsak til neste lykteskifte.
Hei jeg vurderer å skufte ut min eksosmanifold også, av den typen med vifte på.
Hvilke erfaringer her du? og går det greit med EU- eller aannen godkjenning?
Torbo
Har ikke hatt noen problemer på kontroller.Torbo wrote:Hei jeg vurderer å skufte ut min eksosmanifold også, av den typen med vifte på.
Ellers har Carolines late dieselgamper fått rundt 4000 kilometer trav løpet av 6 dager her om dagen, og det var med et pent forbruk av 0,8 i snitt. Bilen går som en gammel Singer symaskin, og da gidder jeg ikke skrive noe bare for å skrive. 
Insektsavviseren funket atter en gang suverent i mygg-/knottsvermene i Nord-Finland!
Insektsavviseren funket atter en gang suverent i mygg-/knottsvermene i Nord-Finland!