82 modell joker. Grønn farge. Velstelt og flott inni. Litt bulker og småfiks på karosseriet. Kona som handla den er helt i fyr og flamme.
Du får ordne sikkerhetsbelter til gutta i 2 etg. Gratulerer.
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Trodde dette skulle være hemmelig. He.he. Vel det var jeg som fant bilen. Du fant eieren. Kona di kjøpte en fin bil. Moro. Kone som kjøper slike biler vil jeg ha og!!!!!!
erjo wrote: Trodde dette skulle være hemmelig. He.he. Vel det var jeg som fant bilen. Du fant eieren. Kona di kjøpte en fin bil. Moro. Kone som kjøper slike biler vil jeg ha og!!!!!!
Var jo jeg som fant bilen Torpinger greier ikke å holde på noe. Skryter gjør de støtt.
Skal vi ta en tur til torpingen i kveld? Se på vraket?
Hvor jeg har det fra???... et langt liv med god og dårlig erfaring. Lærer litt her og..
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Joda Erjo det krever sin man å finne en bil på finn. Greit å ha det litt hemmelig til kona fikk kloa i den. takk for funnet Erjo, og takk til kona som er fantastisk.
VVelkommen!
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
jakob wrote:Joda Erjo det krever sin man å finne en bil på finn. Greit å ha det litt hemmelig til kona fikk kloa i den. takk for funnet Erjo, og takk til kona som er fantastisk.
VVelkommen!
Det var meg, det var meg, det var meg.
Buss 81 delebil
Rico camper 83
Pickup 87 delebil
combi 89 delebil
Det må være et av de beste bilnavnene jeg noen gang har hørt. Og jeg er ikke forbauset over at den endte endte opp med å hete noe slikt. Både bilen og navnet kler kjærringa di godt
Kanskje vi må lage en forening? Foreningen for menn med kjærringer som eier husstandens campere? Eller skal du flytte hevetaket fra den andre over på trenaren?
Ja til helga kan jeg legge inn fra insiden. Den er orginal med take på høyden. Og skal den noen gang justeres så kan du jo gjett en gang hvilken vei den går.
Jakobsen
Vwbus Mjøsa!
NT2K
T3 1.9 TDI, 1990 Coach. (trenaren)
T3 1,6TD Westfalia Joker 1982. Tante Grønn
T3 2,1 Wbx Tristar syncro
T4 2002 Syncro
jakob wrote:Ja til helga kan jeg legge inn fra insiden. Den er orginal med take på høyden. Og skal den noen gang justeres så kan du jo gjett en gang hvilken vei den går.
Disse må du ikke senke for mye. Gasstank og spillvannstank (om den har) stikker ned og kan være et problem når bilen blir for lav. Jeg ville ha beholdt den slik den nå er. Så er du trygg på dårlig vei. Dessuten er denne original og veldig kuuuul (...som kona?).