Hvem kommer?
Jeg (som vanlig)
Moderators: vwcoach, Andrew, Vissvass

Åneida Erik.erjo wrote:Det var da voldsomt! Kjører du mer med slugga nå, så stanser "Slugga nr. 5" helt brått, el?
He, he....

Vi har forsatt denne her for treff unnasluntrerejostein wrote:Får ikke vært med da heller jeg! Men det er siste mandagen jeg ikke kan også.

Da tør ikke jeg noe annet en å komme. Den der har jeg hatt redsel for i flere år

Hm....det har jeg ikke tenkt på i Mjøsa-miljøet.vwcoach wrote:Hyggelig treff i kveld også som vanlig, og de som tok turen i kveld var:
vwcoach, - T4Jan, - Troyca, - Buss Marius, - jostein, - Rolf og Svein Åge.
Vi pratet også litt om det etterhvert årlige juleavslutnings treffet på Peppes Pizza på jernbanestasjonen i Drammen og fant ut at dette blir den 10 desember. Mere info kommer i en egen tråd etterhvert.

Tja hvorfor ikke?erjo wrote:Hm....det har jeg ikke tenkt på i Mjøsa-miljøet.vwcoach wrote:Hyggelig treff i kveld også som vanlig, og de som tok turen i kveld var:
vwcoach, - T4Jan, - Troyca, - Buss Marius, - jostein, - Rolf og Svein Åge.
Vi pratet også litt om det etterhvert årlige juleavslutnings treffet på Peppes Pizza på jernbanestasjonen i Drammen og fant ut at dette blir den 10 desember. Mere info kommer i en egen tråd etterhvert.
Kanskje vi kunne slå oss sammen å ete pizza en kveld midtveis mellom Mjøsa og Drammensfjorden? Jeg sier ikke vi MÅ dette, men jeg tenker bare høyt. Desember er ei travel tid og det spørs om folk orker.... Peppes Pizza på Jessheim? Tja, je ha ældri vøri der, je, ama. Det kænn vara fali, el?